Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalapediaan tarvitaan uusia propilkki asiantuntijoita.

Started by cpt miller, February 14, 2010, 16:31:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cpt miller

Tervehdys! Haemme kalapediaan lisää toimittajia. Tarvitsemme pro pilkkiä tuntevan toimittajan joukkoomme. Jos siis olet kiinnostunut pro pilkki asiantuntijan paikasta niin ota minuun yhteyttä. Hakemuksessa kertokaa hieman itsestänne. Kysymyksiä voi laittaa minulle yv:nä.  :-) Kerron myöskin samalla toimittajan pestistä..

Cpt Miller

cpt miller

Quote from: Edu [KPI] on February 14, 2010, 17:17:49
No Mikko ainakin tietää melkein kaiken pelistä :-D

Mikolla on kyllä paljon tietoa, mutta ei paljon aikaa kalapedialle. Mikon aika menee tuohon peliin, joten kaikki jotka kykenevät ja haluavat ottakaa minuun yhteyttä. Kalapedian käyttö on yksinkertaista, käykää kokeilemassa rohkeasti ja lukekaa ohjeita foorumilta. Neuvoja saa myöskin minulta ja muilta kalapedian toimittajilta. :-)

Mikko_-Procyon-

Jos minä kirjoitan pelistä "kaiken" näkyville, niin sehän olisi sama kuin joulupukki kertoisi lahjoja jakaessaan, että mitä niissä paketeissa on sisällä! En takuulla kirjoita mitään kalapediaan pelistä. Sen 10v kehitystyö-artikkelin saa lisätä sinne kalapediaan.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

cpt miller

Quote from: Mikko_-Procyon- on February 21, 2010, 16:21:06

Jos minä kirjoitan pelistä "kaiken" näkyville, niin sehän olisi sama kuin joulupukki kertoisi lahjoja jakaessaan, että mitä niissä paketeissa on sisällä! En takuulla kirjoita mitään kalapediaan pelistä. Sen 10v kehitystyö-artikkelin saa lisätä sinne kalapediaan.

Öö.. Missä semmonen artikkeli on :? Voin kyllä siirtää sen sinne :-)

Kalapediassa tarvitaan yhä propilkki asiantuntijaa, ottakaa rohkeasti minuun yhteyttä :wink:

Qkkeli

cpt miller

Mikko_-Procyon-

Kuvat meni sen serverin myötä. Jannella ne on jossain, heittäkää sitä vaikka maililla.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jessenic [FIN]

Minullakin ne kuvat on tallessa ja valmis wiki-versiokin entisessä propilkki-wikissä. Siirrän kalapediaan...
Älähän nyt.

cpt miller

Quote from: jessenic[FIN] on April 18, 2010, 10:57:17
Minulla ne kuvat on tallessa ja valmis wiki-versiokin entisessä propilkki-wikissä. Siirrän kalapediaan...

Siitä olisi suuri apu, kiitoksia! :-)

cpt miller

Loisto homma! Kiitoksia paljon :-) Laitan tämän kohta etusivulle..

big fis

Laita mun sähköpostiin osoittees niin kirjoitan olen pyörinyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti näillä sivuilla ja ihmetellyt kun jotkut kehtaa itkeä näin hienosta pelistä. Joten mulla ois särmää tähän jobiin