Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Orimattilan Palojoki

Started by Anonymous, October 11, 2004, 08:50:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

ootteko käyny palojoessa kalassa. se on aika hyvä paika vaikka kaloja ei voikaan syödä

kama

Palojoen heittokalastuspaikat ovat vain aika niukassa, ellei halua kalastella asutuksen keskellä.

täh

mitäs kaloja oot sieltä saanu kerran hyvä paikka on? ja jos oot saanu rasvaeväisiä niin mistä? itte oon vaa heittäny sen verran tyhjää et kiinnostaa

kalastaja86

Vieraalle jolla oli aihe "täh".
Olen saanut palojoesta haukia (2kg), ahvenia (200-300g), kirjolohia (1,5kg), taimenia (30cm), harjuksia (30cm). Paikkoja en viitsi kertoa koska orimattilassa on jollain tapana tappaa kaikki kalat mikä on aivan tyhmää. itse harrastan c&r kalastusta se on hieno laji. Vinkin voin antaa että käy virtapaikoissa myllylässä...
Just a Fishing Man....

wild miguel

itse olen onkinut palojoessa power baitilla,hyvin tullu kirjolohta,taikinalla saanu muutaman komeen turvan.

wild miguel

tänää kaverinkanssa palojella,napattii kahtee pekkaa taikinalla 7KPL kirjolohia :-D

Mtl

Tervehdys,

Mistä olis helppo onkia muksujen kanssa salakkaa Orimattilassa? Kiitos vastauksista!

Mtl

wild miguel

Kannattaa mennä lemmensillalle,kokeile sillalta ja vieressä olevasta puron tyylisestä kohdasta tien vierestä

Mtl