Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Rapalan Barra Magnum?

Started by K.A.T.I.S.K.A, July 20, 2006, 15:26:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plano

Loistavia vieheitä, niillä saa kyllä isoa haukea.

Anr

Quote from: Mr.Pilkkijä on April 25, 2009, 11:11:07
Onkos kellään kokemusta väristä RH? Itse kävin tänään tuollaisen ostamassa. Hintakaan ei ollut päätähuimaava,
vain 6.99e. Eräs ystäväni kertoi juuri tuon värin RH olevan hyvä haukiväri. Mitäs mieltä muut ovat?

RH on erittäin hyvä yleisväri hauenkalastukseen. On ainakin omassa käytössä toiminut melkein kaikenlaisissa vesistöissä,
kirkkaissa olen tosin käyttänyt eniten.

Barra Magnum on muutenkin hyvä vaappu hauen soutu-uisteluun. Jaksaa potkia pienessäkin vedossa ja sukeltaa tarvittavan syvälle.
Heittokalastuksessa Barran kanssa on joskus pieniä ongelmia etukoukun ja perukkeen sotkeutumisen kanssa, varsinkin jos perukkeessa
on vähänkään liian iso lukko tai leikari. Kaikenkaikkiaan hyvin toimiva perushaukivaappu.
Ei tää nyt niin vakavaa ole, mutta ******** silti.

EAQ

Mulla löytyy noista BTO, CG ja RDT ...vallan mainiosti tullut haukea noilla. Merellä kalastaessa ehkä parhaiten toiminu toi valkonen.. joku jätti siitä kävi läpikin purasemassa..

Ja tosta punavalkosesta sen verran että ainakin tammisaaren/särkisalon alueella toi punavalko väritys on toiminu vieheellä kun vieheellä.

Ammattilainen

Juu kyllä tämä barra magnumi ihan perus hyvä viehe on. Haukea on tullut, ja yksi kuhakin. :-)
Kalaan aina kun pääsee !

simpo

On hyvä. Ite oon saanu siihen 6 kuhaa ja 7 haukee parin reissun aikana. Isoin kuha on 2,2 kiloo. väri on CG.

moikkapoika

Iteltäki löytyy tuo barra en oo saanu viel mitää koska en oo viel päässy uittamaan.Makso huimat 4,95e.

Larzaman

Nostetaan,Ostin pari päivää sitten tuon YRT värin, ja nyt tullut 2 2-3kg haukia.Ihan kelpo uistimelta vaikuttaa.Hinta oli huimat 12.95 Naantalin Forsportista.

ahti kiiski

Mulla on ja hyvin on pelittänyt :wink:.Useampi hauki tullut ja vielä edemmän käynyt kokeamassa :-D.
-------------O N K I--------------

Jolle

Minulla on tuo BF mutta oranssilla vatsalla :-)

pyrytintti

Vähän OT, mutta magnumeissa kummisskin pysytään  :-), eli onko kenelläkään kokemusta shallow magnumista (http://www.normark.fi/tuotesivu/rapala_vaaput/rapala_shallow_magnum), itse ostin sellaisen joskus kauan sitten, värinä BBR, onko kokemuksia kyseisestä vaapusta, toimiiko?

postimies

Itse omistan RH värin,mutta ei ole tullut kuin 19,7cm kuha kyljestä kiinni :oops:. Mutta varmasti on kyllä toimiva peli!

arttu97

Rapalan barra magnumilla oon saanut 2 haukea,kumpikin n. 1,5 kg:n painoisia