Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Prizee - rahankeruusivusto

Started by Lipp4, December 02, 2007, 13:02:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lipp4

Prizee on siis sivusto, jossa ansaitsee rahaa (Bubz, 1 bubz = 1 euro) ilmaisia pelejä pelaamalla. Joka päivä saat yhden "vuoron" jokaiseen peliin ja raaputuspeleihin kolme "vuoroa". Kun on tienannnut tarpeeksi bubzeja, voi niillä ostaa lahjan tai vaikka shekin, jonka posti tuo. Tästä rekisteröitymään. Tässä lisätietoja eräältä toiselta foorumilta.
a.k.a Kalahullu

Shark

Pitihän sitä kokeilla, kun ylimääräistä aikaa oli.

Tänään kolmas päivä menossa, bubzeja(?) koossa 4,02.
Jovain.

Yuz

Mahtavaa, tänään tienasin neljä senttiä. Mutta vakiokävijäksi aion ruveta!  :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Lipp4

Quote from: Shark on December 06, 2007, 16:44:56

Miten sait kerättyä noin paljon bubzeja? Itse tällä hetkellä vain 2 bubzia arkussa, :oops: vaikka olen ollut jo 38 päivää Prizeessä.
a.k.a Kalahullu

Shark

Quote from: Kalahullu on December 09, 2007, 16:46:10
Quote from: Shark on December 06, 2007, 16:44:56

Miten sait kerättyä noin paljon bubzeja? Itse tällä hetkellä vain 2 bubzia arkussa, :oops: vaikka olen ollut jo 38 päivää Prizeessä.

Pelasin parikertaa niitä maksullisia pelejä. Sitten ahneuksissani pelasin vielä, ja menetin lähes kaiken.  :-D
Jovain.

Lipp4

Nyt olen pelannut Prizeessä jo noin 150 päivää ja bubzeja arkkuun on kertynyt jo liki 24!
Mites teidän muiden "rahatilanne"?
a.k.a Kalahullu

Yuz

Jotain kahdeksan euron suuntaa. 31 päivää ollut. Sitten, kun pari euroa on rahaa, suosittelen Sweetiessiä! Siitä saa todella suurella todennäköisyydellä euron panoksella 5€.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Morripoika

Paljos niitä budzeja pitää olla, että saa shekin lunastettua?
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Yuz

Quote from: morripoika on May 15, 2008, 15:26:21
Paljos niitä budzeja pitää olla, että saa shekin lunastettua?
Kymppi. Mutta kannattaa hankkia enemmän, koska kympistä menee aika dramaattinen lohko käsittelymaksuna.

Morripoika

No onkos kukaan sitte täältä ottanu tuolta rahaa itelleen?
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

rapala lohi

joo.Suosittelen prizeetä se on yksinkertainen ja tienaat samalla rahaa. :mrgreen:

Paraskalastaja

Vammanen peli... kuolin sinä ''helvetti pelissä'' ja nyt en enää voi pelata :-(
-Paraskalastaja