Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

omia uittovideoita...

Started by Mikkoporo, January 24, 2009, 20:03:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalamies]

Nätit uinnit iteltäkin tulos nyt huomenna vissiin 6 vaappua pistetääs sitten kuvia koha valmiita ;)

Mikkoporo

youtube tökkäs...prkl...ois noita ollut enemmänkin...ggrr

Heittelijä

Hienosti uivat kyllä :-) Mitäs mikko noilla sun vaapuillas on hintana ? :-D

Mikkoporo

verta hikeä ja kyyneleitä.... :wink:  noita isompia oon myynyt 15€ ja pienempiä 8€. Kummasti niitä vaan menee kaupaksi vaikka noita ei vielä ole tositoimissa koitettukkaan,kaikki menee mitä tekee. kait sinne omaankin pakkiin olis jotain jätettävä?

perza

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Mikkoporo

aika nättiä uintia perzalla...varsinkin tuo 13...teki ite jo mieli napata tuohon :mrgreen:

siilinki

Pienemässä hakee vähän liikaa kun on noin iso levy, mutta isompi toimii erinomaisesti Mikkoporolla.
Tämä oma mielipiteeni.

perza

Quotemutta uittoallas on karu myös   heh

Mikäs tuosta karun tekee, perus uittoallas?
:-)

Tuon pikkusen uinti aika voimakasta eli vaatii sen toisen koukun peräpäähän ni tulee hyvä.
Ylemmässä vaikuttas uinti ihan hyvältä. 

Mikkoporo

joo noita kaks koukkusia mulla on pitkä rivi,piti kokeilla tuolla yhellä koukulla et on tullut kaikki kokeiltua.eipähän jää vaivaamaan...

vähän kallis oli tuo allas,emäntä on vaneritehtaalla töissä,niin ovelle tuotiin mittaan sahattuna vanerit.Renkaat,hanan,kahvat päihin ostin halpakaupasta....oiskohan hintaa tullut yhteensä jotain 30€ :-D

perza

Quote from: Mikkoporo on February 22, 2009, 17:06:22
joo noita kaks koukkusia mulla on pitkä rivi,piti kokeilla tuolla yhellä koukulla et on tullut kaikki kokeiltua.eipähän jää vaivaamaan...

vähän kallis oli tuo allas,emäntä on vaneritehtaalla töissä,niin ovelle tuotiin mittaan sahattuna vanerit.Renkaat,hanan,kahvat päihin ostin halpakaupasta....oiskohan hintaa tullut yhteensä jotain 30€ :-D

Joo, ei nuo uittoaltaat ole hirmu kalliita peltisepillä teetettynäkään(riippuu varmasti peltisepästä), mutta ite sain 200x50x50cm rosteri altaan hintaan 70€, tosin allas ei oo vieläkään itellä, vaikka viime keväällä jo tilasin. Tilasin sen syksyksi, mutta en ole muistanut hakea/ sillon kun olen muistanut, ei ole ollut rahaa. No ens viikolla on allas...
:-)

KALIKKA

aika raju potkusia peliä mikolla.
peran puikossa tosi näyttävä uinti eikä tuo toinenkaan ole hassumpi
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

perza

Mikkoporo kokeile tommoseen pikku vaappuun n. sentin pituista kielilevyä(ei pyöreää). Itellä oli yksi tuommoinen kielilevyllä varustettu ja se oli armoton haukipeli eräällä pikkujärvellä. Se oli siitä hyvä että se ui pinnassa alle 50cm syvyydessä. vettä ko. järvessä oli n. 1-1,5m. Pidin sitä aina muutaman metrin siimassa kun uistelin ja kyllä vaan haukia paukkui vaikka pieni vaappu olikin kyseessä. Suurimmat hauet tosin vain 3kg luokkaa, mutta haukia kumminkin.
uinti oli semmosta tirinää...

abboreman

Uintilevyä pienemmäksi, niin potku siirtyy kohti keskivartaloa. Nyt tuo heiluttaa nokkalenkin kohdalta, mutta sitten siirtyy "akseli" kohti keskivartaloa.

Mikkoporo

mulla on noita pitkä rivi vähän kaikenlaisilla turpalevyillä maustettuna   :-D

KALIKKA

mikon vaaputtimissa uinti saattaa aiheuttaa haukiloille leukaperissä jomotusta.on senverran näyttävää potkua
itte oon tykästyny enemmpi pienempi potkusee,mutt seasta löytyy kyllä muutama vahva potkune syvemmälltä
kalastaessa,8m alaspäin

perza

Quotehttp://s624.photobucket.com/albums/tt329/Mikkopa/?action=view&current=SDC10938-1.flv

Tuossa on kyllä aika hyvän näköinen uinti vaikka tykkäänkin enemmän hakevasta tirinä uinnista.

Mikkoporo

Quote from: kapulan vetäjä on March 14, 2009, 21:22:10
mikon vaaputtimissa uinti saattaa aiheuttaa haukiloille leukaperissä jomotusta.on senverran näyttävää potkua
itte oon tykästyny enemmpi pienempi potkusee,mutt seasta löytyy kyllä muutama vahva potkune syvemmälltä
kalastaessa,8m alaspäin

Joo rankkoja on noi potkut,mutta noita ei ole säädetty vielä  mitenkään.

KALIKKA

taitaa olla miulla ja peralla samanlaine maku tuossa uinnissa :-P
laitas mikko säädetyn version uintia näkyville ni pääsee antaa kommentia lisää(katotaa sit kesemmällä jos ittekii laittas pätkää
kun pääsee ooikeeseen veneeseen sählää)
enste kyllä pitäs opetella tuo videon laitto nettiin.

Mikkoporo

en ole noita ruvennut tuon kummemmin vääntelemään,kun ei tiedä kelle noi menee,ja mistä kukakin tykkää? omat vaaput säädän sitten kun on kesä ja kärpäsiä...

Mikkoporo

kaveri anto kaksi vaappua korjattavaksi,ei ollut turpalevyt pysyneet montaa minuuttia. suora levy nokassa ilman uraa,liima tipalla??????heitin satulat tilalle ja lakkasin.

http://s624.photobucket.com/albums/tt329/Mikkopa/?action=view&current=litmanen002.flv

http://s624.photobucket.com/albums/tt329/Mikkopa/?action=view&current=litmanen003.flv

nättiä noi oli kyllä säätää altaassa,ehkä vähän liiankin herkkiä ... en tiedä sitten kalastus tilanteessa.

perza

Mikkoporo Minkä mittanen tuo siun allas on?