Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harkkis

Quote from: Meetvursti on January 06, 2010, 16:07:30
Olisko kellään ideaa mitä tohon maalais, jotain se kaipais lisää..  :?

Mun mielestä sä voisit maalata siihen silmät niin tulis vähän enemmän kalan tapanen siitä :wink: ainiin ja koukkuja ei kannata unohtaa, koska kalat eivät pysy kiinni ilman niitä.
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Meetvursti

Joo no silmät ny tietenki  :-D Raitoja en oikee osaa tehä, mutta kait se olis opeteltava seki..

kalagalle

Meetvursti:
Toimiiko tuo oranssiselkäinen noin isolla levyllä?
Itse en ole saanut koskaan uimaan noin suurella suhteessa vaappuun..

Meetvursti

Quote from: kalagalle on January 07, 2010, 13:24:22
Meetvursti:

Ei varmasti toimi :-D  Pitää viilailla pienemmäks sitten ku pääsee uittaa jonnekki..

tkj

Quote from: Meetvursti on January 07, 2010, 15:47:54
Quote from: kalagalle on January 07, 2010, 13:24:22
Meetvursti:

Ei varmasti toimi :-D  Pitää viilailla pienemmäks sitten ku pääsee uittaa jonnekki..

Tuohon vaikuttaa monikin asia, rungon malli, levyn asennuspaikka ja sen kulma. Itse olen muutamia kokeiluja tehnyt noin 110mm tikkumaiseen runkoon superkielellä ja mukavaa tirinää on ollut uinti joka vielä ottaa kohtalaisen asiallisesti syvyyttä.

kalagalle

Tietysti näin, mutta meinasin tuossa meetwurstin tapauksessa.
Itse laittaisin siihen ehkä pyöreän kielilevyn, oon tykästyny niihin.. :-P
Mutta hienoja vaappuja jokatapauksessa kaikilla!!

Taho

Jerk

Komeita vaappuja taas porukka väsäilly!
Itellä olis satsi hilelakattuja tulossa kunhan sais maalit pintaan.
(jeesus noita on vaikee kuvata :lol:)

Meetvursti

Siinä tuo ny sit.. valkosta vaan lisäsin mahaan, ei siitä häävi tullu vieläkään  :oops:, mutta pääseepähä nyt keskittyy noihi uusiin kapuloihin.. meinasin jo luiskauttaa kuvan, mutta jos malttais tälläkertaa tehdä valmiiks asti.

Harkkis

Ensimmäiset kynäruiskulla maalatut. Perzan P13 sai kunnian päästä ensitekeleeksi :evil: uintilevy ei tosin ole sama mikä tuohon oikeasti tulisi pistää

Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Patte123™

Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Meetvursti

On kyllä, siinä näkee miten kynäruiskun hommaus kannattaa.. heti kättelyssä noin hyvää jälkeä Harkkiksella, hyvä hyvä..

Tässäpä uusin vempula.

ja sama vähemmän 'dramaattisena'  :-)

Laitetaas ny tämä voipaketin folioki sit..

Meetvursti

Quote from: eza1992 on January 12, 2010, 10:01:24
Vielä yksi ehdotus: laita lakkauksen jälkeen punamustat (tai punavalkomustat) pisteet tuohon oranssin ja hileen rajamaille (ja lakkaa vielä kerran).

E: pisteitten maalausta näköjään on jo ehdotettu...

Ei varmaa ihan sitä mitä tarkoitit, mutta yllytyshulluna läiskäsin pisteet testimielessä.. (vähän karkas käsistä koko homma  :-D)

Joku ja sen kaverina raitatestivaappu

Meetvursti

Saatoin tuolla chatissä mainita et laitan kuvaa tänää ni pistetää ny tää puolivalmis venkula näytille  :-P

Kipster

Jos sä oot aloittelija, ni mä oon Ruotsin kuningas! Tässä sulle aloittelijan vaappu! ;D Meni vähän miten meni tuo, noita sattuu :) Uintilevy tuhrittuna, raidat viturallee ja muuta pikkuvikaa. Mut ui kyllä kivasti!

Meetvursti

Quote from: Kipster on January 15, 2010, 00:12:20
Jos sä oot aloittelija, ni mä oon Ruotsin kuningas! Tässä sulle aloittelijan vaappu! ;D Meni vähän miten meni tuo, noita sattuu :) Uintilevy tuhrittuna, raidat viturallee ja muuta pikkuvikaa. Mut ui kyllä kivasti!
Morjes vaa Kaarle Kustaa  :-D toi on toinen vaappu mihin koitin raitoja tehä ja muuten järjestyksessään taitaa olla 29's

KALIKKA

höh.ei mujeessa mitään raitoja ole.prk... mää sanoin et tee muje
siinä se taas nähtii ei usko niin ei on siinäkin luup...... :wink:
mut on toi hieno silti.kohtuu siistit raidat.
kipsterinkin kalikka ok :-D

kalagalle mikäs on tuon alemman selän väri?ei näyttäs perus väriltä.
hienoja pukkaa sieltäkin.
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Mikko_-Procyon-

Meetvursti, onko nuo sun vaaput nimeltään "vempula" ja "venkula", vai käytätkö niitä "lempiniminä" ?  Lähinnä sillä kysyn, että nyt tuo nimi aiheuttaa kyllä sotkeutumisvaaraa "Wenkulan" suhteen, joka on suht tunnettu vaappu jo entuudestaan.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Meetvursti

Quote from: kapulan vetäjä on January 15, 2010, 10:28:14
höh.ei mujeessa mitään raitoja ole.prk... mää sanoin et tee muje
siinä se taas nähtii ei usko niin ei on siinäkin luup...... :wink:
mut on toi hieno silti.kohtuu siistit raidat.
kipsterinkin kalikka ok :-D

No muikkua yritin ja tommone tuli  :-D
'taikuri yllättyy omista tempuistaan'

Meetvursti

Quote from: Mikko_-Procyon- on January 15, 2010, 10:30:59
Meetvursti, onko nuo sun vaaput nimeltään "vempula" ja "venkula", vai käytätkö niitä "lempiniminä" ?  Lähinnä sillä kysyn, että nyt tuo nimi aiheuttaa kyllä sotkeutumisvaaraa "Wenkulan" suhteen, joka on suht tunnettu vaappu jo entuudestaan.

Oho, enpä taas tuotakaa tienny, mutta ei ne varsinaisesti vaapunnimiä mulla ollu vaan lähinnä kuvaa vaapun laatua.. Pitänee alkaa keksimää nimee noille, hmm.. mite olis vaikka kylkimyyry

KALIKKA

aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

kalagalle

Kapulan vetäjälle:

Siinä on punanen alla selässä ja sitten hennosti koitettu maalata musta päälle.

eza1992

Quote from: Meetvursti on January 13, 2010, 23:19:51
Quote from: eza1992 on January 12, 2010, 10:01:24
Vielä yksi ehdotus: laita lakkauksen jälkeen punamustat (tai punavalkomustat) pisteet tuohon oranssin ja hileen rajamaille (ja lakkaa vielä kerran).

E: pisteitten maalausta näköjään on jo ehdotettu...

Ei varmaa ihan sitä mitä tarkoitit, mutta yllytyshulluna läiskäsin pisteet testimielessä.. (vähän karkas käsistä koko homma  :-D)
(kuva)

Ihan hienohan tuosta tuli :-) Tarkoitin tosiaan hieman erilaisia pisteitä (iso punainen piste alle ja pienempi musta piste päälle).

Meetvursti

Myyry vaappujen ensimmäinen: vinoluisu    :-D

Kulo

Onpas tyylikkäät raidat meetvurstilla tuossa  :-o Kiinnitätkö sapluunan vaapun pintaan vai kuinka olet saanut rajoista noin "tarkat"? Omista raitasäädöistä tulee yleensä joko melko pehmeäreunaisia tai sitten rajoihin tulee ylimääräisiä roiskeita..

Meetvursti

Quote from: Kulo on January 16, 2010, 23:35:28
Onpas tyylikkäät raidat meetvurstilla tuossa  :-o Kiinnitätkö sapluunan vaapun pintaan vai kuinka olet saanut rajoista noin "tarkat"? Omista raitasäädöistä tulee yleensä joko melko pehmeäreunaisia tai sitten rajoihin tulee ylimääräisiä roiskeita..

Maalarinteipillä teippasin ja ruiskulla maalia perään, itekki vähä yllätyin että onnistu noin hyvin kun en mitenkää kovin huolella laittanu sitä teippii..

KalaMies--94

Onkos muuten kellään pälkähtänyt päähän tällainen ajatus: Kaloilla on punaiset evät siinä mahan kohdilla... Jos leikkaisi irti ja iskisi vaappuun kiinni?? Saattaisi toimia aika hyvin esim. luonnonkala värityksissä (ahven, särki jne.) Pysyisiköhän ihan lakalla kiinni vai  tarviiko jtn muuta? Muikku ja pottu markkinoilla tuli vaan vastaan tällainen idea eräältä vaappunikkarilta. Vastauksia, ideoita tai kuvia jos on jo kokeiltu juttu :wink:
Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

Meetvursti

Quote from: KalaMies--94 on January 17, 2010, 10:14:53
Onkos muuten kellään pälkähtänyt päähän tällainen ajatus: Kaloilla on punaiset evät siinä mahan kohdilla... Jos leikkaisi irti ja iskisi vaappuun kiinni?? Saattaisi toimia aika hyvin esim. luonnonkala värityksissä (ahven, särki jne.) Pysyisiköhän ihan lakalla kiinni vai  tarviiko jtn muuta? Muikku ja pottu markkinoilla tuli vaan vastaan tällainen idea eräältä vaappunikkarilta. Vastauksia, ideoita tai kuvia jos on jo kokeiltu juttu :wink:
Vois toimiakki jos laittais evät kiinni vaappuun eikä sillei sojottamaan ulospäin, liimaa ja lakkaa. Toisaalta voihan ne maalata siihen..