Uskotko aaveisiin

Started by Zupo, January 06, 2008, 08:54:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[KRP]LaPe

olen itsekkin nähnyt ns:aaveita mutta ei ne niitä ole. se on vaan harha kuva(varsinkin näet harha kuvia jos olet hämärässä).

en usko aaveisiin.

H.A.U.K.I. MAN 97

Quote from: morripoika on March 18, 2008, 18:10:47
Siinäpä teille englannin osaaville "aave." En suosittele heikko heikko hermoisille. No pienimmät ei varmasti englantia niin ymmärääkkään, mutta en suosittele...
http://www.youtube.com/watch?v=XnH9OJP6FTk

Tekaisuhan tuo on, mutta ekaa kertaa hämärässä katsoessa vähän alkoi jännittämään :-D
Näkyykös linkki nyt?

No ei toi nyt niin paha ollu... :D
Hauki on kala joka kutee puussa, hauki on kala joka kutee puussa...

http://www.x-acthuskies.com

Migelis

En todellakaan usko koska ne ovat mielestäni täyttä huuhaata :lol:

pro-onkija

Aiheeseen liittyen uskotteko te, että Riivattujen talojen tv ohjelman tapahtumat ovat tosia? Kun olen itse miettinyt asiaa, että onko se totta vai ei, mutta itse uskon muuten paranormaaleihin asioihin.
http://www.youtube.com/watch?v=bRp24Xhol5M&feature=related Siinä video jos joku ei ole katsonut kyseistä ohjelmaa. (ei heikkohermoisille)  :wink:

M-A-K-E

Onhan noita ns. yliluonnollisia kokemuksia tullut koettua. Esim. poltergeistille tyypillinen ilmiö: kopusta lattiasta seinää pitkin kattoon ja niin edelleen.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Mikko_-Procyon-

Quote from: M-A-K-E on February 12, 2009, 20:41:33
Onhan noita ns. yliluonnollisia kokemuksia tullut koettua. Esim. poltergeistille tyypillinen ilmiö: kopusta lattiasta seinää pitkin kattoon ja niin edelleen.

Kertokaas ihan kunnon tarinoina näitä. Ihan sama miten "totuutta" ne ovatkaan, niitä on silti hauska lukea. Varsinkin jos on hyvin kirjoitettuja ja "aidosti koettuja".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Tornio_River

No kerrtotaan nyt sitten vaikkei kukaan uskokkaan :-P
Eli ekassa omassa kämpässä(pienessä yksiössä) tapahtui moni hyvinkin mieleen painuvia kokemuksia.
Pohjiksi kerron että kyseiséssä yksiössä asui viimeisiin päiviin asti vanha mummo jolla ilmeisti oli aina tapana valittaa muille liiasta melusta ym.
Tästä jo kertoi vuokranantaja (mummon poika) sanoi että kepillä ruukasi kattoon hakata jos melua oli liikaa,tämän takia monet kerrat kuulema katto maalattu jälkine takia uudestaan.Kun muutin asuntoon katto oli siis ihan uudessa maalissa ja lähes lommuton.
Muutaman viikon tupareiden jälkeen heräsin yöllä noin kello 3  ihmeelliseen paukkeeseen jonka ääneä en pystynyt  paikallistamaan ,mutta ääni oli sama puin vasaralla
olisi naputettu betonia vasten.Aamulla herättyäni huomasin että olohuoneeni katossa jossa oli varmasti ja takuulla ollut uusi virheetön maali pinta oli täynnä  kahden euron kokoisia jälkiä,kuin kävelysauvasta!! minä itse en niitä tehnyt,eli  olikos mummo paikalla? Tätä tapahtui useinkin tosi aina ei jälkine määrä lisääntynyt.

Toisella kerrallla  kuin taas jotain ihmeellistä koin oli kuukausi tämän jälkeen,eteisessä jossa oli pitkät kaapit  vaatteita vartan alkoivat paukahdella keskellä yöllä,
herättyäni pistin valot ,päälle ja huomasin että uusissa ovissa oli  pitkä musta raavinta jälki kaikkien 4 oven kohdalla(vedetty ovesta oveen jne)
Itse  en taaskaan tälläisiä jälkiä tee uusiin  oviin!! mummo?

Kolmas ja viimeinen kerta  oli mielenkiintoisin sen näky jopa nykyinen avopuolisoni,kumpin herättiin siihen kun olohuoneesta kuului kolina,
olohuoneen iso painava kirja/teevee hylly heilui ihan silmissä!! ja uskokaa tai älkää paikalla näkyi nopea väilähdys jostain jonka valon määrä ylitti sen hetkisen hämärän huoneen valonmäärän!! auton valo se ei voinut olla sillä ikkunat olivat sisäpihalle jonne mikään auto ei päässyt.

Muutettuani pois asunnosta ,tuttavani kertoin muis saman tapaisia tapauksia samasta asunnosta! asuu siellä vieläkin

joohn

Tässä eräs omakohtainen kertomus.

Olin lapissa kaverini kanssa vaellusretkillä. Käytössämme oli auto ja teltta majoitukseen. Siinä Lemmenjoen kierroksen jälkeen, majoituimme Tenojoen ylärinteelle noin 50 metriä tiestä. Yölla heräsin hirvittävään hajuun teltassa. Haju ei muistuttanut mitään ennen haistamaani. Sitä voisi kuvailla mädäntynyt joku. Aluksi pelästyin, että kaverini on kuollut, mutta hengitys oli hänellä kohdallaan. Ajattelin lähteä raittiiseen ulkoillmaan teltasta, mutta heti vetoketjun avattuani, haju voimistui. Ajattelin vain, että onpas paha haju. Silloin en asiaan kiinnittänyt huomiota ja painuin uudellen nukkumaan. Aamulla ei haissut.

Toinen aivan vastaava haju kohtasi Kangasalla olessamme tyttöystäväni kanssa mökillä. Yöllä heräsin samaan hajuun, ja heti tuli mieleen lapin tapahtuma. Tällä kertaa nukuimme sisällä mökissä ja sama haju oli myöskin ulkona. Tunne ei ollut pelottava, vaikka pahoista hengistä on tarinoita, että ne haisevat pahalle. Tapahtumien välillä oli noin 3 vuotta. Senjälkeen en ole samaa hajua kohdannut.

j.
"Life is hard, then you fucking die."

Mikko_-Procyon-

Melkoinen leija on ollut, jos haisi teltan ulkopuolella vieläkin pahemmalta.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

perza

No ulkonahan haisee pa**kalle aina kun ilma lämpenee ainakin näin maaseudulla. Nyt kun ne vielä tekee noita uusia viemäreitä ja kaivoja tuonne niin vielä enemmän haisee. Se saattaa olla että se haju on vaan 10x10 m alueella ja siitä sitten siirtyy taas paikasta toiseen. (on koettu valitettavan monet kerrat) haju on väillä niin paha että ei voi oikeasti hengittää siinä hajussa. Tai voi hengittää, mutta vähänkään herkkä vatsainen laattaa aivan varmasti.

Viimeisin ufo havainto oli kesällä uistelukilpailussa siinä n. klo. yhden aikaan yöllä. Taivaalla oli todella kirkas valo pallo n. 2-3s ajan. Sinänsä hauska sattuma kun heti toisesta veneestä soitettiin isälle että näitkö tuon välähdyksen. Tähden lentoja olen kyllä nähnyt useamman, mutta tuo valopallo ei ollut tai ei ainakaan näyttänyt tähden lennolta, joten se oli varmasti ufo. Tai Sitten joku maa testaili ydin pommejaan...
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Mikko_-Procyon-

Koska jonkin verran "kunnon" tarinoita tänne on saatu, laitan tänne copy-pastena erään toiseen paikkaan kirjoittamani tekstin. Todennäköisesti kaikille näille jokin luonnollinenkin selitys on olemassa, mutta kuten aiemmin pyysin; kirjoittakaa kuten ne on koettu. Pääasia, että tarina itsessään on hyvä. Ei ketään hulluksi voi pelkän tarinan vuoksi leimata (kai?).

Kokonaisuutena tuo allaoleva tarina nyt ei vielä ole mitenkään merkittävä, mutta tämän lisäksi tapahtui myös muutama muu juttu, joista voin jatkaa myöhemmin. Odottelen ensin keskustelun etenemistä. Poltergeist-tyyliset jutut nyt nousivat esiin, niin aloitetaan niillä.  Tuon allakoetun ilmiön päättymisen aikoihin tapahtui pari outoa juttua, joista voin kirjoitella sitten myöhemmin lisää. Erikoista siis tässä on, että ilmiöllä on selvä alku ja loppu, ja loppuvaiheessa myös muut lähipiirissä kokivat outoja juttuja. Kaikki yhdisti yksi ja sama asia, joka myös "päättyi" omalla tavallaan.

Noin kymmenen vuotta sitten muutettiin nykyisen puolisoni kanssa yhteen. Sitä ennen oltiin asuttu soluasunnoissa ja viimeinkin saatiin oma koti. Halpa vuokra, mutta muuten melko levoton ympäristö. No, kyllähän sitä siinä asusteli, eikä nämäkään "oudot" ilmiöt haitanneet. Kyllä niillekin joku luonnollinen selitys löytynee, vaikka sellaista ei itse keksitty.

Ensimmäinen ilmiö on makuuhuoneen verhojen mystinen heiluminen. Tämä olisi luonnollisesti selitettävissä vedolla ja ilmankierrolla huoneessa, mutta silloin se olisi normaalia verhojen heilumista. Verhot kun saattoivat olla tuulisella säällä tai lämpöpatterin päällä ollessa ihan paikoillaan (tai liikkua, jos niikseen tuli). Sitten täysin tyynenä kesäpäivänä, kun patterikaan ei lämmintä ilmaa tuottanut, ne saattoivat alkaa yhtäkkiä liikkumaan itsestään. Liike oli yleensä normaali edestakaista huojumista, joskus aaltoilua. Toisinaan vain verhon toinen pääty saattoi aaltoilla toisen ollessa paikoillaan, mutta yhtäkkiä se aaltoilu loppui siinä kohdassa ja alkoi aaltoilemaan toisessa kohdassa. Opiskeluaikana tuli usein skippailtua aamupäivän luentoja ja sängyssä makoillessa tuli seurattua mm. verhojen omituista elämää. Sitä jotkut vieraatkin ihmettelivät, että miksi nuo verhot heiluu noin. Ei osattu sanoa selitystä, eikä kukaan muukaan keksinyt. Usein tuli käytyä kokeilemassa kädellä, että falskaako ikkunasta tiivisteet, vuotaako avausmekanismista ilmaa, onko patteri päällä jne.. joskus oli, toisinaan ei. Yhteyttä ts. selittävää tekijää ilmiölle ei löytynyt. Joskus se päällä oleva patteri saattoi tämän aiheuttaa, mutta miksi esimerkiksi olohuoneen verhot eivät heiluneet samalla tavalla? Suunnilleen samanlaisista verhoista oli kuitenkin kysymys. Verhojen liikkuminen saattoi myös alkaa yhtäkkiä ja päättyä ilman mitään olosuhteissa näkyvää/tuntuvaa muutosta. Tämä ilmiö oli yleisin näistä oudoista ilmiöistä, mutta ei siltikään jokapäiväinen. Selvää verhojen "erikoista" heilumista tapahtui ehkä kerran 1-2 viikossa.

Muutenkin erikoista on se, että kyseisessä asunnossa "räyhähenki" vaikutti vain makuuhuoneessa. Muualla ei tapahtunut mitään omituiseksi luokiteltavaa (naapureita ei lasketa nyt lukuun). Toiseksi yleisin ilmiö oli makuuhuoneen kaappien itsekseen aukeilu. Siinäkään ei tuntunut olevan mitään järjellistä logiikkaa. Kun ovet laittoi kiinni, saattoi joku niistä kuudesta olla auennut itsekseen, kun seuraavan kerran meni makuuhuoneeseen. Vain kerran kuitenkin näin tuollaisen aukeamisen itse. Ovi oli takuulla kunnolla kiinni asti painettuna, kun se yhtäkkiä vain "tiks" aukesi itsestään ja jäi n. 10cm raolleen. Eivätkä ne aukeilleet ovet olleet edes kovin kevyitä, vaan pikemminkin raskaita. Eikä ovista mikään ollut vakituinen itsekseen aukeilija, vaan mikä tahansa niistä saatoi aueta "oman halunsa mukaisesti". Tätä ilmiötä koitettiin ratkaista sillä, että laitettiin vuokranantaja vaihtamaan ovien kiinnitysmekanismit. Tämä tapahtui kuitenkin niin loppuaikoina tässä asunnossa asumista, etten voi sanoa vaikuttiko tämä ovien aukeiluun mitenkään.

Kolmas ilmiö tapahtui vieläkin harvemmin. Se oli makuuhuoneen oven avautuminen ja sulkeutuminen itsekseen. Tämäkin tapahtui pääasiassa itsekseen. Usein esim. kotiin tullessa saattoi huomata, että ovi oli mennyt päivän aikana kiinni (ei kuitenkaan lukkoon asti). Joskus kun ovi oli kiinni (esim. työskentelyrauhan vuoksi, koska makkarissa oli toinen tietokone), ovi saattoi yhtäkkiä avautua itsekseen. Kun siitä sitten huusi toiselle puoliskolle, että oliko jotain asiaa, niin vastaus kuului olkkarista että "miten niin" ? Kerran nukkumaan mennessä oltiin vielä hereillä ja puhuttiin niitä näitä, kunnes molemmat yhtäkkiä vaikenivat seuraamaan tapahtunutta. Ovi oli n. 20cm raollaan, kunnes se yhtäkkiä alkoi hitaasti avautua. Se aukeni lähes loppuun asti ja jäi siihen paikoilleen. Juuri kun olin aikeissa kommentoida tapahtunutta outoa ilmiötä, ovi alkoi hitaasti sulkeutua. Se palautui n. lähtöasentoonsa ja jäi paikoilleen. Tämän jälkeen ovi ei liikkunut. Tästä virisi keskustelu, että "näitkö mitä tapahtui?" ja aivan takuulla oli nähty. Molemmat kun kerran hiljenivät sitä seuraamaan.

Joitain muitakin pienempiä ilmiöitä oli, kuten vain osan julisteista pysyminen seinällä. En muista enää, mitä kaikkea muuta outoa tapahtui tuolla asunnossa, mutta kun muutettiin seuraavaan kämppään, tuntui "räyhähenki" seuranneen meitä sinne. Tästä saatiin esimakua heti ensimmäisinä päivinä, kun vessan ovi avautui yhtäkkiä pamahtaen. Sen lukkomekanismi siis paukahti "auki", kun ovi liukui itsestään avoimeksi. Sitä ääntä todellakin säikähti. Tätä tapahtui usein, tosin osasyyllinen sille oli selvästi paineenvaihtelut. Jos vessassa oli ikkuna auki ja parvekkeelle läpiveto, saattoi tämä paine joskus pamauttaa sen oven auki. Eihän tässä sinänsä olisi mitään erikoista, jos pelkästään tuon ikkunoiden aukiolon aikana olisi ovi aukeillut, mutta joskus se avautui ihan ikkunoiden ollessa suljettunakin, tosin huomattavasti harvemmin.

Viimeiseksi olen säästänyt kaikkein erikoisimman tapahtuman, joka vieläkin säväyttää sitä muistellessa. Istuttiin uuden asunnon olohuoneessa sohvalla ja katsottiin telkkaria. Yhtäkkiä puoliso sanoo, että "katso!" ja osoittaa vinyylilevyhyllyä. Siellä levyt alkoivat hitaasti pläräytyä itsestään. Ensin kääntyi B.B. King, sitten Sladen varhaiskauden tuotantoa, sitten kiihdytettiin ja mentiin vauhdilla (levy kerrallaan) eteenpäin, kunnes Status Quon tuotannon kohdalla vauhti alkoi hidastumaan. Olisikohan jossain The Shadowsin kohdalla tämä itsestään käynnistynyt selailu lopulta pysähtynyt. Nauratti, että "vai pitäisi sitä Shadowsia kuunnella". Mutta nauru jäi lyhyeen. Yhtäkkiä levyt alkoivat selautua takaisin alkuunpäin, hitaasti.. aivan kuin valikoiden. Lopulta se jäi auki kohdasta "Status Quo - Can't stand the heat". Kyllä sen olisi ymmärtänyt, että levyt pläräytyvät toiseen suuntaan, mutta että vielä takaisinpäin ja jäävät auki suht tukevasti (kävin kokeilmassa) yhden levyn kohdalta. En laittanut levyä siltikään soimaan, vaikka joku taho sitä olisi näemmä tahtonut.

perza

Tosta Mikon viimesestä jutusta tuli mieleen, kun kerran siskon luona olin kaverin kanssa lapsen vahtina. Siskolla oli tuommonen cd soitin missä oli 5 cd vaihtaja. Eli 5cm:tä mahtui koneeseen sisään.
No eipä tuossa sinällään mitään outoa ollut, mutta 3 kertaa cd soitin alkoi itsekseen kieputtelemaan noita levyjä. Ilma oli ihan kesäisen kaunis eli ei mitään ukkosesta aiheutuneista virtapiikeistä ollut kyse. mm. Telkkaria kattoessa alkoi soitin raksuttamaan cd:n vaihdon merkiksi.
Varmaankin tuossa oli joku sähkö homma, kun tuommosta se on joskus ukkosella tehnyt. Nyt vaan ei ollut sitä ukkosta.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

jormavirveli

Quote from: kalakauhu on February 13, 2009, 16:44:24
Oltiin kalassa pienellä kanootilla kolmestaan, minä veli ja iskä. No, olimme siinä päivän kalastelleet ja paljon kaloja oli tullut. Illan hämärtyessä lähettiin tekemään leiri pieneen saareen yötä varten. Kun leiri oli valmis lähdimme vielä hämärissä kokeilemaan, jos pari yökalaa tulisi. Oli aivan tyyni ja heikosti sumuinen kesäyö. Pienellä sähköperämoottorilla lähdimme rannasta. Mutta yhtäkkiä jokin pehmeä ja iso möhkäle kolahti kanootin keulaan, ja kanootti pysähtyi. (tiesimme että se ei voinut olla kari koska ei karahtanut ollenkaan) Itse olin kokassa ja peloissani katsoin laidan yli. Näin Mustan ainakin kaksi metriä pitkän muhkuraisen ja ryppyisen möhkäleen tummassa vedessä. Säikähdin hirveästi.
Mutta kun olin katsonut vähän tarkemmin ja pitempään huomasin olennon olevan iso turvepaakku! Se oli peräisin järven vieressä olevasta isosta turvesuosta.  :roll:

Samana yönä kun, kun muut nukkuivat, minulle tuli kusihätä. Menin ulos, ja huomasin mättään kytevän nuotiopaikan vieressä. Melkein koko mätäs oli kytenyt olemattomiin. Se oli yllätys, kun olimme varmasti sammuttanut nuotion kunnolla ennen nukkumaanmenoa. (kipinä varmaan huomaamatta oli leijaillut mättääseen ennen sammutusta.)

Tuo tapahtui 4 vuotta sitten kesällä. Nämä ei ole mitään yliluonnollisia asioita, mutta pelottavia kumminkin.
Pojille olis tullut tuliset paikat jos koko mettä olis syttynyt palamaan  :-D

Morripoika

Quote from: kalakauhu on February 13, 2009, 19:16:25
Lue tarkemmin, niin huomaat että olimme pienessä saaressa...
Tekö olisitta muina miehinä kattonu kun saari palaa poroks?

Tuo Mikon juttu kyllä pisti miettimään.. Mitään järkevää ei ole kyllä mieleen tullut.  :-o
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

.Ville

Quote from: Salmo on January 08, 2008, 16:17:46

On puhuttu mm. tahdon voimasta, kun ihmiset ovat epätoivossa siirtäneet rekkoja ym. ja tehneet uskomattomia asioita. Olisiko taustalla jokin voima, jota ei ainakaan vielä tunneta, mutta jota ihmisellä on kyky käyttää tietyssä tilanteessa? Menee kyllä offtopiciksi. :roll:

Tästä oli ohjelma Jimillä joku aika sitten. Se voi johtua ihmisen ruumiissa olevista pienistä kemikaali määristä.

Tuo Mikon juttu sai minut sytyttämään eteisen valot.   :-o
<><

kalastan_kaikkea

Viime yönä kävin juomassa vettä, ja kun olin palannut nukkumaan niin yhtäkkiä viereisestä seinästä kuului vaimeita kumauksia. kumaukset nousivat lattiasta kattoon ja laskivat takaisin.
Kuset oli housussa. :roll:

.Ville

Quote from: RistiAalto on February 14, 2009, 21:06:36
Viime yönä kävin juomassa vettä, ja kun olin palannut nukkumaan niin yhtäkkiä viereisestä seinästä kuului vaimeita kumauksia. kumaukset nousivat lattiasta kattoon ja laskivat takaisin.
Kuset oli housussa. :roll:

No kuuluhan noita kopsauksia melkeen aina kun menee nukkumaan, mutta en niistä sen suurenpaa stressiä.

Joskus kuuluu kuin joku huokaisisi, mutta en usko että se olisi jotain yliluonnollista.

Ja jääkaapin äänet kuuluu asiaan. (Ne äänet voi johtua jääkaapista ja melko varmasti johtuukin)  :roll:

No eipä itelle oo mitään ihmeelisempää sattunu.
<><

Morripoika

Mikon muutamaa muuta juttua odotellaan..
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

kalastan_kaikkea

Tässä tämä seinä olikin ihan korvan vieressä ja kopaukset kulkivat alhaalta ylös niin että ne kopahtivat ihan korvan vieressäkin.

Nuuskis

Tuosta Mikon viimeisestä jutusta tuli vain mieleen, että olisiko tuo levyjen pläräys ollut räyhänhengen tapa ilmaista, että asunnossa on liian kuuma ;)

Huom. Status Quo - Can't Stand the Heat
.............

Mikko_-Procyon-

Quote from: morripoika on February 16, 2009, 16:54:15

Pitkään annoin odottaa ensimmäistäkin. Odotan itse, että muut pistää myös tulemaan hyviä tarinoita.

kalastan_kaikkea

Quote from: Mikko_-Procyon- on February 17, 2009, 00:49:12
Quote from: morripoika on February 16, 2009, 16:54:15

Pitkään annoin odottaa ensimmäistäkin. Odotan itse, että muut pistää myös tulemaan hyviä tarinoita.

Vai meneekö se aika tarinan keksimiseen.

jompsu

Palataan aiheeseen! :-D
en usko itse aaveisiin mutta monta kertaa olen joutunut säikähtämään jokun yliluonnollisen asian takia :-)
luulen että täältäkin maailman kolkasta löytyy joitakin asioita joille ei löydy aina oikeaa selitystä...
tä...?

Peketeus

Itse en usko aaveisiin vaikka meillä kotona on tapahtunut kaikenlaista. Esimerkiksi telkkari käynnistyy itekseen ja alkaa itekseen selaamaan kanavia. Joskus ärsyttää kesken guitar heron pelaamisen kun kanava vaihtuu...   :x

Hemulisoturi

Puotilan kartanon Birgitta Jägerhornin olen itse kokenut ko. kartanossa.
Hurjaltahan se tuntuu kieltämättä, mutta tämän kokemuksen jälkeen en voi olla uskomattakaan tähän Birgittaan..
Paranormaaliako muka?

*HenTeri*

Quote from: Hemulisoturi on February 18, 2009, 20:40:59
Puotilan kartanon Birgitta Jägerhornin olen itse kokenut ko. kartanossa.
Hurjaltahan se tuntuu kieltämättä, mutta tämän kokemuksen jälkeen en voi olla uskomattakaan tähän Birgittaan..
Paranormaaliako muka?
Kertoisitko tästä kokemuksestasi ? Itsellänikin on muutama ``hirvittävä`` kokemus..
Asumme suurehkossa omakotitalossa.. olin muutama vuosi sitten vintillä nukkumassa siskon ja kaverini kanssa. Joskus yöllä herätessäni katsoin/näin ovella aivan kuin ihmishahmon, mutta tumman.. nousi kyllä heti hikipintaan ja peiton alle piiloon ja nopeasti unta ..  :lol: Kumpikaan vanhemmistani en usko sen olleen, koska eivät kai he meitä vintille asti tule katsomaan keskellä yötä ??

Toinen juttu onkin, sitten, kun lähdimme samaisen kaverin kanssa ulos talvella pimeään aikaan, muttei ollut niin pimeä etteikö olisi nähnyt kauemmaksikin. Noh, kun meidän pihalla on iso kuusiaita tien vieressä ja kun kävelimme tietä pitkin, näimme kuusiaidan päässä tumman hahmon.. tiedä sitten oliko siskoni kavereineen siellä tai sitten oli aistoharha.

Kolmas hauskakin juttu on, kun talvella(yllätys yllätys) ilta aikaan olin aikeissa lähteä kaverin luo kylään kävellen, mutten sitten uskaltanutkaan lähteä ja päätin palata.. no olen melko säikky joten laitoin juoksuksi ja yhtäkkiä alkoi takaa kuulumaan hengityksen/hengästynyttä ääntä ja silloinpa melkein tuli varren kanssa housuihin ! Sitten minä vasta vauhtiani kiihdytin ja melkein koto pihalla päätin katsoa, että kuka piru minua ajaa takaa ja kun käännyin otin jo ennakkoa huudossa ja kun näinkin, että kuka sieltä takaa tuli niin naapurin koirahan se siinä juoksi perässä  :lol: Mutta kyllä siinä oli jännät paikat kun alkoi kuulumaan hengitystä takaa  :-D
Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun. - Platon

Hurri.

kyll minä nyt aaveisiin uskon kun näin subtv:ltä sen yhden suomalaisen ohjelman jossa tutkittiin vanhoja taloja joissa oli tapahtunut jotain outoa. se juontajaki näytti ite pelkäävän aika paljon.

.Ville

Quote from: miksu093 on February 21, 2009, 10:53:53
kyll minä nyt aaveisiin uskon kun näin subtv:ltä sen yhden suomalaisen ohjelman jossa tutkittiin vanhoja taloja joissa oli tapahtunut jotain outoa. se juontajaki näytti ite pelkäävän aika paljon.

Ai Piiri? Siihen on laitettu vaan pimeää pelkäävä hentoinen tyttönen.
Enpä usko jos tuntuu painetta rintakehässä, että se olisi paranormaalia. (Ei niissä paikoissa muuta tapahdu.) Ja aika huvittavaa kun tulee tunne, että joku seuraa... Entä sitten sama mulla melkein joka ilta. (tosin enpä siitä paljon välitä)
Se Riivatut talot subilta on kans vähän huvittava kun kiljuvat kovaa kun joku kopsahtaa jossain vanhassa talossa.
Katso Jimiltä Haamutiimi jos haluat nähdä paikkoja joissa "kummittelee". (Se vissiin alkaa taas näkymään) Tässä vähän maistiasia.... http://www.youtube.com/watch?v=A2oTGk8jvuw&feature=related Parempiaki video clippejä on mut tässä esimerkki.  :-)
<><

lareman

Quote from: [TLV]ville(ruma särki) on February 21, 2009, 16:08:26
Quote from: miksu093 on February 21, 2009, 10:53:53

Ai Piiri? Siihen on laitettu vaan pimeää pelkäävä hentoinen tyttönen.
Enpä usko jos tuntuu painetta rintakehässä, että se olisi paranormaalia. (Ei niissä paikoissa muuta tapahdu.) Ja aika huvittavaa kun tulee tunne, että joku seuraa... Entä sitten sama mulla melkein joka ilta. (tosin enpä siitä paljon välitä)
Se Riivatut talot subilta on kans vähän huvittava kun kiljuvat kovaa kun joku kopsahtaa jossain vanhassa talossa.
Katso Jimiltä Haamutiimi jos haluat nähdä paikkoja joissa "kummittelee". (Se vissiin alkaa taas näkymään) Tässä vähän maistiasia.... http://www.youtube.com/watch?v=A2oTGk8jvuw&feature=related Parempiaki video clippejä on mut tässä esimerkki.  :-)
Minä en usko Piiriin paskaakaan, ylipäätänsä kaikki missä on "meediota" tuntuu älyttömältä huijaukselta.
Haamutiimissä asiaan otetaan tieteellinen "agnostikkonäkökulma", ja monet todisteet ovat aika vakuuttavia.
Uskon siis aaveisiin.

.Ville

<><