Rapalan magnumi

Started by Tomppa1990, May 22, 2009, 14:36:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tomppa1990

mullon itellä kaks kappaletta magnumia, toinen on oranssinvärinen 11 cm, ja toine on 14 cm vaaleanvihreä mustilla raidoilla.. oisko kukaa saanu kyseisillä vieheillä isompia haukia? (yli 3 kg) ;) oon huomannu että ne ui tosiaan hyvin, erittäin pienellä kelausnopeudellakin ne vielä potkivat pontevasti, mutta en oo kerinny kovin paljo kyseisiä vieheitä kokeilla.. millaisia kokemuksia löytyy? ;)

Torro

4 kpl löytyy (harmaa, sininen, oranssi ja papukaija) ja yhtään kalaa en ole saanut millään noista. Luottoa ja uittoaikaa on siis tullut sen mukaisesti....
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

THR

löytyy punavalkosena, oranssina, sinihopeisena ja fire tigerina. Hirveästi en ole noita uittanut mutta tolla sinisellä tullu pari haukea.

Kipster

Sininen pikkumagnumi toimii myös ahvenelle ja taimenelle. Viime kesältä 400g assu eräältä järveltä ja taimen 1,250. Molemmat C&R. Saanu sillä lukuisia pikkuhaukia ja alamittasta taimenta.

HuntaKilla

Mitenkäs toimii tällainen väritys? Viehe on kokonaan valkoinen, mutta selässä on punaisia raitoja. Vieheen pituus on n. 8cm. Itse ainakin uskoisin sillä haukea tulevan, mutta tärppejäkään ei ole sillä tullut..
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Dinotaunus

En ole kyseisillä, mutta olen käyttänyt rapalan AKUPERÄISTÄ magnumia, jota ei saa enään mistään...Se on 7CM pitkä ja kelluva...Väritys on ns. 'Hot Tiger'... :-)

pjk

Quote from: Dinotaunus on May 28, 2009, 15:42:22
En ole kyseisillä, mutta olen käyttänyt rapalan AKUPERÄISTÄ magnumia, jota ei saa enään mistään...Se on 7CM pitkä ja kelluva...Väritys on ns. 'Hot Tiger'... :-)

Kelluvan perus-Magnumin valmistus on ilmeisesti lopetettu, ainakaan sitä ei enää näy kuvastossa. Uppoavaa mallia, sekä kelluvaa 14 cm Shallow Magnumia tehdään edelleen.

--pikeye

ahti kiiski

tällä hetkellä on 3kpl ahven,taimen ja särki.Ahven on ollu hirvee terminaattori ,en edes tiiä kuinka monta on tullut ,mutta paljon.
-------------O N K I--------------

ahti kiiski

Quote from: pjk on May 28, 2009, 16:34:46
Quote from: Dinotaunus on May 28, 2009, 15:42:22

Kelluvan perus-Magnumin valmistus on ilmeisesti lopetettu, ainakaan sitä ei enää näy kuvastossa. Uppoavaa mallia, sekä kelluvaa 14 cm Shallow Magnumia tehdään edelleen.

--pjk

Eikö muka?Niistähän voi tulla tosi arvokkaita :-D ,mutta harmi sinäänsä :-(.
-------------O N K I--------------

Mutumaniac

Rapala Magnumi on mielestäni paras vaappu hauen kalastukseen, ainakin mökilläni( ja muualla) se osoittautunut paremmaksi hauki vaapuksi kuin Rapalan Countdown ja Original.

Itselläni on magnumeja ollut monia mutta useimmat ovat jääneet pohjaa tai kala on vienyt. Parhaimmaksi väriksi  voisi sanoa ´´Bleeding tigeria´´eli vihreä selkä, mustat aaltomaiset raidat, keltaiset kyljet ja oranssi maha.

Pakistani löytyy nyt vain 3 magnumia väreiltään :  salakka väritys, joku violetti musta (taitaa olla erikoisväri) sekä Bleeding tiger

darpeee

Muutamia haukia olen saanut, en ole kyllä paljon käyttänytkään...

Miskala

Veljellä yksi tollanen. Ei ole mitään tullut, vaikka haukea ollut lähettyvillä ottamassa muihin vieheisiin.

-Teukka-

Itsellä lähes joka (uistelu)retkellä on tuo 15cm pitkä kelluva FT(?) värityksellä oleva Magnumi vedessä. Kyllä sillä aika usein tulee sellasta 1-2kg:n kokoista haukea. Lisäksi on noita kelluvia "perus" magnumeita on oranssina ja sitten sellaisella "haukikuvioinnilla". Sitten on noita Shallow Magnumeita kaksi kappaletta väreissä BBL ja BYE. Näilläkin joitain haukia tullut. Jopa heittämällä.

-PerhoKalastaja-95

Olen saanut 14 senttisellä vihreä selkäisellä rapala magnumilla 6680g hauen.