Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vision 3zone matkavapa

Started by Anonymous, June 04, 2003, 08:05:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Ostin Toukokuun alussa kuutosluokkaisen Vision3zone matkavavan, joka meni karkikappaleesta poikki heti ekalla reissulla ihan normaalissa heitossa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia Visionin kestävyydestä?

Takuu kyllä pelasi hienosti, vajaassa viikossa posti toi kotiin uuden kärkikappaleen.

Mayfly

Mistä kohti tuo kappale katkesi. normaalissa heitossa.  ?

Yhden Visionin vavankin satun omistamaan ja onhan tuo kestänyt vielä tähän asti.
''Jokainen taimen on liian arvokas kalastettavaksi vain yhden kerran''. -Lee Wulff-

Perhokalastus tärkein harrastus minulle aina päivänä, jolloin ei muu duuni kutsu.
Perhokalastanut olen -93- vuodesta asti ja homma senku menee parempaan suuntaan.

/May

Anonymous

Vapa katkesi toiseksi ylimmän vaparenkaan kohdalta, siitä liitoksen ja aihion reunasta. Liekö vapa sitten vain maanantai kappale?

Mayfly

Kyllä sen täytyy olla valmistusvirhe.
3zonen se minäkin omistan, mutta en matkavapana.

Itse ottaisin aina kaikki vavat tuollaisina 3 tai 4 osaisina mielummin, jos kuljetuksen kanssa ongelmia, niin ehkä sitten TE-vapa.
''Jokainen taimen on liian arvokas kalastettavaksi vain yhden kerran''. -Lee Wulff-

Perhokalastus tärkein harrastus minulle aina päivänä, jolloin ei muu duuni kutsu.
Perhokalastanut olen -93- vuodesta asti ja homma senku menee parempaan suuntaan.

/May

vniskane

Vapa on sitten varmaan "maanantai kappale".
Muuten se tuntui ihan hyvältä, sen mitä ehdin kokeilla, ja kuusi osaisena menee pieneen tilaan.

PerhostajaPaimiost

mulla on mennyt vapa kolme kertaa poikki ja ne väitti seillä kellokoskella että ei ole tullut muita poikkinaisia vapoja..

Jani2

Heh, mun kaverin isällä meni vapa ekalla heitolla poikki ja sekin taisi olla Visionin 3zone. :D

Se sai kuitenkin uuden vavan ja joitain perhokalastustarvikkeita.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

ToniW

Helppo tapa katkaista vapa kärjestä on vetää siimaa kelalta perukkeesta vetämällä, kun vapa on kädessä. Tästä oli varoitus jossain Visionin tai Loopin kotisivuilla kohdassa "miten huollat vapaasi".

Itse olen tohon ainakin syyllistynyt, mutta nykyinen Daiwan ritsa ei siitä ole ollut moksiskaan. Kun tässä ostan uuden vavan, niin täytyy varmaan tarkistaa tottumuksia.