frets on fire

Started by Darûmax, December 15, 2009, 17:27:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Darûmax

Terve... Eli onkos kellään Kyseinen peli? Ja jos on nii voitteko antaa vinkkii, että mitä pitää tehdä kun Painaa Frets on fire kuvaketta siihen tulee tämmönen ilmoitus: "Errors occured, see the logfile 'C:\Documents and settings\jonezki\Desktop\Frets on fire\Frets on fire.exe.log' for details

Nuuskis

Avaappa kyseinen tiedosto (polku tuossa näkyykin, avaa vaikka muistiolla) ja kopioi tänne viimeiset 15 riviä, niin voi auttaa enemmän.
.............

Jokuvaiin

Tuttu peli on, ja ihan hyvä onkin.  :-)
Täältä voi ladata uusia kappaleita: http://www.fof.hellmark.org/files.php

DarkfireFIN

On mulla, latasin yks päivä ja Alarian modin samalla. Se on muuten paljon parempi ku alkuperänen. Wolf & Raven hardilla 97% jo. Pelaan kyl Wiillä Guitar Heroo, mut tää on paljon vaikeempaa...
Pitäs jaksaa latailla biisejä kun ehtii.

Ainii, ja tuolta lataan biisejä: http://fof.iioiooioo.com/frets-on-fire-songs/

Darûmax

En osaa, en oo hyvä näissä jutuissa... Toimi joku aika sitten mut ei vaan toimi enää... Oon testannu poistaa ja ladata uuellee, ei vaan...

DarkfireFIN

Ainii, mulla ei kans toimi tuo normi modi, mut latasin Alarian modin ni rupes toimii.

Nuuskis

Quote from: Darûmax on December 16, 2009, 18:09:40
En osaa, en oo hyvä näissä jutuissa... Toimi joku aika sitten mut ei vaan toimi enää... Oon testannu poistaa ja ladata uuellee, ei vaan...

Työpöydälläsi on siis kansio nimeltä "Frets on fire" menet sinne ja painat hiiren oikealle tiedostoa "Frets on fire.exe.log" ja valitset avaa sovelluksessa ja valitset listasta muistion (joko nimellä muistio tai notepad). Jos "avaa sovelluksessa"-nappia ei ole, niin tuplaklikkaamalal hiirenv asenta pitäisi tiedoston aueta. Kopio viimeiset 15 riviä tiedostosta maalaamalla ne hiirellä ja painamalla ctrl+c tai klikkaamalla hiiren oikeata ja valitsemalla Kopioi. Kun kirjoitat kalassa.net:iin viestiä nini paina ctrl+v liittääksesi tekstin tai hiiren oikeaa ja Liitä.
.............