Kiiskilammesta ahventa?

Started by Sampuusi, August 04, 2003, 19:59:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sampuusi

En oo saanu yhtaan mutta tietokone sai yli kilon! Huhhuh
Kalastakaa se on neuvoni

SMJ

Mä oon saanu 782gr ahvenen sieltä, oli tuuria paljon mukana, 5minuutin peli ja aluks oli tyhjää, mutta kun tulin yhteen syvänteeseen järven yläosassa, rupes tuleen ahventa, 100grammaisia pari kappaletta. ja sit iski toi iso, aika oli just kulumas umpeen kun sain sen. Meni tosi tiukalle.

Hata

oon mä muutaman assun saanut sieltä.

T:Hata

tepi masteri

mä sain sieltä 950g ahvenen. oon mä ennekin sitä saanu yli 500g
Did Diy

SMJ

Mikset oo tepi masteri lähettäny sun isoo ahventas enkkalistoille?
Olisit ylivoimainen ykkönen kiiskilammen ahvenessa.

KaNi

Minä en ahventa sieltä löydä
Hauki nousee!

Joel

Mä laitan aina tasurin ja ootan kiltisti

Himopilkkijä89

Quote from: SMJ on August 21, 2003, 19:08:24
Mä oon saanu 782gr ahvenen sieltä, oli tuuria paljon mukana, 5minuutin peli ja aluks oli tyhjää, mutta kun tulin yhteen syvänteeseen järven yläosassa, rupes tuleen ahventa, 100grammaisia pari kappaletta. ja sit iski toi iso, aika oli just kulumas umpeen kun sain sen. Meni tosi tiukalle.
Samasta paikasta oon saanu yli 900 g ahvenen, muuta en siinä kisassa sitten saanutkaan :mrgreen:

Juhoxx

Suosikkipaikkani on lammen yläosassa oleva pieni lahti. Tasurilla vaan ja sieltä tulee 10-20g ahventa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<'))))<  <'))))))))))))))><
- Hei! Sä kelaat liian nopeasti! Eihän hauki saa edes viehettä kiinni!

einarin kalat

Himopilkkijä89

Quote from: einarin kalat on July 11, 2007, 23:16:29
Onko kiiskilammessa haukia?

Ei taida olla muuta kuin kiiskiä ja ahventa.

Yuz

Kokeilin joskus kaislikkolahden edustalta tasurilla haukea sieltä, eikä ainakaan tullut. Ahvenia kyllä tuli, 3x10g, eli minimikokoisia...  :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.