Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vinkit/keskustelu pilkeistä/toukista tänne!

Started by kauko, November 17, 2006, 21:05:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sutpo

Iso-Ruuhijärvestä keskeltä syvännettä, ahvenen värisellä tasarilla:

Niin ja kerran katkes siima. Lisäksi yksi taimen neonvihreällä tasarilla.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: sutpo on January 30, 2007, 00:25:24
Iso-Ruuhijärvestä keskeltä syvännettä, ahvenen värisellä tasarilla:

Niin ja kerran katkes siima. Lisäksi yksi taimen neonvihreällä tasarilla.
Mäkin sai puna-hopeella tasurilla, rautulätkällä ja räsäsellä(raitalusikalla) Iso-Ruuhijärven montusta muutaman kirren yks päivä.
1.2132g
2.1855g
3.1768g
4.1444g
Noi kolme ekaa tuli samassa puolentunnin kisassa!!! :-) 8-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

[KRP]LaPe

Quote from: Hemulisoturi on January 21, 2007, 12:01:22
Quote from: pilkkiäijä on January 21, 2007, 11:55:19
onko kukaan saanut kirjolohta saarijärvestä tai rautupurolta :? itse olen saanut saarijärveltä kirjolohen ja samassa paikassa kerran siimat poikki. Viidentoista minuutin kisassa voitin ja minulla oli kalaa 1500g ja myös kisan isoin kala. Kalalla oli painoa yli 1000g. Kala nappasi puna/valko tasuriin ja räsäsestä meni siimat poikki.
Eipä varmaan kukaan ole saanut Rautupurolta kirjolohta, kun eipä niitä sielä taida olla.
Mutta en ole kovin useasti kuullut että Saarijärveltä kirjolohia olisi saatu. Mutta infon mukaan niitä sieläkin on.  :roll:

minä oon saanu saarijärveltä puna/valko tasurilla kirrejä, ja myös taimenen  :-P

killed

Kultasiipi-pilkki (sorry jos on kirjotus virhe) ja sininen mato =)

Zintti

Siialle hopea-hologrammi ja vihreä toukka
Lehmilammella on taas keltainen morri ja sininen toukka hyvä yhdistelmä.

(TKH) Juho

Hmm...

No sen voin sanoo et rautulätkä kelpaa loistavasti rauduille ja joskus myös taneille ja nimenomaan isoille sellasille.
Myös h.nieriät voi kiinnostuu siitä etenkin söimillä.

anzeR

Eli kun helpossa turnauksessa voitin pilkkejä, miksen voi käyttää niitä yksinpelissä?? Ne ikäänkuin katoavat pilkkilistasta. :x
Ei se saalis, vaan se fiilis.

jarmoankka

Kun ne ovat turnauspalkintoja, joita voi käyttää vai seuraavissa turnauksissa. Yksinpeliin ne ei tule mukana. Jos haluat yksinpeliin lisää pilkkejä, luo verkkopeli, vaikka et siihen muita mukaan ottaisikaan.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

wewwer51

no kyllä nämä pilkit ovat yhtä hyviä,mutta kun on kysymys ruuhista niin siivellä ja sininen mato sain sillä 9 lohkossa kalaa hyvi.  1 kirre ja 1 taimen ja muita kaloja tuli myös. :-)
fishing rocks!

pilkkiäijä

Tämä ehkä paras paikka kysellä, mutta tuli tuossa mieleen kun räsäseenkin saa syötin, niin voiko sillä kuitenkin edelleen saada kalaa ilman syöttiä?
Olen kalastelijapoika!

Tornio_River

Quote from: pilkkiäijä on April 18, 2010, 11:43:19
Tämä ehkä paras paikka kysellä, mutta tuli tuossa mieleen kun räsäseenkin saa syötin, niin voiko sillä kuitenkin edelleen saada kalaa ilman syöttiä?

heitämpä vasta kysymyksn kysymykseesi,saiko sillä ennen kalaa ilman syöttiä...kyllä sai, tuskin tätä ominaisuutta nyt pois on otettu

dart water

Kun tämän uuden päivityksen mukana tuli uusia syöttejä, :? niin mihin pilkkiin sitä laitimaista kalan näköistä syöttiä laitetaan?

pilkkiäijä

Quote from: Tornio_River on April 18, 2010, 11:48:54
Quote from: pilkkiäijä on April 18, 2010, 11:43:19

heitämpä vasta kysymyksn kysymykseesi,saiko sillä ennen kalaa ilman syöttiä...kyllä sai, tuskin tätä ominaisuutta nyt pois on otettu
No juu, ehkä se sitten on niin :) tuntu vaan siltä että räsälläkään ei saisi kalaa enää ilman syöttiä. Sitten tuli mieleen se, että jos silakoita meinaa pilkkiä niin tarviiko niille olla syöttiä kun eihän niitä oikeastikkaan syötillä ongita?
Olen kalastelijapoika!