Kuinka monta haukea samana päivänä?

Started by haukien_kalastaja, May 29, 2003, 18:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

allu_

About 40 haukea yhtenä päivänä on paras tulos. Suurin 6,88kg. Voi siis sanoa että kyseessä oli melko onnistunut reissu  :-D

olmo3175

seittämän haukee mult kyl irtos yhteis paino 6.32kg

jalmardo

Joskus 90-luvun loppupuolella käytiin ahkerasti eräässä kutulahdessa Vaasan saaristossa. Parhaimmillaan saatiin n. 5h kalastussession aikana kolmen miehen voimin pikkuisen yli 50 haukea. Välillä oli joka jannulla samaan aikaan kala kiinni. Kaveri myös nosti 8:lla peräkkäisellä heitolla hauen, mikä on ennätys mihin ei oo meikäläisellä ollu mitään asiaa! Kolmella peräkkäisellä oon saanut kyllä, viimeksi pari viikkoa sitten mökkirannan lähistöllä olevasta kapeikosta.
Born to fish - Forced to work.

SUURkalastaja jyväskyläst

Noin 20kpl niitä on joskus tullut. En kyllä yrittänyt saada kappalemääräisesti paljon haukia, vaan isoja. Merellä, kun olin niin niihinkin oli hyvät mahollisuudet. Mutta eipä isoin tainnut olla, kuin 5kg luokkaa.
Taas ois tossa viikonloppuna lähtö jokavuotiselle merireissulle sedän tykö, Summaan. Siellä on kyllä semmoset haukivedet, että huhhuh! Ne rantojen kivikot kuhisee haukia, ja jos on normaalisyönti tulee jo ekalla heitolla. :-D Mutta enköhän taas keskity niihin isoihin. :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

D-Vitamiini

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

kalastaja123

riippuu paikasta joskus 10-20 ja joskus 5-10 ja joskus 0-5

THR

noin 10 haukea joesta eräänä kesäisenä iltana..  :-D

ris_to

Kalajoki-suulta tullut jtn.7 kpl.Eihän ne isoja ollut,1-2kg,mutta haukiahan ne pienetkin ovat.Eikö näin ole?

Morripoika

Quote from: ris_to on April 26, 2009, 14:40:55
Kalajoki-suulta tullut jtn.7 kpl.Eihän ne isoja ollut,1-2kg,mutta haukiahan ne pienetkin ovat.Eikö näin ole?
Kalajokeen nuotkin isoja. :-D

Itse olen saanut myöskin Kalajoesta yhdellä reissulla yli 10 sitä en sitten mene vannomaan paljonko ne on tuosta yli menny.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

ahti kiiski

-------------O N K I--------------

Mutumaniac

Minä oon saanu 9 haukea yhdeltä metsälammelta kylmäkoskella. :-P

Hauk-Hauki

27 haukea tuli päivän sisällä paraisilta. myös 2 kaveriani sai päälle 20 kumpikin. Ite käytin kultasta minnowia ja kuparin väristä räsästä missä oli punaset raijat :) Ja kaikki tuli samalta kalliolta heittemällä!

jompsu

Heittokalastuksessa en ole kappalemäärältään hirmusaaliisiin päässyt. Paras saalis on ollut siinä 5 hauen kieppeillä :-(
Vetouistelussa on sitten se 10 kalan raja rikkoutunut..
tä...?

Ozzman

Jotain 40kpl taitaa olla ennätys, suurin osa niistä 500g tuubeja. Yks pikkujärvi, mistä ainakin ennen tuli keväällä aivan järjettömästi keväthaukea.
Moneen vuoteen en oo kyseisellä järvellä käynyt, mutta nyt olis tarkoitus lähipäivinä käydä.
So long, and thanks for all the fish!

Hauzi

parhaana päivänä pyydettiin kuuden hengen porukalla arviolta 200-250 haukea. Kaikki päästettiin takaisin. Ei tainnut olla yhtään yli kaksi kiloista.

Loimu

Juuri äsken rantauduimme muutaman tunnin soutu-uistelun jälkeen. Veneessä yhteensä 9 haukea, 2 iskukoukuilla loput virvelillä.
Kalalle kelistä riippumatta.

darpeee

No sanotaanko se 5 haukea on oma ennätykseni, mutta aion ruveta keskittymään enemmän haukiin tänä vuonna. :-)

pilkkiäijä

Heh, eilenkin tuli 12 haukea saman päivän aikana, ja tänään 5.

En ole laskenut ikinä tarkkaa määrää, mutta kyllä se on alle 20 päivässä.
Olen kalastelijapoika!

Handyy

Abborna

Muistan kun siskon miehen kanssa saatiin vetämällä joskus kahteen päivää 31kpl haukia joten voisko sit sanoo ~15kpl päivään on paras tulos :)
Tämän kesän tämänhetkinen paras on 6 haukea 1pv sisällä. kaikki poppereilla  :wink:

[Fisherman]

El Dorado

Quote from: [Fisherman] on June 06, 2009, 19:12:57
3 :-(

http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=21802.msg278790;topicseen#msg278790
Tuolla kirjotit että kahden TUOTTOISAN reissun ansiosta 4 haukea.
Ja tässä aiheessa laitoit että 3 haukea samana päivänä, ja et ole siihen tyytyväinen ( :-()

Loimu

Viime lauantain reissun jälkeen täysin uudelta järveltä 13 haukea, suurin 3kg luokkaa.
Kalalle kelistä riippumatta.

-Orava-

sade kelil kieltämättä syö kala hyvin. kahentunnin reissu ja 15haukee 1-2kg :-D
ennätystä en kyll muista, oiskohan jotain 30-40luokkaa...(kai)

Ozzman

Eilen 15 haukea kolmessa tunnissa, kaikki minnowspoonilla. Isoin oli 2,5kg ja loput alle kilosia.
So long, and thanks for all the fish!

myllykoski

Quote from: [TKP]-Orava- on June 15, 2009, 12:06:02
sade kelil kieltämättä syö kala hyvin. kahentunnin reissu ja 15haukee 1-2kg :-D
ennätystä en kyll muista, oiskohan jotain 30-40luokkaa...(kai)
Mä olin kalassa sade säällä kaksi tuntii ja sain yhden 1,5kg hauen :?

Metsäläinen

kello 23:00 - 05:00 17 haukea yhteensä. (Kaverin 10, minun 7 :P)

Miskala

Tänä vuonna tuli varmaankin ennätys. Tasan 25 haukea, joista isoin vain 2kg.

harrastaja99

[Fisherman]

Quote from: El Barto on June 06, 2009, 19:20:30
Quote from: [Fisherman] on June 06, 2009, 19:12:57
3 :-(

http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=21802.msg278790;topicseen#msg278790
Tuolla kirjotit että kahden TUOTTOISAN reissun ansiosta 4 haukea.
Ja tässä aiheessa laitoit että 3 haukea samana päivänä, ja et ole siihen tyytyväinen ( :-()

Niillä TUOTTOISILLA reissulla en saanut kyllä pelkästään haukia vaan lähinnä ahventa!  :x