Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

SkitterPop

Started by Artemis, July 04, 2003, 21:58:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Artemis

Onko joku saanu SkitterPopilla kalaa? Tuntuu ihan sukka uistimelta
vaikka rapala onkin.

Petri

en oo saanu mut kaks ahventa on seurannu....
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

TalousKuha

Olen ehtinyt niitä Porin seudelta kissojen ja koirien kanssa, kaikki myyvät ei oota. Pari paikkaa olis mielessä minne pitäis päästä kokeilemaan.

Anonymous

Lähes aina on skitterillä kalaa tullut kun sitä olen käyttänyt. uistin toimii hyvin 0-2m vedessä ja tyynellä kelillä jolloin kalat huomaavat sen hyvin. Suora sisäänkelaus ei toimi vaan uistinta pitää "nykiä" jolloin se roiskii vettä ympäriinsä. Nykimisten välissä kannattaa pitää pieniä taukoja jolloin kalat yleensä iskevät. Huonolla syönnillä kannattaa uittaa hitaasti ja pitää pidempiä taukoja kun taas hyvällä syönnillä taukoja ei välttämättä edes tarvitse. Lisäksi skitterillä on mukava kalastaa kun hauet hyppivät hulluina ilmaan skitteriä kiinni ottaessa :)

K.D

Värillä tuskin on hirveästi väliä, koska kalat näkevät vain uistimen pohjan. Itselläni on kokonaan punainen(joku rapala fishing clubin oma väri), mutta luulisin että firetiger pelittää aivan yhtä hyvin.

Artemis

Mut meikä uistelee sillä vai pitäiskö sill heitellä?

Mepps

Mut meikä uistelee sillä vai pitäiskö sill heitellä?

Kyllä heittely on varmasti järkevämpi tapa. Uistellessa kun on yleensä enemmän vauhtia eikä pintavaapulle täten saada sen "pärskivää" uintia. En oikeastaan paljoakaan ihmettele jos pintavaappuuistelu ei ole toivottua tulosta tuottanut...
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Artemis

Eli skitterill pitäis heitellä. pitääpäs kokeilla kun meen ens kerran mökille.

Haukipyytäjä

Pystyisikö joku selittämään miten "walk-a-dog" tyyli toimii? Rapalan esitteessä sekä nettisivuilla käsketään käyttämään sitä SkitterPopilla joten haluaisin kokeilla.

huug0

Quote from: TalousKuha on July 06, 2003, 11:43:05
Olen ehtinyt niitä Porin seudelta kissojen ja koirien kanssa, kaikki myyvät ei oota. Pari paikkaa olis mielessä minne pitäis päästä kokeilemaan.

tänään kun kävin närväsellä  niin siltä ainakin löyty.