Hullunkuriset tapahtumat PP2

Started by JuSu Fin-Gr, January 07, 2008, 19:56:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JP_Fisher

tossa eilen pp2 äänet sekos olin säätänyt ton automaatti kuvien tallentajan kanssa niin oli noi äänet menny vinksalleen harjoituksessa kaveri kaivaa taskusta jotain ja samalla tuli kairaus ääni ihymetytti hieman

Paraskalastaja

Jokapäiväisiä kaloja nämä :-D
-Paraskalastaja

jompsu

olin lehmillä pilkillä ja avannosta nousi 14g kiiski.ukko rupesi heti hokemaan: sopivan mittasta sopivan mittasta :-)
tä...?

Jake-zxc

Quote from: RistiAalto on January 09, 2009, 19:22:48
Made keskellä kirkasta päivää. :-o

Yleensä ei ryöstäjässäkäytetä myöskään kärpäsen toukkia.  :-)

Mikko_-Procyon-

Quote from: Inari Kalastaja on January 12, 2009, 19:54:17
Taitaa olla tämä paikka Jormualla suosikkipaikka. Itsekkin olin siellä.  :roll:

Hauskaa tuossa itseasiassa on se, että jos ikinä eksytte tuonne oikeasti, niin kaikki ukot istuvat siellä linjan alla tai saaren edustalla. Niinkuin sitä kalaa ei muualla olisi. :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

JP_Fisher

nyt kun uusi versio tuli ja uusi vapa niin olin kivijoella ja pilkin uuel vaval tuli pikku sinttiä ja päätin vaihtaa takas vanhaan ja aattelin pieni syönnillää. Ni ihan kun tilauksesta nappaski iso kala pilkki meni ylös alas vimmatua vauhtia n30sek ja siis sillä vanhalla vavalla ja niinhän siinä kävi Iso Vei Pilkin

Jake-zxc

Juuri kun lähtölaukaus posahti niin jostakin kuulu: ''KISA ON PÄÄTTYNYYT!!! PUNNITSEMAAN!!!''   :-D

Dams

Ei nyt mitenkää ihmeellinen, mutta käväisinpä laavussa :)

jarmoankka

Quote from: JP_Fisher on January 16, 2009, 16:35:59
nyt kun uusi versio tuli ja uusi vapa niin olin kivijoella ja pilkin uuel vaval tuli pikku sinttiä ja päätin vaihtaa takas vanhaan ja aattelin pieni syönnillää. Ni ihan kun tilauksesta nappaski iso kala pilkki meni ylös alas vimmatua vauhtia n30sek ja siis sillä vanhalla vavalla ja niinhän siinä kävi Iso Vei Pilkin

Kattellut ja lukenut sun juttuja. Hyviäkin muokkauksia, mutta koita nyt hyvä mies tohon suomen kieleen panostaa: välimerkit, isot kirjaimet.... kamalaa luettavaa sun tekstisi...
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

nikisu

Olin tuolla koivurannan matalikolla vai mikä se nimi nyt oli, anyway....Siinä nostelin pientä ahventa ja sitten sain päähäni "meenpä ottaa tuolta syvänteestä tanea." menin, laitoin rautulätkän kiinni ja kohta sitten tulikin kova nykäsy ja tarttu kiinni, nousi hyvin, keskivaihees pysähty hetkeks (näky syvyysmittaris)...Ajattelin et "no tulee sielt kyl joku tane" ja kun saalis tuli ylös... 17g KIISKI ja kohta samanlainen veto ja kiiski 18g ;)

Rapalaaa

"Hanki omat apajas poika!!"

pyrytintti

mulla tyyppi alkoi pyörimään ympyrää!  :lol:

Ozzman

Hapolla ja Olkkosella ollu kalat hukassa

So long, and thanks for all the fish!

Ozzman

Hossalaisilla tuli IVP (holo lähti), seuraava mappi Siika-Valkeinen ja ei ollu kyseistä holoa vieläkään käytettävissä. (realistista kyllä  :-D :-D)

karib

Quote from: Ozzman on February 12, 2009, 17:10:38
Hossalaisilla tuli IVP (holo lähti), seuraava mappi Siika-Valkeinen ja ei ollu kyseistä holoa vieläkään käytettävissä. (realistista kyllä  :-D :-D)
Tiedossa oleva bugi. Pika-apuna vaihdat jonku toisen pilkin samasta lokerosta, ja viety pilkki palautuu.

Ozzman

Quote from: karib on February 12, 2009, 17:32:57
Quote from: Ozzman on February 12, 2009, 17:10:38
Tiedossa oleva bugi. Pika-apuna vaihdat jonku toisen pilkin samasta lokerosta, ja viety pilkki palautuu.

Kiitokset tiedosta! Enpä tajunnut tuota koittaa.

kalastan_kaikkea

karib

Quote from: RistiAalto on February 12, 2009, 23:04:49
Taas näitä jätti Haukia. :-D

Näyttäisi olevan täsmälleen yhtä suuri kuin oma "ennätykseni"..Seuraavaksi "suurin" 9g,minkä olen saanut.

-Hammer-

Moro

Näyttää Somm olevan iskussa...

-Hammer-
The original Mc

pyrytintti

mulle tapahtui yks outo juttu. olin jossain pilkkimäsä ja kun aika oli lopussa lähdin pois. tulin punnitukseen ja
kun aika näytti 00:00 ja se sanoi että olet punnituspaikalla. sinut on hyväksytty punnitukseen. sitten kun
tuli tulokset, minut oli hylätty vaikka kerkisin punnitukseen. aika omituista.  :?

Eetu93

Tuota käy jos tulee tasan 00:00. Se sanoo että olet hyväksytty mutta hylkää kuitenkin. Pitää vain tulla ajoisssa.

kalastaja123

pieni fail PP2 omalla sivulla

:-D koska raita lusikassa ei ole toukkaa.

Qkkeli

Taitaapi olla vanhemman version kuva..  :roll:

lareman

Quote from: Qkkeli on March 08, 2009, 00:32:39
Taitaapi olla vanhemman version kuva..  :roll:
Oliko vanhemmassa versiossa uutta vapaa? :O

[TLV]Fisu

Qkkeli

Väännetään nyt rautalangasta, eli tuo toukka on otettu pois ennen uuden version julkaisua, eli "moka" on aika liitoitellusti sanottu. Kyllähän noita erillaisia shotteja löytyy sellaisesta, mitä me tavalliset pilkkijät ei päästä käyttämään.

Migelis

Eipä oo ennen hosti edes leikillään uhannu potkia ulos jos ei oo kertonu millä pilkkii sillä hetkellä.  :-D

El Dorado

Migelis, ymmärsithän että toi oli ihan pelkkä vitsi vaan?

Joni

Quote from: El Barto on March 08, 2009, 17:49:03
Migelis, ymmärsithän että toi oli ihan pelkkä vitsi vaan?

Kummastihan tuolta itekki sai bannit ku kysy ootko käyny sahalla pilkillä =D

Mikko_-Procyon-

Quote from: Qkkeli on March 08, 2009, 09:40:32
Väännetään nyt rautalangasta, eli tuo toukka on otettu pois ennen uuden version julkaisua, eli "moka" on aika liitoitellusti sanottu. Kyllähän noita erillaisia shotteja löytyy sellaisesta, mitä me tavalliset pilkkijät ei päästä käyttämään.

Kuva on jostain versiosta tyyliin 0.621... ei siis 0.7, joka on julkaisuversio. Näissä meillä on osa tekemättä, osa kehitysjuttuja yms.. ja ylänurkassa on framerate-lukuja yms infoa jne.. Ei ne mokia ole, kehitysvaihetta vain.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/