Linlonlahti, jutut ja tapahtumat

Started by jarmoankka, October 31, 2009, 15:42:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

(TKH) Juho

Quote from: pilkkiäijä on February 01, 2010, 15:56:08
Isompia kuhia ei kyllä ole näkynyt vaikka kuinka etsii.

Toissapäivänä kävi kahdessa kisassa peräkkäin samalla paikalla niin että kala ei tuntunut "mahtuvan" avannosta ylös, vaan jäi avannon alle pariksi kymmeneksi sekunniksi, ja sitten irtosi.. Kyllä se sieltä vielä nousee!

Nyt taas äskettäin 10min kisassa saaliina vain 5 kalaa, mutta keskipaino oli hyvä. Kalaa yhteensä koko kisassa 3899g, ahven 476g, kuha 480g, lahna 535g, säyne 782g ja taimen 1635g  :-)
Sama ongelma. Itselläkin on noussut 1635g taimen jskus :lol:

Edu

Quote from: lareman on October 31, 2009, 16:26:28
Quote from: DoupleV on October 31, 2009, 16:07:09
Kuinka yleisiä Kirjot on Linlolla?
Erittäin harvinaisia. Niitä ei vedetä taidolla, vaan munkilla.
Itse olen saanut yhen kirren linlolta ja se painoi 1117g :lol:
...

Patte123™

Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Kalaseppo

QuoteJoo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.

Millä perusteella muka ei hyväksytä ennätyksiin? Ainakin siihen listaan tallentuu myös harjoittelun osalta, mistä näkee henkilökohtaiset ennätykset.. Et kai sekoittanut siihen, jos pelaa turnausta helpoimmalla tasolla? Silloinhan ennätykset eivät talllenu, mut se taas ei liity harjoitteluun millään tavalla.

karib

Quote from: Juho99 on February 04, 2010, 06:01:13
Quote from: Kalaseppo on February 03, 2010, 20:48:43

QuoteJoo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.

Millä perusteella muka ei hyväksytä ennätyksiin? Ainakin siihen listaan tallentuu myös harjoittelun osalta, mistä näkee henkilökohtaiset ennätykset.. Et kai sekoittanut siihen, jos pelaa turnausta helpoimmalla tasolla? Silloinhan ennätykset eivät talllenu, mut se taas ei liity harjoitteluun millään tavalla.
Kun ainakin itse pelaan harjoittelua niin ne kalat ei tallennu ennätyksiin.
Harjoittelussa tallentuu yksittäiset kalat. Jos saat esim. ennätys ahvenen, niin se kyllä tallentuu.
Kalojen yhteispaino ei tallennu, koska pelin pituus ei ole vakio.

Havocci

Hirveä monsteri kävi madon kimppuun.

(TKH) Juho

Quote from: karib on February 04, 2010, 10:15:48
Quote from: Juho99 on February 04, 2010, 06:01:13
Quote from: Kalaseppo on February 03, 2010, 20:48:43

Kun ainakin itse pelaan harjoittelua niin ne kalat ei tallennu ennätyksiin.
Harjoittelussa tallentuu yksittäiset kalat. Jos saat esim. ennätys ahvenen, niin se kyllä tallentuu.
Kalojen yhteispaino ei tallennu, koska pelin pituus ei ole vakio.
Joo, näin se meneekin. Johtui varmaan tuosta huonosta näöstä, että en nähnyt tallentuneita kaloja. :-D

Edu

Korjaan tuota yhtä aiempaa viestiäni nimittäin olen saanut 2 kirreä linlolta :-D
...

Kalaseppo

Harjoituksissa kävi tuuri kun nousi kultasiivel hauki 1231g (Vaikka isoa kuhaa odotin). Vielä on toi kirjolohi saamatta. Taimenia on noussut 4 kpl, joista suurin 1484g.

(TKH) Juho

Tuli sitten vedettyä ahventasurilla vanhalla vavalla 2072g hauki. :-P

Kalaseppo

Vihdoinkin Kirjolohi Linlosta  :-) !

Edit. Isonsin kuvaa hiukan

satunnaiskalastelija

Oli ihan pakko rekisteröityä tänne laittaakseni tämän kuvan.:-P Seppo Kekkonen sai nimittäin Linlonlahdelta mukavan kokoisen hauen.:-o

<><          >*))))))))))<

Qkkeli

Jos Seppo Kekkonen on tietokone, niin ei noita kannata paljoa huudella.  :roll:

Edu

Tässä vielä kuva näistä mun linlon kirreistä:
...

satunnaiskalastelija

Quote from: Qkkeli on March 22, 2010, 23:41:42
:| Sori. Aattelimpahan vaan ilmottaa tosta, ei ainakaan mun peleissä ole kukaan koskaan saanut yli 4,5kg haukea, ja toi oli sentään melkein 7kg.

Migelis

Tulipa tuossa saatua oma uusi ahven enkka linlonlahdelta vaikka vieläkin jäi harmittavasti kilon alle.  :|
983G on paino, kuvaa en jaksa nyt laittaa, mutta jos siitä nyt joku vinkuu niin kait se täytyy.

seppojohannes

Quote from: satunnaiskalastelija on March 23, 2010, 20:32:01
Jos Seppo Kekkonen on tietokone, niin ei noita kannata paljoa huudella.  :roll:
:| Sori. Aattelimpahan vaan ilmottaa tosta, ei ainakaan mun peleissä ole kukaan koskaan saanut yli 4,5kg haukea, ja toi oli sentään melkein 7kg.
Täyttyypä oikein onnitella Seppo Kekkosta.........höhö

Kalaseppo

-Hammer-

Höhö....ei taida SJ tietääkkään, että onkin tietokone.... :-D

-Hammer-
ps. mulle ja yksi Kekkonen-kone , kiitos
The original Mc

Kwaler

Sain tänää linlolta 15 min kisassa 2,409 kg lahnan. Onko järven lahna enkka? :-D

jompsu

Quote from: Kwaler on March 26, 2010, 20:10:38
Sain tänää linlolta 15 min kisassa 2,409 kg lahnan. Onko järven lahna enkka? :-D

ei ole..
tä...?

seppojohannes

Quote from: Kwaler on March 26, 2010, 20:10:38
On sulle  :-D

*-*-TroutFish-*-*

Sain linlolla 15 min kisassa 3 kuhaa, kaks päälle neljäsatatasta ja yks 710g. Olimun ekat kuhat linlolta :-D.
:);):-D

(TKH) Juho

Quote from: *-*-TroutFish-*-* on March 27, 2010, 10:00:38
Sain linlolla 15 min kisassa 3 kuhaa, kaks päälle neljäsatatasta ja yks 710g. Olimun ekat kuhat linlolta :-D.
Samoin. Päälle 400g, sitten reilu 800g ja isoin 1647g

Aakyhoo

Kerrankin onnea Linlolla ja tuli 1168g ahven :-D

darpeee

Onko kukaan saanut linlolta vielä lohta?  :?

kalamieskalle

Jos kirjolohta tarkoitat, niin selaappa tätä puuta vähäsen...

Jolle

Quote from: kalamieskalle on April 18, 2010, 16:20:44
Jos kirjolohta tarkoitat, niin selaappa tätä puuta vähäsen...
Onhan siellä uuden version myötä lohikin...

seppojohannes

Quote from: hehee on April 18, 2010, 17:33:41
miten sais niitä uusia kaloja ku mä en oo tääl saanu yhtää. ainoastaan Mäntylahest kaksi noin 100g miekkasärkeä 8-) :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Et ainakaan itkemällä täällä.... 8-)