Haapolahti

Started by mutavyöry, April 29, 2008, 14:49:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

(M)

karib

Melkoinen parannus Suomen- ja maailmanennätyksiin!! Onnea!

Topu

Quote from: Murmeli on May 01, 2008, 11:45:04
Siitä aloistukohdasta lähimmän venemerkin kohdalta 100-200 grammaista aventa tuli 10 minuutin pelissä kokoajan. 
OLi aika hyvä paikka, kuusi yli 300g. ahventa ihan vihreän venemerkin juurelta kymmenessä minuutissa.  8-)
Ahventaja...

Topu

Olin itse hyväksi toeamallani ahvenpaikalla, kymmeneen minuuttiin ei tullut mitään, sitten iski, kiskoi n. 20  sek. arviolta ja pääsi irti. Aika oli kevättalvella aamulla, olisikohan voinut olla iso ahven?  :cry:
Ahventaja...

Hemulisoturi

Quote from: Topu on November 16, 2008, 17:00:08
Olin itse hyväksi toeamallani ahvenpaikalla, kymmeneen minuuttiin ei tullut mitään, sitten iski, kisoi n. 20  sek. arviolta ja pääsi irti. Aika oli kevättalvella aamulla, olisikohan voinut olla iso ahven?  :cry:
Teoriassa mikä vaan järkevältä tuntuva kala mitä siellä Haapolahdessa uiskentelee.

härskipilkkiarska

veikkaan et se oli iso lahna.
härskiä pilkintää

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: [TLV]härskipilkkiarska on November 16, 2008, 17:04:39
veikkaan et se oli iso lahna.
Veikata voi, mutta oikeata vastausta ei voi kukaan tietää.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

UppoPerho

Voisiko joku pistää  kuvia hyvistä paikoista, joista nousee hyvin kalaa? Itellä on nuo paikat vähä hakuses..
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

forell12

Hyviä paikoja ei ole.Saarten ympäristö ja lähtön eduste ne mun mielestä parhaat paikat.

Peketeus

Tuosta kohdasta minulla katkesi siimat 6 kertaa peräkkäin. Haukia varmaan siellä on mutta minkä kokoisia? Kevät-talvi aamu.

Anr

Tämmöstä, tosin kyseinen tulos tuli vielä 0.6-puolella, mutta nyt vasta muistin sen tänne laittaa..
Yhteistulos oli karvan päälle 7kg..
Ei tää nyt niin vakavaa ole, mutta ******** silti.

D-Vitamiini

Ei oo tullu muuta komeaa kalaa, kun just saatu 416g assukka.

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

EAQ

Mukavasti nousi Haapolahdelta kalaa.. 15min pelissä 21 ahventa, 11 kiiskeä, 4 lahnaa, 6 pasuria ja säyne.. painoa kertyi 5590g joka taitaa oikeuttaa ME tulokseen tällä hetkellä.

EAQ

Nyt paukku ekaa kertaa 30min pelissä 10kg raja..  44 ahventa, 5 särkeä, 5 lahnaa, 11 pasuria, 5 sulkavaa, 1 säyne ja 6 sorvaa ja painoa kertyi 10 521g

Vikke

En edes tiennyt, että olin vissiin saanut Haapolta SE hauen ja kiisken.  :-D
Kiiski on kyllä sama, kun nykyinen SE...

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

(TKH) Juho

Mukavan kokonen lahna nous meiän treeneissä eilen :evil:

T.Juho99

KalamiesMika

Haapolahdelta tuli äskön kiskastua uusi ME säyne painoa säynell kertyi huimat 1105g

(TKH) Juho

Quote from: KalamiesMika on June 29, 2009, 15:26:35
Haapolahdelta tuli äskön kiskastua uusi ME säyne painoa säynell kertyi huimat 1105g

Onnittelut Mika! :lol: On kyl komee säyne. Vois kuvakin olla mut uskon kumminki :wink:

KalamiesMika

http://img7.imageshack.us/i/haaponmesyne.jpg/               Siinä on ton kopsaatte ja laitatta hakuun ni pitäs näkyy... kuvassa näkyy myös Siikakosken SE särki 8-)

(TKH) Juho

Siitä särjestä vielä. Paransit siikakosken särjen SE:tä "jopa" yhdellä grammalla

Makarooni

Tuli äsken komea seipi 75 grammaa oli paino. oma ennätys kuitenkin :-)

Makarooni

Pelasin tunnin kisan haapolahdella ja tulos oli 13364 g. Olisikin ollut iso lahna tai säyne syönnillä..

#MobyvanKenobi#

Sorry vikke mut miulla on haapolahden SE hauki 1667g käyppä kattoo ennätys listalta  :-D :evil:

Kalaseppo

Äsken oli Haapolahdella hyvä syönti. 15 Minuutin kisassa kaloja 4442g

Nousukas (FPT III)

Yhden kerran on löytynyt muutama isompi ahvena, muuten jääny todella mitättömäksi saaliit. Äsken tosin verkossa Haapon Se-Seipi enkkaaa sivusin 82grammalla..  :-P
"Epäonistumisen todennäköisyys on suuri, kun kyvytön, opettaa halutonta, tekemään hyödytöntä."

pyrytintti

Itse olen saanut 666g kuhan vaikka en muisteleekseni ole saanut yhtään kuhaa sieltä.  :?

Fisumees

Anu saukolla taitaa olla vanha versio, kun luki valkonen kärpäsentoukka ja kyllähän tuolta kuhia tuntuu välillä nousevan kivasti.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Anu Saukko

Quote from: Fisumees on December 05, 2010, 18:54:38
Anu saukolla taitaa olla vanha versio, kun luki valkonen kärpäsentoukka ja kyllähän tuolta kuhia tuntuu välillä nousevan kivasti.

Ai mistä vanha versio?
Peli on 0.8 -versio:

http://i54.tinypic.com/30ucllf.png