Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kinetic Fly Silence perhokalastussetti + muut edulliset setit?

Started by Jussi_, April 14, 2008, 18:17:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jussi_

Elikkäs rialinnassa myynnissä Kyseinen setti mitättömään 70e hintaan (Ovh. 139e).
Onko kellään kokemuksia tästä setistä ja kineticistä yleensä?
http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=77&productid=3002

Risuja ja ruusuja saa antaa myös muista alle 100 eunokin seteistä.

edit: otsikkoa muokattu

Raidari

Ei hajuakaan tuosta setistä, mutta jotkut ovat kehuneet sitä. Mutta Okuman setti tuolla rialinnassa on ihan jees...(hinta 90e ja 5 vuoden takuu)

Vikke

Kattelin tuota Kinetic:iä, hyvältä se vaikuttaa, ja hyvä alennus Rialinnassa! Kyseisestä setistä ei siis kokemusta, koska itsekkin sitä olen vain kattellut.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Nismox

Kineticin pilkkivehkeistä sen verran kokemusta etten koskaan moisiin enää käsäni tuhraa. Lähinnä vavat ihan soosia, samalla rahalla saa kyllä parempaakin tavaraa=)

-Nismox-

Vikke

Quote from: Nismox on April 14, 2008, 21:42:29
Kineticin pilkkivehkeistä sen verran kokemusta etten koskaan moisiin enää käsäni tuhraa. Lähinnä vavat ihan soosia, samalla rahalla saa kyllä parempaakin tavaraa=)

-Nismox-
Itseni mielestä taas ainakin Kinetic Polaris todella kätevä peli filmikärjellä morrilla pilkittäessä, kaikilla omat mielipiteensä. :wink:
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Esaah

Kineticin Miekakilla tuli viime kesä vispattua ja pahaa sanaa en löydä. Eräs tuttu joka on kalastanut pitkään sanoi että tuntuu samanlaiselta kuin loopin vermeet, eli hintaluokassaan sijoittuu korkealle tämä Kinetic. Suosittelen.

perhokalastaja_

strömsländan xp 5/6 luokan ja 9 jalan vapa on kyllä luotu alottajille, ostin sen 2 kesää sitten ja en ikinä vaihtais pois, kela siimat ja vapa makso 200e joten voin suositella antaa kaikki heitto virheet anteeks, ostin viime kesänä guidlinen awm 5 luokan ja 9 jalan vavan ja kelan, mun mielestä tosi vaikeaa saada heitot menemään hyvin, liian jäykkä ja vaikea heittonen vapa mun mielestä vaikka ne oli kirjottanu niin että se on sopiva aloittajille, mutta mä yritän vaihtaa painavampi siima siihen koska se on niin kevyt mikä tuli setin mukana

bassat

Moro,

Olen itsekkin ajatellut hankkia tämän kineticin setin tai abun diplomat traveller sarjan ensimmäiseks setiks, kumpi olisi parempi ostos? :? hyviähän ei kumpikaan ole, mutta en laita eka sarjaan kuin maksimissaan sen 100€. tietenkin parempaa settiä tuossa hintakuokassa saa ehdottaa.

Olisi mukava kuulla kommentteja em. seteistä, mielellään sellaisilta henkilöiltä ketkä omistavat/ovat testanneet kyseisiä settejä  :-).

El Dorado

Moro!

Itsellä on tuo Rialinnan Kinetic Fly Silence #5-6.
Tosi hyvä setti näin aloittelijalle tai jopa ammattilaisille.

Ostin setin viimejoulun alla, ja olen todella tyytyväinen settiin.
Tosi hyvä jarru on, ja muutenkin pelaa loistavasti.

Miinuksia setille ei voi antaa, koska on näyttänyt, että pelaa loistavasti..

Sinuna, bassat, ostaisin tuon kineticin setin.. :-)

Tappu

Tere.

Itselläni on tuo kyseinen Kinetic Fly Silence perhokalastussetti. Hyvältä se vaikuttaa aloittelijoille vaikka kauaa en ole sillä vielä kalastanut. Myyjä selitti että se on hyvä aloitta vähän pitkä mutta hyvä silti suositteli tietenkin jotain lyhyempää niinkuin myyjät yleensä mutta 2x kalliimpaa. Ei ole mitään vikoja viellä ollut.

Janetsky

Ite tilasin tuon kyseisen setin 2 viikkoa sitte. se tuli siitä viikon päästä ku tilasin nii huomasin että kelan kampi oli rikki ja lähetin takasi.. nyt on 2 viikkoa kulunu ja joka päivä soitan rialinnaa että missä se on kun ei näy. aina sama juttu.. se lähtee tänään.. Itse en ainakaa tilaa tuolta enää yhtäää mitää.  :evil:

Kipster

Rialinna on yksi LUOTETTAVIMMISTA liikkeistä jota tiedän. Toimitus ollut huippunopeaa (tilannut jo sitäsuntätä kymmeniä kertoja). Eli jos kuljetuksessa mättää, ei voi rialinnan väkeä syyttää jos posti töppäilee ;)

Itse tilaan sieltä ja tulen myös tilaamaan tulevaisuudessakin kaikenlaista tarpeellista, mitä nyt mieleen tulee

Janetsky

Sain tuon setin eilen ja heti lähdin jormasjoelle testaamaan sitä. Hyvin toimiva vapa ja kela on erinomainen. Kyllä siellä yks oli kiinni i ja heti peruke katkes.  :-(

Woodsman

itsellä kinetic waterspeed setti luokassa 5/6 9feet. Toimivan tuntunen peli on olllut..vapa sopivan herkkä ja kela ihan ok. Ei kiilaa siimoja. Ainoa mikä näihin kannattaa vaihtaa melkee heti alkuunsa on perhosiima ja pohjalliset samalla.

bassat

Tuli sit viimein hommattua tuo kineticin perhosetti ja heti alkajaisiks joutuu katella uutta siimaa kelalle, kun alkuperäinen meni melko huonoon kuntoon kuivaharjoitellessa.... onko porukka miten vaihdellut siimoja tuohon? Minkä merkkinen siima on toiminut parhaiten?

Jacke

Janxu

Mites onko kellään kokemusta scottin A2 vavasta kun sen sain sukulaissuhteilla ilmaisena ja kehui että on tehokas ja hyvä vapa.-

Hartzu

Quote from: -Jack-- on September 22, 2009, 21:02:41
Itse olen miettinyt tuota Greys GLA perhokalastussettiä, että pitäisikö se ostaa.
http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=122

Itse tilasin tuon setin juuri tiistaina 22.9 ja paketti oli jo perjantaina 25.9 matkahuollossa.
Setistä sen verran että hyvän näköinen ja siistiä työtä, eikä varmaan niitä kalleimpia laitteita paljon häpeile.
Kokeilemaan en ole vielä päässy.
Oikeistaan vasta eka perho setti meikäläisellä, edellinen on semmoinen rääppänä, tai kyllä silläki viskoo mutta ei sovi mulle.

-Hartzu-

Niin ja toimitus oli ainakin nopea!
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä"