Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ahvenjärvet Kemi

Started by HP, December 17, 2009, 18:24:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HP

Olettekos koskaan käyneet nuilla kahdella lammella kalassa ?
Mitä kalaa tulee ? Nimestä päätellen ahventa mitä muita vai tuleeko ollenkaan
Tarviiko lumikenkiä sydäntalvella kun on 30cm lunta?
jos näihin saisi vastaukset voisi harkita reissua järvelle
Kultanen Räsänen !

Antero-88

niin millä järvillä? ei näy mitään.

HP

Meneppä tuohon osoitteeseen
http://www.02.fi/kartta-haku/FI/+/kemi

Sitten etsin Veitsiluodontien ja Eteläntien risteyksen(Lapintuulen kohdalla jos yhtään auttaa) . Kun olet siinä näet taipaleenkyläntien risteyksen lähdet seuraamaan sitä tietä niin kauan kunnes tie kääntyy vasemmalla (kuskista katsottuna) ja sitten seuraat sitä tietä jonkun matkaa ja siellä näkyvät ahvenjärvet. ahvenjärville ei mene tietä joten joudut kävelemään pienen matkan.
Kultanen Räsänen !

Antero-88

jaa eipä ole tuollla tultu ikinä käytyä. en osaa sanoa.

Tuhe

Sormenmittasia ahvenia. Mene suosiolla ajokseen, niin saatat saada kunnon ahvenia.

HP

Meinasitko ajoksen satamaa?
Kultanen Räsänen !

Tuhe

Jep. Ajoksen kalasatamaa. Siellä myös hyvä parkkipaikka. Siitä sitten kemiä kohen lähet, niin pitäis ahventa lähteä. Itse kävellly reilu kilometrin kemiä kohen ja siitä alkanu kokeilemaan.

Misa

Minä käyn Kemijoella Tervolan sillan kuppeessa kirkon puolella ja ahvenia tuli nytkin puoli muovipussia. Tulee muuten aika vonkaleita ja on puhdasta kalaa. Jos tänne tulee kannataa siellä käydä on muuten helppo mennä ja on hyvä parkkipaikka.

kippe

Quote from: Misa on April 18, 2010, 20:26:49
Minä käyn Kemijoella Tervolan sillan kuppeessa kirkon puolella ja ahvenia tuli nytkin puoli muovipussia. Tulee muuten aika vonkaleita ja on puhdasta kalaa. Jos tänne tulee kannataa siellä käydä on muuten helppo mennä ja on hyvä parkkipaikka.
Kummaltas puolen menet sinne?Laitahan kaloista kuvia minkä kokoisia ovat tiedä vaikka sit huomenna ajeliski käymään ja onko viel paljon jäätä joessa?
Perhokalastus voiko sen parempaa ollakkaan??  :)

Misa

Ei olla vielä tänätalvena käyty pilkillä. Kovien pakasten takia. Tuossa Kemijoelta ovat saaneet kovasti matikkaa oli jopa lehdessä. No jos nää pakkaset tästä loppus niin sitt vois mennä ja minä paranisin tästä infulessasta niin sitt mennään eikä meinata. Yks ahven paikka on Louvella josta keväällä kyllä näkee kun on autojono tiellä kun ei oo parkkipaikkaa peltoopitkin sinne Kemijoelle sitt menään jos hanki ei kanna niin suksilla tai lumikegillä ihmiset liikkuu sinne. Sekin on että jos on pohjois tuuli niin ei varmaan tartu ahvenkaan koukkuun.  Muutama sintti ollaan Pohjoistuulella viimevuonna saatu joten se kyllä pitää paikkansa.
Minulla on mormuska ja kullanvärinen pilkki ja jousivapa jota pidän vaan jalanpäällä ja hiljaa siinä heiluttelen ja sillä on tullut kilpailuvoittoja sun muita. Tietenkin mormuskassa on punainen toukka päässä. Pitää ottaa kuvia kun siellä Tervolassa käy on niitä tuolla nimimerkillä maijastiina. kuva.fi  nimellä jäällä. Mut siellä on tosiaan paljon muitakin kuvia. Terveisin Misa

250gl

Quote from: Misa on February 14, 2011, 22:05:28
Ei olla vielä tänätalvena käyty pilkillä. Kovien pakasten takia. Tuossa Kemijoelta ovat saaneet kovasti matikkaa oli jopa lehdessä. No jos nää pakkaset tästä loppus niin sitt vois mennä ja minä paranisin tästä infulessasta niin sitt mennään eikä meinata. Yks ahven paikka on Louvella josta keväällä kyllä näkee kun on autojono tiellä kun ei oo parkkipaikkaa peltoopitkin sinne Kemijoelle sitt menään jos hanki ei kanna niin suksilla tai lumikegillä ihmiset liikkuu sinne. Sekin on että jos on pohjois tuuli niin ei varmaan tartu ahvenkaan koukkuun.  Muutama sintti ollaan Pohjoistuulella viimevuonna saatu joten se kyllä pitää paikkansa.
Minulla on mormuska ja kullanvärinen pilkki ja jousivapa jota pidän vaan jalanpäällä ja hiljaa siinä heiluttelen ja sillä on tullut kilpailuvoittoja sun muita. Tietenkin mormuskassa on punainen toukka päässä. Pitää ottaa kuvia kun siellä Tervolassa käy on niitä tuolla nimimerkillä maijastiina. kuva.fi  nimellä jäällä. Mut siellä on tosiaan paljon muitakin kuvia. Terveisin Misa
Louella? Vai tarkotatko sitä joka on paikkaa on itäpuolelle jokea ennen ossauskoskea etelästä päin tullessa?