Propilkki II ennätyskalat??

Started by Juho_, November 03, 2005, 16:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tappi.Haikonen

siinä kivinilkka ennätys

Tappi.Haikonen

Pike: tuli siitä vasemman puolen joen alapuolella olevasta syvänteestä.

lareman

Enää pari kiloa, niin Lonkeron "ennätys" menee rikki :evil:

Edu

...

El Dorado

Kalamään

Quote from: lareman on April 29, 2010, 18:16:26
Enää pari kiloa, niin Lonkeron "ennätys" menee rikki :evil:

Legenda elää!

Komia on kyllä hauki. Onnea!
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

jopo1

Joo tuota ennätykset on: siika 1147g, ahven 1092g, hauki 2135g, kirre 1967g, taimen 1677g, särki 243g, lahna 1296g, pasuri, 706g rautu 984g, p.nieriä 700g, h.nieriä 1665g, kiiski 78g... siinä..  8-) ei mitkään parhaat ennätykset mut kummiski

KalamiesMika

Todistas nuo pasuri- ja p-nieriä enkat, sillä ne olisivat maailman ennätyksiä :mrgreen:.

mjambba

voi moriesta.. muutaman päivän oon koittanu mereltä saaha isoo sen jälkee ku tuli IVP suoraan ku nappas kiinni, uudel vahvimmal siimal.. kerran väsytteli ehkä minuutin mut melkei pinnassa irtos.. eiköhä sitte emäntä tuumaa että "vois kokeilla merta pitkästä aikaa" -> 4899g hauki  :evil:  :evil:  :evil:

Pike

Arvasin tän et nyt näit "jättihaukii" tulee "kokoaika"  :roll: Ja tuliko toi munuaiselta. Kai se pitää ittekki nappaa tollanen +4kg hauki kun niitä tuntuu riittävän  :roll:

Qkkeli

Quote from: Pike on May 07, 2010, 23:05:16
Arvasin tän et nyt näit "jättihaukii" tulee "kokoaika"  :roll: Ja tuliko toi munuaiselta. Kai se pitää ittekki nappaa tollanen +4kg hauki kun niitä tuntuu riittävän  :roll:

Joo, "kokoajan". Toinen vähän isompi kala julkaisun jälkeen, ei hitto, peli on pilalla.

Larzaman

Quote from: Pike on May 07, 2010, 23:05:16
Etkö voi nyt vain olla tyytyväinen? Juuri uusi versio ja toinen heti valittamassa. Niin ja tosiaan vasta toinen suurehkompi kala tässä versiossa...

Pike

Minusta sillon kun meri tuli mukaan meni pelistä hieman mielenkiintoa. Tietenkin nää uudet vavat yms on kivoja, mutta...

Pataakkeli

Quote from: terminator on May 08, 2010, 14:19:29
Sun ei tarvi yksinkertaisesti pelata ollenkaan propilkkiä jos ei kelpaa, että vahvimmalla vavalla saa ylös asti isompia kaloja, mitä heikkommilla vavoilla.
totta, mutta ennätyksiä tänne on tarkotus kertoilla, ei saarnata tyytymättömille. lähettäkää tollaset privalla.

eihän mulla varmaa oo valtaa valittaa kuten modeilla, mutta sanoin nyt.
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

jansson [fin]

merestä nousi tämmöinen! ahven 1336G

Uploaded with ImageShack.us

Jalo Kala Pilkkijä

mun suurimmat ovat tässä: ahven 745g kirre 1695g hauki 1414g taimen 1539g lahna 1913g siika 947g harmaannieriä 941g puronnieriä 492g harjus 745g kuha 439g kiiski 93g pasuri 289g särki 319g
Mitä suurempi kala sitä parempi

uistelija98

omat enkkakalat:
ahven:812g
hauki:779
kuha:1kg682g
taimen:1kg56g
särki:67g
pasuri:221g
kiiski:33g
lahna:500g
salakka:33g
kaikki tullut 2 päivän sisällä

Pike

MM-Sulkava on 475g, että siitä voit päätellä, että on keskikokoinen  :wink:

Tornio_River

Quote from: Juho_ on November 03, 2005, 16:42:34
Niin..pistin tämmöisen aiheen kun ei varmaan tällaista ollut ennestään..
Eli Mitkä ovat teidän ennätys kalat??Mitä lajia??

Ja pliis elkää pistäkö pienempiä kuin ennätykset...siis tämän threadin ennätukset...vaikka olisikin oma ennätys niin eläkää pistäkö sitä tänne, jollei se ole isompi kuin ennätys.. :D
Ja miltä vesiltä sen(ne) saitte.. :wink:

Vastauksia Vastauksia

Nyt jotenkin alkoi se kuuluisa lasi tihkua yli...
Tänne survotaan jos kuinka pientä "sinttiä" ja kysellään onko se iso ja jne.
Toki ymmärrän että foorumilla on nuorta innokasta sakkia mutta onko niitä kaikkia omia ennätyksiä pakko suoltaan tähän topikkiin.
Jo alkuperäisessä viestissäkin luki näin "vaikka olisikin oma ennätys niin eläkää pistäkö sitä tänne, jollei se ole isompi kuin ennätys.."
Niin miksi survoa tämäkin osio täyteen kaiken maailman sinttejä!!!!!

Sori että avauduin mutta nyt ei enää jaksa lukea näitä piip juttuja ,vaikeahan näitä on valvoa että mikä on milloinkin isoin ja komein  mutta jottain järkiä tähän hommaan.

aluksi voisi vaikka deletoida modejen kautta näitä vanhimpia pois enne kuni tämä räjähtää tämä osio.

T :  Tornio_river

Migelis

Tänään tuli vissiin sitten Pohjalammelta uusi Suomen ennätys ahven. Verkkopelissä nousi ja kokoa oli 527g. Kuva löytyy Pohjalampi topicista!

Kona19

nyt sitte nousi 917g kirre saarijärvestä,taitaa olla uus suomen ennätys!! ja samalla 40g kuore taitaa sekin olla.

(siis saarijärven SE, en kyllä tiedä onko vanhentunutta tietoa.ilmottakaa jos olen väärässä ja varmaan olenkin)
Miten sen nyt ottaa...

DarkfireFIN

Quote from: kona19 on June 02, 2010, 19:40:33
nyt sitte nousi 917g kirre saarijärvestä,taitaa olla uus suomen ennätys!! ja samalla 40g kuore taitaa sekin olla.

(siis saarijärven SE, en kyllä tiedä onko vanhentunutta tietoa.ilmottakaa jos olen väärässä ja varmaan olenkin)

Mulla 927g. Sanottiin vaan samassa pelissä et on isompiaki saatu ni en oo ilmottanu.

Kona19

Quote from: DarkfireFIN on June 03, 2010, 19:54:31
Quote from: kona19 on June 02, 2010, 19:40:33

Mulla 927g. Sanottiin vaan samassa pelissä et on isompiaki saatu ni en oo ilmottanu.

Aha,ok.No kuore nyt vie toistaseks on,mut en tie onko kukaan saanut isomman
Miten sen nyt ottaa...

epeli13

mulla

ahven: 1011g mereltä  :-)
hauki: 1306g niemisiltä  :cry:
kirre: 1857g niemisiltä
taimen: 1977g linlolta
särki: 208g mäntylahdelta
siika: 778g siikakoskelta
lahna: 1017g savilahdelta  :-(

pilkkiäijä

Tuossa taitaa olla jonkin näköinen 10min tulos.. Kohta menee rikki 10kg  :-)
Olen kalastelijapoika!

A.Kangas

Yksi ennätyskaloistani on Vuolasnivalta Rautu:2139g!!

Jouni17

Omat huonot ennätyskalat parin päivän pelaamisen jälkeen  :roll:

zuippih

sain tässä lehmilammesta reilun 1300g lahnan ja sehän taitaa olla seiltä ME. osaisko joku neuvoa mitä ptiää tehdä että saan nimeni ennätystenkirjoihin ;D otako siitä ennätyksestä kuvan ja lisään tänne??

Timpe

Quote from: zuippih on July 15, 2010, 12:45:30
sain tässä lehmilammesta reilun 1300g lahnan ja sehän taitaa olla seiltä ME. osaisko joku neuvoa mitä ptiää tehdä että saan nimeni ennätystenkirjoihin ;D otako siitä ennätyksestä kuvan ja lisään tänne??

Jos haluat ennätyksesi listalle, niin lähetä mailia osoitteeseen [email protected]
Muista laittaa mailiin seuraavat tiedot: pelaajan nimi, joukkue, ennätyslaji, paino ja records.dat tiedosto, että ennätyksesi voidaan tarkistaa.

pilkkiäijä

Särki Mäntylahdesta 766g   8-)
Olen kalastelijapoika!