Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ratavalkeinen

Started by Jokuvaiin, November 05, 2009, 21:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jokuvaiin

Eli nyt on kyseessä Lestijärvellä sijaitseva Ratavalkeinen, mutta oikea nimi oli muistaakseni Siikavalkeinen. (Modet sitten muokatkoon, kun/jos
oikea nimi löytyy.)

Ensi keväänä siis olen sinne menossa pilkkimään siikaa, ja vinkkejä kaivattaisiin.  :-)

Mikko_-Procyon-

Mun mielestä se on pelkkä Valkeinen.. En osaa antaa vinkkejä, mutta joskus ERÄssä taisi olla artikkeli siian soutu-uistelusta siellä. Paras kausi juhannuksesta 1kk eteenpäin ja vieheinä pikkuvaaput (seniori) toimivat.

Kerran olen käynyt siellä paistamassa makkarat, enempää en paikasta itse tiedä.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Jamo81

Joo tuttu paikka.

Oikealta nimeltään paikka on Isovalkiainen.

Komeita siian lötköjähän siinä järvessä majailee... Viime kesä oli kyllä pettymys, ainuttakaan siikaa en onnistunut jallittamaan sieltä... vaikka kohtuullisen aktiivisesti kävinkin.
Yleensä kun siellä siika syönnille rupeaa niin ei tarvitse alle 800g kaloja ottaa matkaan ollenkaan. Oma siika ennätys juurikin sieltä ja painoa oli 1.86kg.

Mukava ja rauhallinen paikka kalastaa joskin eritäin oikukas... Jos sattuu sellaisena päivänä etä kala ei syö(mitä sattuu todella usein) niin tuntuu kyllä siltä kuin järvessä ei olisi ikinä siikaa ollutkaan.

Jamo
No minähän se vain olen

Jokuvaiin

Nyt niitä vinkejä tulemaan!  :-)

Minkä väriset morrit olisi milläkin säällä ja ajalla?