Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tapatko pilkkikalasi heti?

Started by Yuz, February 27, 2007, 19:00:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tapatko pilkillä saadut kalat heti avannosta nostettua?

En
129 (59.4%)
Kyllä
54 (24.9%)
Vain jos koukku on pahasti
34 (15.7%)

Total Members Voted: 191

mika922

Kaikki siiat ja muikut tapan ja verestän, ahvenet (paitsi isot) ja särjet pääsevät takasin, koska niitä en talvella tarvitse. :wink:
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

Mr.Pilkkijä

Always Think Like A Fish.
No Matter How Wierd It Gets. -Storm

Acke

Laitan muovipussiin ja muovipussi bio-jätteeseen.

pilkkiäijä

Minä en edelleenkään tapa kaloja heti, paitsi jos on joku isompi ettei sen kanssa tarvitsisi sitten enempää painia..

Tuo siis vallitsee kesät talvet.

Eilen katsoin yhden miehen touhuja tuolla kovassa pakkasessa. Se oli niin kiltti kun sai kalan, heitti sen lumeen siihen jäälle ja ulkona oli 8 astetta pakkasta ja kova tuuli. Noh, kun syönti sitten rauhoittui hetkeksi niin hän keräsi isommat pussiin ja päästi pienemmät jäätyneet kalat takaisin toiseen avantoon, ettei vaan pelästyttäisi kaloja omasta avannosta. Ja vielä sellainen lisäys, että eihän ne kalat enään mihkään liikkeelle päässyt.. Aika järjetöntä touhua. Jos ne kalat päästää pois niin päästää sitten kans heti!
Olen kalastelijapoika!

tyhjän_pyytäjä

Viskaan vaan kalan jäälle ja jatkan pilkintää...

firetiger

Nakkaan kalan potkurin keulassa olevaan 20l:n kylmälaukkuun ja kansi kii. Kun olen lähdössä pois suolistan ruokakalat ja nakkaan loput avantoon jotka elossa.

_kiiskenkalastaja_

Quote from: firetiger on March 05, 2011, 12:28:52
nakkaan loput avantoon jotka elossa.
Tuossa ei ole kyllä mitään järkeä! :x Nimittäin kalan silmät jääty ihan pikkupakkassessakin aika nopeaan ja tuskin sulla kylmälaukussa vettäkään on.