Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Lopen parhaat kalamestat :P

Started by Liquid Snake, June 06, 2003, 12:22:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Liquid Snake

Joo kertokaapa nyt mistä päin Loppea tulee kalaa, jos vaikka tuntisitte kyseisen perunankasvatuskorven...
Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!

martti

kalastus on ihanaaa

Hota

Jauhesammuttimen kokoisena vaari vei -60 luvulla Päijänteelle Ahven-ongelle ja siitä asti on kalakärpänen vaivannut :)
Aloittanut aktiivi perhokalastuksen -83 ja homma jatkuu.

Pete

Pilpalankoski, Punelia on hyvä sekä Rautkoski joka laskee Puneliaan.

Lopella on paljon hyviä pikku lampia ja järviä. Kyllä niistä pitäisi löytyä hyväkin. Ei kun kokeilemaan.

Anonymous

Onko joku käynyt luutasuolla koittamassa onnea (saako siellä kalastaa muuten, kieltoa tms. en löytänyt kyllä mistään.)

Juba90

Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Anonymous

Mistä tiedät, että siellä ei saa kalastaa? Kieltoa en löytänyt ainakaan itse mistään.

Juba90

Because asun Lopella ja tiedän että siellä ei saa kalastaa!
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Anonymous

Ainakaan tämän tekstin perusteella kaikilla luonnonsuojelualueilla ei olisi kalastus kielletty:

http://fff.neutech.fi/Misc/te-keskus.htm

Mutta asia näyttää sitten paremmin selviävän näköjään, jos soittaa suoraan Lopen kalastuksesta vastaavalle tms.

Liquid Snake

Mä kysyin niistä kalamestoista enkä lakipykälistä. Eikö kukaan tiedä enää enempää?
Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!

Pete

Ihan kun lähdet rohkeesti ulos sieltä tietokoneen vierestä, ja otat vielä kalavermeet mukaan niin voit vaikka sellasen hyvän kalapaikan löytää.

Ei kai kukaan parhaita kalapaikkojaan täällä netissä huutele, tai jos huutelee niin se oli entinen hyvä kalapaikka.

Asun itse noin 35-45 kilometrin päässä Lopelta ja meillä oli mökki siellä 16 vuotta ja tuli kierreltyä melkein kaikki joet,purot,lammet ja järvet siinä mökin ympäristössä.

Nykyään vaan kaikki pitää saada heti mulle kaikki nyt-tyyliin.

Ota se Jopo alles ja lähe etsimään niitä mestoja.

Taas tätä uusavuttomuutta, voi vi*ttu !

PS:Jos haluat haukia saada niin mene siihen Salmion kartanon risteyksessä olevalle suolammelle kokeilemaan. Se OLI ennen paras haukipaikka.