Kummalla puolella pidätte avokelan kampea?

Started by prå-kalastaja, July 28, 2008, 10:17:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daiwa

Jos jotain kiinnostaa, että kummalla puolella pidän avokelan kampea, niin tulee enskesänä kahtoo.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

pilkkiäijä

Kyllä minä oikeakätinen olen, ja heitän myös oikealla kädellä silloin, joten kampi on kelan vasemmalla puolella. Se on sillain paljon luonnollisempaa, helpompi heittää eikä tarvi vapaa vaihtaa toiseen käteen heiton jälkeen. Jo ne on nämä jotka ovat kayttänyt ennen umpikelaa niin tottunut oikeanpuoleiseen kelaukseen? Tai sitten vasenkätiset.

Tulipa taas epäselvä kirjotus..
Olen kalastelijapoika!

Kipster

vaikka oikeakätinen olenkin niin oikealla kelaan

arttu.s

melekkee kaikki pittää kampea oikealla,ite kuitenki vasemmalla,niin se on jotenkin jouhevampi

Dumppi 95

Vasemmalla minäkin pidän. Olen tottunut siihen. Osaan kyllä kelata oikealtakin puolelta, mutta helpompi vasurilla.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Naps

Vasemmalla.Olen oikeakätinen mutta alussa vaan sattu olemaan vasemmalla ja sitten siihen se jäi.Oikealla puolellakin kyllä onnistuu :-)

Kirjokuha

Pikkarainen

Oikealla puolella on kampi, koska ensimmäisessä virvelissä oli kampi oikealla.

DNR

korppa

tällä hetkellä oikealla, mutta pitää varmaan vaihtaa vasemmalle kun alan opettelemaan jerkkailua :-D

pyrytintti

Acke

Paraskalastaja

Vasemmallahan minä.. Joskus on tosin tullut koitettua sitä oikean puolen kelausta mutta ei oikeen oo maistunu...
-Paraskalastaja

Migelis

Itse pidän myös vasemmalla puolella avokelan kampea.

ALEE

Oikeella puolella pidän. Joskus on tullu kokeiltua vasemmalta puolelta, mutta ei oikeen onnistu siltä puolelta.

sakke94

olen oikea kätinen ja kampi on minulla vasemmalla puolella

Sebamed

Olen oikeakätinen, kampi on vasemmalla puolella.

Pescador

Quote from: Janezzo on November 12, 2008, 20:06:10
Vasurilla. En voi kuvitellakaan oikeeta puolta :D
Oikealla. Ei voi kuvitellakkaa vasenta puolta. 8-)

Juz

Oikealla kädellä suoritan heitot ja vasemmalla kelaan. Kerran oli tosin pakko kokeilla kaverin vavalla, jossa oli kelassa kampi oikealla puolella, no eihän siitä mitään tullut :-D

[TSK]Topa

Oikeakätinen olen ja kelaan myös oikealta puolelta.

kala-ale

Oikealla se on aina ollut ja tulee aina olemaan... :D

-Kala-Ale
Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan...

<><                         <º(((((< 

XxFilthxX

nelitahti

-nelitahti

Loimijoki

Hmm.. Ite pidän vähän kummallaki, mut eniten vasemmalla puolella.

tomso

olen oikea kätinen mut avokeloissani pidän vasemmal mut sit taa hyrräs tuntuu oikee paremmalt :?
.....

Erätuli

Mä oon oikeakätinen ja mul on kampi oikealla. haluisin vaihtaa, mut vasemmal kädel kelaamisest ei tuu mitää. Totuttu, mihin totuttu.
Voiskohan sitä harjoitella niin paljon et pystyy kelaa kummal kädel vaa
¤Erätuli

korppa

Quote from: Arppi on March 28, 2009, 19:14:10
Mä oon oikeakätinen ja mul on kampi oikealla haluisin vaihtaa, mut vasemmal kädel kelaamisest ei tuu mitää. Totuttu, muhin totuttu.
Voiskohan sitä harjoitella niin paljon et pystyy kelaa kummal kädel vaa

pystyy, mutta tottumiseen menee vähän aikaa

simpo

fishing4ever

Oikeallahan tuo... Mitä sitä vasemmalla opettelemaan kun paljon luontevampaa oikealla. :mrgreen: