Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mikä on lempiuistimesi?

Started by Miquel, June 05, 2007, 10:41:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ozzman

Aaretti vaaput tähän mennessä selvästi eniten kaloille mieleen, joten myös minulle. Perza-vaaput odottaa pakissa kesää, uskon että luottoa tulee niillekin siiman päässä  :-D
So long, and thanks for all the fish!

jompsu

-ahvenelle on lotto-bete ambulanssi värissä paras.
-hauelle Professor väreissä kulta/kupari/punainen ja bomber väriltään puna/kulta
-kirjolle lotto ja pikku räsäset
tä...?

simppa

Kuusamon räsänen 20g painoisena ja ruoho koukuilla.

verpil

Lotto Bete ehottomasti saa melkeempä kaikkea kalaa kunha vaihtelee kokoa ;)

KÖSTER

Jos olis mahdollisuus vain yhteen uistimeen miljoonien joukosta koko vuodeksi niin Räsäsen
seiska ns. jokapaikanhöylä taitais mulle jäädä.
Uskomaton peli hauki,kuha,ahven,lohikalat,meri,joki,järvi,heitto,veto,pilkki.
Vaikkapa papukaija värisenä.

Juz

Hauelle: Rapala Shallow Magnum
Kuhalle: Bomber
Ahvenelle: Nilsmaster Spearhead
Taimenelle: Welho

sube

Omista kokemuksista syksyllä parhaiten hauelle on toiminut bete krokodile ja bomber long 16a.
Voisin sanoa parhaaksi uistimekseni bete krokodilen, koska se on toiminut keväällä, kesällä ja syksyllä erinomaisesti :)

Handyy

Ei minulla semmoista ¨ Lempiuistinta ¨ ole mutta muutama sellainen johonka luotan aina.

Salomon hornetit väreissä: Ahven, hopeakylki ja ruskea selkä , Kelta kylki ,oranssi maha ja vaalea vihreä selkä

Meri metso 2 koossa . Särki ruskea selkä

Mepsin 3 koon , musta puna täpläinen lippa.

:mrgreen:

*aHvEn*

Oma tekemä lusikka, ja moreungen
Lauri

Jacke

Lempiuistin on varmasti 8cm kultainen Helmiräsänen, koska sillä tulee niinmaanperkuleesti haukea kesäisin.
Toisena lempparina tulee hopeinen Professori,

simppa

ennen oli räsänen mutta nyt rapalan mini fat rap oon 4 kertaa kalas tänä vuonna ollut ja 12 kalaa oon saanu 8 mini fat rapil  :-)

Miskala

Ei näistä pysty päättää.  :-)

Nils Master Invincible, papukaija, 12cm.
Jesse, vihreä selkä, kelt. kylki ja vatsa, punaraidat ja pituutta n. 9cm.
Bomber, musta selkä, hohtava kylki ja oranssi vatsa. Pituus 8cm. (Veli onnistuneesti jätti kalan suuhun... uutta ostaan)

Hagge

Nykyisin taitaa itsetehdyt vaaput ja Abu atom 20g olla niitä lempiuistimia.

A. B. Korhonen

Minnow Spoonit ja Calico Catit taitavat olla suosikkejani. Kummallakin tulee hyvin isoa ahventa.

Kalastaja.97

Nilsmaster inviciple 15 cm ja sama väri kun aikasemmissa viesteissä.
Se on oikee haukien namupala  :-D
Kalastaja.97

lahana

Nils master invinciblet on ollu ennen,mutta nyt bete crocodile punavalkonen ku sain sillä kahella peräkkäisellä heitolla yli 4kg hauet ja muutenki tullu haukia koko ajan.

[peltsi

Rapala original 9cm sini valko

Jake-zxc

Tämä: (ja Bete Lotto)

Ensimmäinen omatekemä vaappu jolla on tullut jotain kalaa. Ja vaapullahan on jo tullut 5 haukea ja 1 kirre  :-o
Ja muutenkin omatekoset on toiminut tänävuonna paremmin kuin kaupan vaaput (mm. Nilsun Invincible ja Rapala Magnum). Vaikka neki on saanut uitto aikaakin paljo.

Akatora^

Riippuu tilanteesta, mutta eniten tulee käytettyä helmiräsänen seiskaa papukaijaväreis. Kaikista saamistani kirjolohista (8kpl) 7 oon saanu sillä. Sillä on tullu myös paljon haukia ja isoo ahventa.
Kumpi oli ensin: ruoho vai kala?

Jäde

Salmo Hornet ja Bete Lotto ehdottomasti lempiuistimiani.