Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suurin hauki jonka olet nähnyt livenä?

Started by kirrekalle, October 19, 2006, 15:21:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Makko

Naapuri sai monta vuotta takaperin päälle 10 kilon hauen.

ApezZi

Pappa sai verkoilla päälle 14 kg hauen ja sitä mentii kattomaan  :lol: olihan se aika körmy..

Murmeli

Miskala

Seitsemän kiloisen näin viime vuonna. (omaa saalista)  :-D

jormavirveli

Quote from: unatco on December 16, 2008, 22:32:56
Quote from: haukikaappari on August 13, 2008, 15:23:58
Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on August 13, 2008, 14:56:04
Mihinkäs mamma otti ? Kaua väsyyttely kesti ?

Kuten ylhääällä lukee BG värin Super Shad Rap

Väsyttelyä kesti Shimanon R2000 yhden minuutin koska jarru oli väännetty tappiin ettei katko siimaa pohjakiviin.

HUHHUH! ! jarru tapissa, ettei mee poikki pohjakiviin ja silti sait YHDESSÄ MINUUTISSA YLÖS 11.2 kilosen hauen !  kokemuksesta voin sanoa, että reilun 10 kilosta haukea ei vedä millään muodossa ylös minuutissa, ellei ole sitten vahvaa\paksua punottua siimaa, ja 3 koukkunen uistin mahalaukussa asti..

voi ollakkin, että tuo on totta, mutta itse en todellakaan usko.. itellä kestää ainakin sen 10min nostaa ylös +100cm hauki suht hyvillä vermeillä ilman haavia ja nostokoukkua   
Ite sain 7,2kg(pituutta en tiedä mutta lähellä 100cm ellei yli) hauen UL-vehkeillä ja väsytys kesti n. 25-35sek. Ottipeli 5g kuusamon kuf-lippa (ilman kunnon peruketta).

KÖSTER

120 cm ei puntarissa kiusattu veikkaus n. 12kg tammisaari

lareman

4.2kg eräästä pienestä lammesta. Tarkoitus kesän aikana parantaa ainakin kuuteen kiloon.

Juz

Quote from: kalakauhu on February 25, 2009, 18:49:05
Quote from: Juz on February 25, 2009, 18:20:00
11,8kg, pituutta taisi olla 122,5cm.

Mistä? Milloin? Millä? Kuka? ...
Kallavesi, tarkkaa päivää en muista, mutta taisi olla kesällä 07, 8cm Jessellä. Ja Isäni ja erään hänen kaverinsa kanssa oltiin liikenteessä.

kalastan_kaikkea

Quote from: jormavirveli on February 25, 2009, 17:22:57

Ite sain 7,2kg(pituutta en tiedä mutta lähellä 100cm ellei yli) hauen UL-vehkeillä ja väsytys kesti n. 25-35sek. Ottipeli 5g kuusamon kuf-lippa (ilman kunnon peruketta).

Tais olla melko laiska 7,2 kiloinen. Vai tuliko se ihan veneen/rannan vierestä?

[TLV]Fisu

15.5 kg tuli verkolla:  ja meni täytettynä baarin seinälle :-D :-D :-D

jormavirveli

Quote from: RistiAalto on February 26, 2009, 17:27:12
Quote from: jormavirveli on February 25, 2009, 17:22:57

Tais olla melko laiska 7,2 kiloinen. Vai tuliko se ihan veneen/rannan vierestä?
n.2m rannasta ja vettä oli koko paikassa reilu metri.

haukimies86

Yli kymppikiloisia oon nähnyt mut veneenlaidan väärällä puolella. Veneenpohjalla on kerran maannut 8,2 mamma.

kala-ale

Tais olla 9,8 kg hauki. Keväällä sedän verkkoon eksynyt oli. :)
Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan...

<><                         <º(((((< 

Murmeli

Oma 7,6 kg täkyhauki on suurin. Toivottavasti tulee vastaan vielä suurempia. Mun tuurilla ei ollenkaan mahdotonta.

juho_96

Oli loppu kesä!Olin isä ukon kanssa kalassa/metsällä,siellä oli pieni lampi,joka oli tumma vetinen ja samea sekä täynnä rojua.Heittelin minnow Spoon:illa.Vähän aikaa ei tärpin tärppiä mutta lopulta himpskatin moinen paukku.Kaamee loiske ja lotina.Vilahti vaan mutta oli niin vitsin iso hauki että voi voi. :cry:.Arviolta reilu kasi kilonen.Siis tuo lampi on yhteydessä kymi-jokeen vievän ison ojan avulla. että sellasta.
Kalastus intoa!

Erätuli

kaverini 3,6-kilonen hauki Naantalista
¤Erätuli

Suurkalastaja1

Oma 9,325kg suurin jonka olen nähnyt. Kala tuli keskeltä Kuopion kaupunkia, Valkeisenlammesta :roll:
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Roope-Ankka

10kg kerran näin jonkun miehen saaneen verkoilla ja sitten on yks 8kg hauki kun olin hiihtämässä.

Musky

Arviolta viisi-kuusi kiloinen viime kesänä eräältä erämaalammelta.

Allu-Santeri

Kaverin 10.08kg hauki jerkillä viime keväällä. Mahdollisesti pari isompaakin ollut tarjolla, mutta taisto kääntynyt kalan hyväksi ja painot jäänyt saamatta.  :evil:

siika*

8,5 kilosen oon nähäny. ei tietenkäänite kalastama. :-P

darpeee

10,6kg hauki. Isännän kaverit olivat saaneet sen Kitkajoelta.  :lol:

Dumppi 95

Suurin on varmaan +5kg, seurasi viehettä vähän aikaa, mutta eipä ottanut kiinni.  :|
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

suurkala

Onnetonhihhuli

varmaan jtn 10kg:n paikkeilla se on :-)

Miskala

jata95

no suurinhan taitaa olla sukulaisen 15 kiloonen jonka hän sai tuulastamalla ps sama sukulaanen on sm kultaa voittanut eli hän on aika hyvä hommassa :wink:

SUURkalastaja jyväskyläst

Vähän aikaa sitten tullut oma ennätyskala 10,7kg.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani