Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalaan nuuksioon.

Started by dj_mummo, April 22, 2003, 23:54:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dj_mummo

Onko kukaan käynyt nuuksiossa (espoossa) kalassa ja minkälaisella menestyksellä.
mitämitä, jotain uuttako?

hajoilen noille mun vanhoille viesteille :D

Pinqiini

mä oon käyny siel jollai pikku lammil heittelee pikku lippoi,ja sielt tulee iha pirusti sellast kääpiö ahvent.sitä saa ku vaa jaksaa ottaa.sillo meilei ees ollu muovi kassii mukana,ja me laitettiin ne haaviin ja ne putoili niist reistä pois

Anonymous

tarviiko nuuksiossa jotain erillisiä lupia vai saako alle 18-v kalastaa ilmasiks?

Pinqiini

Mun tietääkseni siel saa alaikäset kalastaa ilmaseks, mut täysikäsille se joku valtion kalakortti. Näin olen kuullut puhuttavan

dj_mummo

Alle 18-vuotiaat ei tarvi lupia. Paitsi yhellä lammella, joka on vuokrattu jollekin perhokalastus-seuralle. Se on täynnä kirree. Jos perhokalastaja, niin sinne yöks vaan, saalis on varma. Muilla lammikoilla en ole käynyt.
mitämitä, jotain uuttako?

hajoilen noille mun vanhoille viesteille :D

Pinqiini

Sille lammelle pitää tietääkseni olla sen perhoseuran jäsen. Itse olen joskus käyny siel, sillä en tienny et siel ei sais kalastaa, ja kaveri sai kirren, minä olin vatsa-taudissa :(Kirrejä lätäkkö kyllä vilisee kuten mummeli jo sanoi

Juggis

Mikäs tuo kyseinen lampi on nimeltään ? Paljon olen Nuuksion / Espoon järvissä ja lammissa kalastanut, mutta moiseen en ainakaan tietääkseni ole törmännyt  :D
Ainakin Luukkaaseen tarttee luvat, koska siellä on lähes joka lampeen istutettu kirrejä, taimenia, yhteen jopa nieriää. Sieltä pohjaongella ja powerbaitilla saa pullalohia ihan kiitettävästi :) Sinne tarvitsee myös alle 18-vuotiaat erilliset luvat.
Paras syötti on se siellä siiman päässä...