Kuinka monta haukea samana päivänä?

Started by haukien_kalastaja, May 29, 2003, 18:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kalapoika

3kpl vartissa, mut oli kax alimittasii!
Holy Culture<3 Cross Movement<3

Delfin

En mä muista tarkkaan, mut oisko joku 10-15 haukea.

Lohenuistelija

Siis miten alamittaisia?

Delfin

Nii-in ei ole enää hauella alamittaa. Tietysti jokaisella voi olla henk. kohtainen alamitta.

Pikachu

Pikachu yksi ja Pikachu kakkonen

Hepi

5 kaikki yli kilosia. Kaks vähän päälle kilosta, kaks melkein 2kilosta ja yks n.3kg

Anonymous

Mun ennätys on 25 haukee 2 h. Sen jälkeen en oo saanu rikottuu ennätystä, katotaan onnistuuko tänä kesänä...

croocked

mä en oo saanu ku 4 samana päivänä mut en kylläkään ollu kalassa ku jotai 1.5h

Mepps

Nii-in ei ole enää hauella alamittaa. Tietysti jokaisella voi olla henk. kohtainen alamitta.

Ei siis lakisäätäistä. Jossain paikoissa tietysti voi olla jotain paikkakuntakohtaisia. Vaikka 40 cm.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Anonymous

[Jyri]

3. Tosi paljon... Mut tänä kesänä olis tarkotus rikkoo se.

ossi

8 haukea mut kaveri sai 9 niin jäi harmittamaan

Anonymous

Kalastajanalku

Vaivaiset 5 mutta koot olivat seuraavan laiset:2,5 , 3,2 1,3 , 4,1 ja 6,7 kg
Etkö saa kalaa? Vaihda alaa!

allu

Olen saanut jopa 10 haukea samana päivänä  :D. Olin vain 2-3 tuntia.
Ei kovin isoja, mutta ihan kohtalaisia.  :)

Hata

Anonymous

Kuus, kolme yli kilon, kolme ali kilon...+ 1 kuha

haukka

tarkkaa määrää en muista mutta hyvin lähellä 50kpl menee... kalat 1-5kg ja turun saaristosta... pääsivät pääosin jatkamaan veden alaista vaellustaan  :) yli kolmenkymmenen kalan reissuja onkin sitten toistakymmentä... niitä on myös tammisaaresta, lohjanjärvestä ja oulunjärvestä... uistimina nilsut (12-15cm), rapalat(11-14cm), velhot ja monenlaiset haukilusikat (mm. forellit ja haukiaaveet)

HerraHame

vai Rannalta kalastaen... no rannalta ehkä siinä 40-50 haukea parhaimmillaa päivän aikana mut veneestä menis reippaasti yli sadan... Pikkuhaukia kaikki   ;)
Mo~

petsku

23 haukee,neljä affenta ja yks kuha mökiltä 3,5 tunnissa

Ernesti

Mitäpä niistä roskakaloista mutta enkka on varmaa joku 20-30

Torahambi

No jaa..
Kokonaisen päivän aikana olen saanut nostetuksi OnLy 11 haukea.

KiNGFiSHeR

Itselläni tuo saaliin määrä on korkeintaan 5 tai 6, mutta jos nyt saisi hyviä viehe vinkkejä niin saattaisi tänä kesänä tulla uusi ennätys.
Oli se mikä tahansa Räsänen, niin toimii säällä kuin säällä ;)

Fabu

Olen saanut 18 haukea yhden päivän aikana, tosin ne olivat kutu haukia, eli kaikki jotka eivät haavoittuneet päästin takaisin.

Kaveri sai samasta paikasta samana päivän 22 haukea.

Reuhka

Vain 8 koska ei ole moottori venettä niin ei ole paljon hurraamista! :(

Thenextone

Tänä keväänä alle 3 tuntiin 30 haukea. Joskus kauan sitten kahteen mieheen 53 haukea päivässä kahteen mieheen. Mennyt varmaan rikkikin sittemmin.

Mikko_-Procyon-

Tuosta tuli mieleen, että minulla on 3kpl 5 minuutissa ennätys. Neljänteen meni jo 2 minuuttia lisää. Irroittelussa meni liikaa aikaa. Sittenpä se syönti rauhoittuikin... (kokoa en kerro  ;))
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Mika69

Joskus 80 luvulla kun kaverin kanssa tehtiin kokopäivän heittelyreissuja, nin parhaina päivinä 100 hauen reissuja.

Kaiken lisäksi tämä on totta, koska haukisaallilla ei ole mitään tarvista kehuskella.
Kalastus on parasta, mitä mies voi kokea housut jalassa!

Runtu

Kaipa se joku 15 -20 on, ei tule enää jauhettua tarkoituksella pikkuhaukia, paitsi kauden ekoja pyytäessä. ja kun sisävesillä kalastan niin pieni on alle kiloinen.
NO AJA!!!

tormentor

7haukee ja 6ahventa tullu parhaimmillaa yhestä joesta....pieniä haukia semmosia 0,2-1,2kg