Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

MELKEIN sukua julkkikselle...

Started by otto, April 13, 2003, 11:24:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kalle

Molskista vaan.. Olen hakenut (tampereella rantatiellä) useita eri f1-tähdille kuuluvia maalauksessa olleita kypäröitä, mm: Alonso, Häkkinen jne...

Vein ne  lentoasemalle josta jatkoivat lentorahtina (pikana, rahasta ei ilm. ollut kiinni) maailmalle :wink:

Kerran ehdotin sille maalarille, että laitetaanko vähän syyhypulveria Häkkisen pahimpien kilpailijoiden kypäriin vesiliukoisen kalvon allle... Kun hiki alkaa virrata, niin pulveri pääsee kosketuksiin päänahan kanssa, mahtaapi olla kiva tunne ajaa 300km/h kun alkaa kutisemaan niin perkuleesti kypärän alla :-D

On mulla toinenkin: Mikko Alatalon vanha astianpesukone palveli meillä vielä hyvin parikin vuotta :-D

tonko__

Quote from: Inari Kalastaja on March 26, 2009, 17:02:13
Voisiko joku kertoa minulle vielä enemmän, että mistä Mikko Alatalo on kuuluisa/julkkis?

Se on laulaja.
Onko se sun opettajas tämä tyyppi?: Meinaan, että Suomessa on monta Mikko Alataloa..

http://static.iltalehti.fi/tampere/mikkopormestariAML_te.jpg
Sori OT.

[MPPK]Antonio(Fin)

Laulaja Sari Vainio on sukua  :-D 
"Enemmän osaamista, Enemmän saalista"

Joni

Oon voittanu Janne Niinimaan NHL 07 :ssa ps 2 :lla numeroin 5-1.

Oon ollu Jonna Tervomaan kanssa samassa pukuhuoneessa  :wink: (kahestaan)

Isä on purjehtinut EM pronssia.

Edu Kettunen on isäni pikkuserkku.

Enkä haluais mitenkää rehennellä, mut oon pannu melkein kaikkien julkkisten vaimoja. JA EI MERVI NYKÄSTÄ EN OLE PANNUT!

Viltsu

Mie oon melkein periaatteessa sukua Pamela Anderssonille. Pamsu on sukua Hyytiäisille ja satun olemaan Hyytiäinen itsekin. Hermanni Hyytiäinen lähti sillon siirtolaiseks Kanadaan muistaakseni tuolta eteläsavon suunnilta ja miun sukua on peräisin sieltä päin.

vaapunveistelijä

Tuosta Ruoveden Olympiaurheilijasta. Veikkaanpa, että tunnen kans sen jos melojasta puhut.  :wink:

kala___mies___95

Tää on kyllä ehkä off topiccia mutta mä oon rynässy Simo Frangenia se sano vaa anteeksi :-D(En tiiä miten kirjotetaan)
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

D-Vitamiini

Minä olen sukua J. Karjalaiselle  8-)
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Juz

Tutut asuivat ennen Kristiina Braskin vanhempien naapurissa :-D

Edit: Niin, olen heittänyt ylävitoset JYPin Mikko Hakkaraisen kanssa. Sillon kun pelasin lätkää, joukkuekaverin isä tunsi Hakkaraisen jostain ja se sit kerran kävi ennen peliä ja pelin jälkeen meidän pukukopissa :-D

kkop

isoveljen inttikaveri oli kumparelaskija janne ronkainen ja pelas sen kaa biljardii :-Dja mun isän veljen ex työkaveri on vetäny verkolla suomen 4:nneksi isoimman siian

leijonanmieli

Nina Häkkinen (Mika Häkkisen sisko) asui naapurissa, myös Remu on ollut seinänaapurina
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku"

jarmoankka

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on June 11, 2009, 20:43:18
Quote from: kkop on June 11, 2009, 16:18:26
mun isän veljen ex työkaveri on vetäny verkolla suomen 4:nneksi isoimman siian
Hohhoo, en usko. :wink:

Tuleeko ihmisestä julkkis jos vetää verkolla ison kalan?

Itse melkein sukua julkkikselle-v äitettä tukee se, että olen kuskannut taksinkuljettajana Juicea ja Kirkaa (molemmat siis kuolleita suomilaulajia) 13h heidän kieräessä läpi melkein kaikki Tampereen kapakat.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Siikapossu

Kansainvälisestikin tunnettu sarjakuvataiteilija Ville Ranta on ollut minulla sarjakuvatyöpajan opettajana monena vuonna.

joha96

oon kaukasta sukua matti vanhasen ex:lle

ottizee

Mun isosisän serkku on Hannu Kangas joka on suomalainen yleisurheiluvalmentaja ja entinen keihäänheittäjä. Hän on Suomen Urheiluliiton keihäänheiton lajivalmentaja sekä Tero Pitkämäen ja Teemu Wirkkalan henkilökohtainen valmentaja.

]one

HK Varman valmistaja, Hannu Kesonen asuu melkein mutsin naapurissa. Pari sataa metriä väliä.  :-)

D-Vitamiini

Smak bändin laulajan isä on ollut minun enon kanssa kavereita.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

hemmo

Sukulaneni pelaa jukureissa.... #13 Taneli Hiltunen :-D :-D Tuskin monikaan sitä tietää

Labo

Isoveli pelaa samassa joukkueessa 51-koodia laulajan kanssa.
E: olen ollut syömässä samassa ravintolassa ex-keihäänheittäjä Aki Parviaisen kanssa. (Viereisessä pöydässä). :wink:

Bommari

Tullut juteltua Keskisen Vesan kans kyläkaupassa ja asun Marika Fingerroosin kotipaikkakunnalla  :roll:

Abborna

Minun äitin siskon entisen miehen sisko näyttelee kotikadussa :D
En edes tiedä kuka se niistä on mutta tiedän että näin on :D

Fisumiäs

Äidin vaarin pikkuserkun lapsenlapsi on Anna Abreu
e: mikkoporo mikä lehti toi on, mikä otsikko tossa oli
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

Tornio_River

Mr.Pilkkijä

Kuulemma jotaki "kaukasta" sukua ite Haloselle  :roll:  :roll:
Always Think Like A Fish.
No Matter How Wierd It Gets. -Storm

JuP3

Timo Tolkki on joku pikkupikkuserkku.
Seppo Rätyä kätelly joskus lapsena Joensuun keihäskarnevaaleilla.
Ville Peltoselta ja Jarmo Myllykseltä nimmarin pyytäny.
Kaljalla ollu samaan aikaan kuin Jukka Keskisalo.
51 koodin laulaja serkun serkku.
Tarmo Koivuranta asu samalla kylällä.
Äiti sijoittunu lapsena toiseksi jossain laulukilpailussa jonka voitti Ismo Alanko...
Tädin miehen siskon ex-mies puolustusvoimain komentaja Ari Puheloinen
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

Koskenkylänjoki

Pikkupikkuserkku on Hanoi Rocksin alkuperäisbasisti Sam Jaffa.
Jusu Lounela on tosi hyvä tuttu.
Pappa oli iso kiho Pauligin mainospuolella.
Isosedän vaimon isotäti on yksi Bruneberg -karkkitehtaan perustajista.
Kässänmaikan miehen veli on Negativen rumpali.
Suomen pankin johtaja, Sinikka Salo, on täti.
I'm back.

Hurttarautu

Ollaan kuulemma kaukaista sukua Pentti Arajärvelle :-)
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

Deeku

Kaveri on jotain kaukaista sukua NHL-kiekkoilia Matt Niskaselle. Nii ja oon ollu samassa hississä apulannan Sipe Santapukin kans. :-D
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

kemu

teemu wirkkala on äitin pikkuserkku :-)
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!