Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vanhan vieheen uudet vaatteet

Started by Spönde, August 25, 2009, 14:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spönde

Ei sattunut silmään onko tällä palstalla sellaista "vanhan vieheen uudet vaatteet" -tyylistä topikkia, jos on, niin modet varmaan osaa siirtää.
Tässä kuitenkin yksi järven pohjasta nousseen verkkoon takertuneista vaapuista, luultavasti oli jonkun omatekemä, siltä se ainakin vähän näytti.

Maalit pois vain puukolla rapsuttamalla ja lanka lähti repäsemällä.
Sitten uus takki niskaan ja pakin pohjalle odottamaan uittoa.

Huonot kuvat on, tiedän, mutta onneks uus kamera pitäis saada tässä joskus puolen vuoden sisään  :-D

Jarski

Hyvän näköinen tuli.. Pitääkin itse lisäillä muutama kuva..

Miskala

Tusseilla on tullut värjättyä muutama lusikka joita löysin autotallista, lisäksi pari huonoa vaappua ja lippaa. Väreinä olivat musta, punainen, sininen ja valkoinen. Surkea valikoima ja lisäksi sininen ei paljoa erottunut mustasta.  :-)

Yksi kuusamon lusikka minulla oli sinipunainen ja paras olikin, mutta jäi puuhun. Lusikoissa ainakin värit voisivat toimia, saa nähdä.

Koitan pistää kuvaakin joskus, vaikka melko rumia ovatkin. Kirkkautta puuttuu.

Spönde

Pentin uistimelle uus takki entisen tilalle

täkykala

Tuossa on uusi hauki pilkkini.

Mitään muuta en ole tehnyt itse kuin maali pinnan.

Nyt siinä näkyy kaikki pienimmätkin naarmut mutta en kyllä ihan uuttakaan viitsinyt ruveta maalaamaan ja niin kun huomaatte kuvassa pilkki ei ole hirmu siisti mutta tulen siistimään sen kyllä vielä.
perho kamoista haaveillen ja kaloja narraillen

DoupleV

Onko täky toi pilkki tehty Abun Atomista?
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

täkykala

Joku abu en nyt juuri tiedä mikä, voin katsoa lähi päivinä.
perho kamoista haaveillen ja kaloja narraillen

<Teho Pilkkijä >

Jos en väärässä oo nii se on abucarcia atom ja  veikkaan vielä, että pienin koko!  Ainaski mitä "Nyt nappaa2010"  kuvaston perusteella aattelin nii ei abulla muita aalto pintaisia lusikoita ole... ellei ole kopio...  :roll:
pilkki kauden avausta odotellen

-TP