Pelaavatko vanhempanne Pro pilkkiä?

Started by Jarzka, February 08, 2003, 15:38:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MM

pääasia on saada kalaa, eikun saada kalastaa

Pastori

Isoisä pelaa aika paljonkin, se on hänelle aidon pilkinnän korvike näin kesällä  :)

ankkhe

Ei pelaa ne vaan tule huomauttelee että taas pelaat tuota turhan päiväistä peliä >:(
Ei kireitä naamoja vaan kireitä siimoja

ToniW

Minä olen se vanhempi, joka pelaa :) No, myös 4-v poika on kiinnostunut pro pilkistä... Pojan hallussa on muunmuassa pelin lahnaennätys, jotain parin kilon paikkeilla muistaakseni.

Raymond

Anonymous

Ei, mutta appivanhemmat kovastiki. Ovat kovia myös pilkkimään oikeasti...

Tosimies

Iskäpä pelas kerran pp1 peliä matojoella ja ku neuvvoin laiturin vieree ni ekalla reiällä ekalla pilkillä ja ekalla pelikerralla ukko vetäs sieltä 11kg hauen tasapainopilkillä.. Sapetti vähäsen ku mun enkkao li 3.5kg vaik pelaan melkee joka päivä  :-D

Eetu_

Ei pelaa. Ei taida tietää koko pelistä..

Yuz

Isä pelaa joskus. Harvoin kylläkin, mutta niillä harvoilla pelikerroilla PP2:ssa rikkonut ennätyksiä  :-D Ennen pelasi jonkun verran PP1:stä, mutta se oli siihen aikaan kun peli ladattiin sivuilta Oulu jotain!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Kala Kalle

Ei niit kiinnosta. Ukki joskus jää vähäks aikaa kattomaan ja nauramaan. Ukki on kova pilkkimies.