Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Huonoin kalastukseen liittyvä ostoksesi ikinä?

Started by Dogget, June 28, 2003, 17:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dogget

Mikä huonoin kalastukseen liittyvä ostoksesi ikinä?
Mulla ehkä jotkut halpis Masterit, ne on aika surkeita...

Entä teillä.....?

[Jyri]

1. Kaikki halvat lipat ,ruostuu hetkessä. >:(
2. Ja kaikki uistimet millä en ole saanut mitään...

Reaper

Kerran tuli ostettuu venäläisii lippoja kokeilu mielessä. Ja hyvä, että ne edes pysy kasassa jotenkin.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

Kaikki masteriin liittyvät kamat! koukunterotinkin meni rikki kun avasin pakkauksen... (sekundakamaa!) >:(

Juba90

Masterin halpis kelat ja muut roineet on hanurista! >:(
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Vesku

Viime kesältä on tylyt muistot. Hankin eräästä nimeltämainitsemattomasta suurehkosta Kannelmäessä sijaitsevasta marketista, joka oli joskus EKA, Abu Cardinal 153- kelan.

Noh, 2 reissun jälkeen kuoli jarru vaikka olin sitä pitänyt "vapaa-aikanaan" aivan löysällä. Vaikka kuinka kiristin sitä kalastaessa, niin siimaa tuli ulos kun vain vähänkin veti.

Noh, eikun takaisin vaihtamaan takuun piikkiin kela toiseen samanlaiseen. Jarru kesti, mutta 3 reissun jälkeen hajosi puola, eli ilmeisesti joku ruuvi petti ja puola irtosi. Parasta kaikessa on, että se puolan irrotusnappi jumittaa, eli ei lähde puola irti vaikka kuinka painaa..prkl ja monta muuta vastaavaa sanaa. Soittelin siitä Abullekin ja siellä oltiin aika äimänä, kun kyseessä on kuitenkin ihan hyvä peruskela. Täytyisi varmaan viedä se sinne korjattavaksi, kun haluaisin sitä vaikka jigaukseen ja affenten narraukseen käyttää.

-Aloittelijakin voi onnistua iskemään tytön. Mutta eroon pääsyssä tarvitaankin jo kokenutta miestä-

K0lkkaaja

Kai se on Golden Master, ensimmäinen kelani. Ei kestänyt edes kokonaista kesää.

Toinen on Masterin perukkeet, jotka katkeilevat milloin mistäkin.

Ja kaikki halvat uistimet tuppaa rikkoutumaan/vaurioitumaan liian herkästi.

Pyrin välttämään kaikkea halpistavaraa...

TalousKuha

Neuvostoliittolaisvalmisteinen vapa joka katkesi ensi heitolla...

wicked child

Ekana tuli mieleen 6 kpl setti rapalan rattlin rappeja joskus analasta johonkin "tarjous" hintaan... Kalan viimeinen ateria musiikin soidessa, just joo.
I'd rather be fishing!

hege87

Digitaalivaaka, joka meni hajalle kun pudotin pakkini veteen. Se oli tietenkin minun vikani, mutta se on kuitenkin huonoin kalastukseen liittyvä ostokseni. Itse vaakaa ehtisin ehkä käyttämään ehkä noin viisi päivää.

Sinne meni 30€ ihan harakoille, mutta mitäs siitä elämä jatkuu... :)
^Hege87^

Anonymous

Ekana tuli mieleen 6 kpl setti rapalan rattlin rappeja joskus analasta johonkin "tarjous" hintaan... Kalan viimeinen ateria musiikin soidessa, just joo.
kyllä ne mulla on toiminu, jos sitä meinasit et ne on huonoi...

Anonymous

Kaikki silikonista tehdyt vieheet eli suurimmaksi osaksi jigit. >:(

Räisänen

Lipat jotka ei pyöri seisovassa vedessä. En tiedä onko ne sitten tehty virtoihin mutta ne ei vain pyöri. Meppsiin luotan kuin kiveen. tänäänkin tuli harri niin epävarmasta paikkaa.

croocked

joku ihme haju neste mikä hais niin prkleen pahalle enkä saanu yhtään kalaa

Sledge

Oli hienoa huomata että joku muukin on paininut näitten rapaloitten kanssa! Ehkä sitten käyttäjässä on vikaa, mutta ei kyllä kaloja ole näillä ihmevehkeillä pahemmin tullu...
Trust me... I know what I'm doing.

Mika69

Ratlin rappi se on mullakin, Hopella on joskus kauan siten ostamani Silstar merkkinen umpikela.
Kalastus on parasta, mitä mies voi kokea housut jalassa!

Runtu

Okuman kelat... pari sataa mummon markkaa maksoi, oli painava kuin kilo kiviä ja kesti 3kk. siimanohjain hankautui loville. sain takuuseen numeroa pienemmän vastaavan, josta sanka laukeili varovaisissakin heitoissa, aiheuttaen mm. loton koukun uppoamisen väkästä myöten etusormen sivuun (luuhun!), ja kaverin kylkeen mahtavan mustelman (pitkän heiton yritys, uistin lensi 5m ja monofiili nykäsi sen takasin. onneks ei osunu koukut!). todellisia tappokoneita!!!
NO AJA!!!

panumies

Kerran olin kaverin kanssa heittelemässä pienellä järvellä ja en saanut omilla luottopeleilläni yhtään haukea, vain pari pikku ahventa. Kaveri, joka ei ole usein mikääb saamamies, sai 7 haukea joista isoin oli n.4kg. Ottipeli oli rattlin rapala ahvenen värisenä...  Ja on sillä joskus muulloinkin kaverit kiskoneet haukia, että aika hyvä peli.

Kaikki silikonista tehdyt vieheet eli suurimmaksi osaksi jigit. >:(

Jigit ovat minun ja varmasti monien muidenkin mielestä parhaita ahvenen kalastuksessa, niillä tulee myös lähes kaikkia kaloja joita suomessa on. Luultavasti et vain osaa kalastaa jigillä oikein, kannattaisi harjoitella niin tulisi savustimeen täytettä.

Ja huonoin ostos jonka itse olen tehnyt on n.20mk maksanut umpikela setti, joka kesti melkein yhden reissun ennen kuin kampi katkesi.

Kalamies88

Masterin kama! Esim perukkeet. Nyyh! On mennyt monta hyvää uistinta.
HEi! KALASTAKAA SUURELLA SYDÄMMELLÄ!

kalapoika

flying lure!!!!!! onko kukaan muu menny ostos-tv:n "jekkuun"?!?
Holy Culture<3 Cross Movement<3

Mono

Kuusamon NYKY on huonoin ostokseni. Vaikka olen yrittänyt heitellä sitä missä vain siihen ei ole kertaakaan mikään kala napannut.Siinä ei ole muuta hyvää kuin , että se lentää pitkälle

M1kko

Muistan vielä hyvin kun setäni oli ostanut joskus 80-luvulla huoltoasemalta Abun halvan umpikelasetin. Setä meni mökin laiturille heittelemään ja olisko ollut kolmas heitto kun koko setti lensi komeassa kaaressa järveen. Vain vavan kahva jäi käteen. :)

Kalsastaja

Mun on joku Haavi, Oli eka kerta haavilla vedessa varmaan 7 kg hauki kiinnni otan haaviin sen ja naps haavi etta  siina anto periks... (varsi katkes) :D :D :D
Kalaa tulee aina, ja voi tulla enemmänkin! ;)

Deathis

Kaipa se on ensimmäinn kelani,elikkäs joku aivan romu masterin kela.Kela ei kelannut vähän yli 10 heiton jälkeen mitään.Toiseksi huonoin kalatukseen liittyvä ostokseni on kaikki fladen-merkkiset uistimet.(heti on ruosteessa >:( )

hikke

QuoteJigit ovat minun ja varmasti monien muidenkin mielestä parhaita ahvenen kalastuksessa, niillä tulee myös lähes kaikkia kaloja joita suomessa on.

Heh joo, no oon "opetellu"kohta kaksi vuotta ja ei oo tarvinu savustella vielä... (mut eikö siitä tule sitä myrkkyä muutenkin heh, tai jotain...)

erästäjä

-Kala Eemeli-

petsku

Mastersin kamat.Ihan rupusia.Perukkeetkin hajoaa käsiin

Petri

useimmat rapalan vaaput on ollut pettymyksiä esim. original, skitter pop, countdown 3cm ja 5cm ja magnum. ja sitten masterin lipat 3kpl pakkaus yksikään lipoista ei pyörinyt.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

flyfisher14

koski haavi keskiseltä. havas oli varmaan valettu lyijystä ja muuten volframista kun paino ihan pirusti. havas hajosi melkein heti ja kahva ei sovi käteen lainkaan. on niitä muitaki huonoja kalavehkeitä varmaan tullu ostettuu, en vaan mitään muuta nyt muista.

Artemis

useimmat rapalan vaaput on ollut pettymyksiä esim. original, skitter pop, countdown 3cm ja 5cm ja magnum. ja sitten masterin lipat 3kpl pakkaus yksikään lipoista ei pyörinyt.

countdownit on pahuksen hyviä
muutes itsekkin ostin skitterpopin joka on aika sukka

ja arvatkaa montako kertaa oon rikkonu kynteni masterin perukkeiden kanssa