Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

miika71

Ton aihiomallin luulisi sopivan,tuon turpalevyn kanssa.
Varsinkin alimmainen tuntuu,jo nyt ihan ammatilaisen työltä,vaikka ei sulla taida,vielä olla kauheasti kokemusta vaappuhommasta.
Multakin huomenna,varmaan jotain pikkuvaappuja...

KALIKKA

kokeilin taas eilen surunauhaa uudella liimalla.wyrtin yleis liima spreinä ,myyjä kehu maasta taivaaseen ja sanoi kestävän lakkauksen.
tein purkin ohjeen mukaan liiman levitys odota 10-20min. nauha tarttui todella hyvin ja mallikkaasti.tänä aamuna lakkaus....
nauha potkas ittesä vaapusta irti, seuraavat sanat painokelvotonta tekstiä.pitänee seuraavaks kokeilla lakata ruiskulla
pari kolme kerrosta josko sit jäis paikallee,tai kokeilla jotain muuta. :x
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Heittelijä

Minkälaisia hengityssuojaimia porukka käyttää ku lakkaatte ja maalailette ? Vai käyttääkö edes kukaan.
Itse ajattelin ostaa tosta class ohlssonista jonku sellaisen mikä makso n. 52€ Suodattimien kanssa. :-)

kalastaja123

Heh,Uudet vaapputtimet(aihiot) tuli tänää.Täs olis yks vähän kesken kyllä mut eka kunnon vaappu ja toi runkolanka ei oo hyvä nii sitä EI tarvitse mainita.

[/URL
By [URL=http://profile.imageshack.us/user/patte123]patte123]

kommentteja :lol:

kalastaja123

no ei tullu mitenkää ylös päin mut toi on eka kunnon vaappu...
tällanen kulta väri kyllä kesken toi maalaus.

vainaja

Quote from: kalastaja123 on January 19, 2009, 17:23:23

Runkolangan taivutteluun pikkasen huolellisuutta.. Kyllä varmasti ajaa asiansa noinki, mutta on siistimmän näkönen jos on lenkit vähä pienempiä ja siistimpiä.  :wink:

kalastaja123

Quote from: roskakala on January 19, 2009, 17:41:33
Quote from: kalastaja123 on January 19, 2009, 17:23:23

Runkolangan taivutteluun pikkasen huolellisuutta.. Kyllä varmasti ajaa asiansa noinki, mutta on siistimmän näkönen jos on lenkit vähä pienempiä ja siistimpiä.  :wink:

toi on mun eka miss on ees runkolankaa en oo ikinä ennen ees päässy siihen asti.

Jake-zxc

Tuo uintilevy saisi olla loivemmassa asennossa mutta muuten hyvältä näyttää (kunhan tuo runkalanka oisi paremmin, anteeksi kun nyt mainitsinkin).

kalastaja123

Quote from: Jake-zxc on January 19, 2009, 17:53:21
Tuo uintilevy saisi olla loivemmassa asennossa mutta muuten hyvältä näyttää (kunhan tuo runkalanka oisi paremmin, anteeksi kun nyt mainitsinkin).

toi nokka levy nii se oli noin ku sain. Eli munki mielest vähän jyrkkä mut ui matalemmassa:D ja se on hyvä tääl mun kalastus paikoilla.

Qkkeli

Quote from: kalastaja123 on January 19, 2009, 18:07:24

toi nokka levy nii se oli noin ku sain. Eli munki mielest vähän jyrkkä mut ui matalemmassa:D ja se on hyvä tääl mun kalastus paikoilla.

Jake meinasi varmasti sitä, että sen uintilevyn olisi voinut kiinnittää loivempaan kulmaan.  :-)

kalastaja123

Quote from: Qkkeli on January 19, 2009, 18:11:45
Quote from: kalastaja123 on January 19, 2009, 18:07:24

Jake meinasi varmasti sitä, että sen uintilevyn olisi voinut kiinnittää loivempaan kulmaan.  :-)

jaa no sitte. :lol: se irtoili sillo koko ajan ni se piti laittaa noin. ja ei se mitään se ui vaa matalemmalla :lol:

Turismo

Kun ei taida olla omatekosille kohoille omaa topikkia niin laitetaan tänne sit  :-D Rakensin testimielessä ittelleni heittokohon kesää varten :)
Ei oo mikään hirveen komee mut varmaanki ajaa asiansa!

Morripoika

Quote from: kalastaja123 on January 19, 2009, 19:13:50
Ai et ei oo hieno?????. Siis todella hieno :lol:
ite ku en viel oikeen mitä osaa. oon kokeillu perhos sidontaa. vaapun tekoo ja lusikoiden tekoo.
Kukaan ei oo seppä syntyessään.. Kyllä se siitä lähtee yrityksiä vaan. Teet vaan niin huolellisesti, kun pystyt. Se vie aikaa melkolaill, mutta tulosta on sitten mukava katsella, kun voi todeta "kaikkeni oon tehny" :-)
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

kalastaja123

Quote from: Mikkoporo on January 19, 2009, 20:19:38
Paketti tuli siis perille :-)

joo tuli. Heti koulun jälkee talliin kokeilemaan :lol:

miika71

Jake-zxc

On todella hienoja! Minkä kokoisia? Teitkö ite aihion?

miika71

Kiitos kiitos.Noilla pituutta 50mm.Samfishingin aihioihin tälläkertaa.

*HenTeri*

Miltäs näyttää ? Turpalevut hyvässä asennossa ?

Entäs nämä ?

Mutta se ruisku pitäisi ostaa... :|
Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun. - Platon

Mikkoporo

Henteri,aika hyvältä näytttä turpalevyjen asento.testiuittoa vaan niin sittenhän sen tietää.

uuden kameran testailua...

Migelis

Mikkoporo aivan maagista.
Upeita vaappuja!
Itsekkin pitäisi laittaa tossa runkolangat maalaukseen jotta pääsisi taas maalailemaan.  :-)

KALIKKA

tekaseppas mikko tosta kapulasta sellane 12cm versio suattaa kuha tykästyy tosta väristä.on meinna tosi upeet värit
onks tuossa kylissä samin suomu folio :?

Nismox

Quote from: Mikkoporo on January 20, 2009, 15:42:42
Tää oli vielä laitettava, iltahämyssä otettu kuva.

Taas ihan sen väristä palikkaa, jonka kuuluis olla mun pakissa nimeltä "kotimaiset käsintehdyt"
Onko mitään hintaa millä näitä sais sinne?

-Nismox-

KALIKKA

sain tossa kaverilta 200nh ruutan,mutt ei ollu poitsu pessy ruuttaa kunnolla.eli onkos kellää räjäytys kuvaa 200:sta
kun ei oilkei suostu purkautumaan.luin jostain että vanhemmissa olis kiinteä suutin (tai sitten ei).eikä viitis murjoo
auttakee miuta läh.vaikka yv:llä

Mikkoporo

Quote from: kapulan vetäjä on January 20, 2009, 18:54:42
tekaseppas mikko tosta kapulasta sellane 12cm versio suattaa kuha tykästyy tosta väristä.on meinna tosi upeet värit
onks tuossa kylissä samin suomu folio :?

Panda foliota olen käytellyt noihin. toi ei varmaan paljoa siitä 12cm jää kun runko on 11cm pitkä :-)

Mikkoporo

QuoteTaas ihan sen väristä palikkaa, jonka kuuluis olla mun pakissa nimeltä "kotimaiset käsintehdyt"
Onko mitään hintaa millä näitä sais sinne?

-Nismox-

kyllähän noita riittää myyntiinkiin asti, mutta mikähän se järkevä hinta olis? ei viittis ilmaisikskaan jaella , mutta ei niistä varmaan voi älyttömiäkään pyytä :?

sube

Ei huhhuh mikkoporo, nättei vaappui! :D

Mikkoporo

Kiitos kiitos...tänään kuulin huippu uutisia, appiukko järjesti mulle omat verstastilat ja loppuviikosta pääsee kunnon tiloihin väsäämään. Meinaa käydä tuo olohuoneen tietsikkapöytä jo vähän pieneksi. Ja mikä parasta nyt pääsee tilamaan cabin maaleja :-D Tätä päivää onkin odotettu.

kalastaja123

tällanen on mun uus (levy irtos ku tipahti maahan)