Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Nummijärvi

Started by UppoPerho, January 18, 2009, 21:42:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

UppoPerho

Mitä mieltä olette Kauhajoen Nummijärvestä? Nummijärvi on todella hyvä hauki apaja kesäisin, kuten myös talvisin.

Onko kukaan käynyt kalassa kyseisellä järvellä, onko tullut mitään, millä Kalastusmuodolla?
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

kullervo kankinen

Nummijärvi on varmasti hyvä kalapaikka mutta ne "Miljoonat" mökit sen järven rannalla hankaloittaa kalastusta aika tehokkaasti.. mistä porukat menee järvelle niin että ei tarvitse kenenkä mökkien nurkilla hiippailla?
Shimano sen olla pitää!!

UppoPerho

Salakarin kautta, ja siinä on Nummijärven koulu. Siitä meen ainaki ite..

Jos tiedät missä NummiRock järjestetään Nummijärvellä, niin siitä pääsee..

Vikke

Monet kerrat olen tuolla käynyt ihan pienestä pitäen.

Tosin vain pilkillä, mutta kumminkin. Pilkillä enimmäkseen on tullut ahventa, särkeä ja kiiskeä. Mutta kyllä siellä haukiakin on erittäin paljon.
Itse olen myös mennyt Salakarin, eli Nummijärven koulun läheisyydestä jäälle.

Saas nähdä koska seuraava reissu, ehkä jo nyt viikonloppuna.  :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Vikke

Olin tuolla UppoPerhon ja Westmasterin kanssa eileen.

Sinttejä nosteltiin enimmäkseen. UppoPerho sai ainoan kehuttavan kokoisen, 32 -senttisen aapon.
Pitää käydä taas joku päivä.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

UppoPerho

Ite ajattelin kun seuraava viikonloppu on vapaa, että voisi käydä vähän koittamassa.

No pitää vielä kattoa mitä tuo sääkin lupaa. Ei sinnekkä viitti mennä paleleen mihinkää -15 asteeseen.. :lol:

jokke--

missäs kohtaa olette olleet pilkillä nummijärvellä?? kun olet noinkin hyvän kokoisen affenan saanut??  itellä kokemusta vaan järven erittäin runsaasta hauki kannasta.. kesällä uistellen.. :-P

UppoPerho

Isoin ahven on tullut Salakarilta. Jossa pidetään mm. Nummirock. Samassa kohdassa sijaitsee Nummijärven koulu.
Tässä olen kaikki pilkkireissut pilkkinyt ja joka kerralla saalista on tullut.

Yleisin saalis on ahven. Ahvenet on yleensä aika pieniä, mutta seassa on myös todella isoja. Haukia on myös saatu.
Myös särkiä tulee kohtuu hyvin.