Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Järvenkylänjärvi

Started by seppo, August 29, 2009, 13:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

seppo

Eli tommonen järvi olisi kyseessä.... onko kellekään tuttu? Tuleeko haukia?? Mistä tullut kalaa parhaiten??
Ps. sillä vaan kyselen kun tuttujen mökki on sielläpäin
Tiedätkö milloin kala syö??
" tietenkin silloin kun sillä on nälkä "

Puolesta

Juu tuttu järvi Hämeenkyrössä. olen käynyt pilkillä siellä. Haukea on tullut jonkun verran, vaikka ahventa oon yrittänyt. Joskus sain tosi hyvin ahventa. Pilkkipakki tuli puolilleen tunnissa. Sellasta 100-300g:sta ahventa. Yleensä olen saanut sieltä vain pari kalaa per reissu. Ei siis mikään helppo järvi. Olen kuullut tarinaa jätti ahvenista, mutta en ole saanut.

Puolesta

Pilkillä tänään tuolla. Uitin tasureita. Ei ollut kala liikkeellä. Jäätä n.20cm

Puolesta

Järveen on istutettu kirjolohta. Siikaakin pitäisi löytyä.

seppo

Onkos sulla kokemusta sieltä kesällä?

Puolesta

Uimarannan laiturilla oon käynyt joskus heittelemässä. Siitä muutama hauki on tullut. Ei siellä ilman venettä rannalta kalastella.

Puolesta

Jos Seppo sulla on siellä vene, niin eiköhän sieltä kesällä kalaa hyvin tule.

seppo

Juuuuu, kyllä sieltä semmosia 0,5- max.1,5kg haukia tulee.... Kerran tuli ihan kivoja ahveniakin lipalla(200g vaan mutta kyllähän niitä pahemman puuteessa heittelee). Kyllä siä kun heinikkoja kiertelee veneellä ja heittelee samalla niin haukia tulee. Viimekerralla tuli lahes 10 haukea päivässä....

Puolesta

Kevätjäillä syvänteistä tulee silloin tällöin komeeta ahventa kuusamon pystypilkillä, joka on väritykseltään vihreä-kelta-punainen en muista mikä sen pilkin nimi, mutta siihen kun pistää kalan silmän niin isoo nousee.

Puolesta

taitaa olla pilkin nimi kilpa