Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kainastonjoki

Started by UppoPerho, June 18, 2008, 14:15:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Laku

Quote from: hauki haukka on October 10, 2008, 21:04:27
tuleeko haukea tai ahventa

Tulee sekä haukea että ahventa, parhaiten lipoilla tulee, eteenkin kirkkailla väreillä. Ens kesänä vain kokeilemaan! Ahvenet 'yleensä hyvän kokoisia, mutta hauet yleensä vähä pieniä mutta on niitä pikkusen isompiakin tullu.

Vikke

Pitääpä käydä tänään oma "haukikausi" avaamassa joella..

Odotukset eivät mitään korkeita ole, mutta yrittämättä ei ainakaan mitään tule..  :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Vikke

Jeps... Eihän sieltä mitään tullut  :-)

Paljon tuli erilaisia vieheitä uitettua, mutta ei kun ei..
Ei mikään väri näyttänyt kelpaavan.

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

hauki haukka

onko tullu viime aikoin mun pitäis men sin tänään. kuik syvä joki o . ja onks kauhajoen lähellä jotain kalaisia lampia (ei kauempana kuin 15 kilometriä tai jotain jokia no iha max 30km jos saan autokyydi)

Vikke

Moni foorumilaisista ei joella varmaankaan kalastele, mutta laitetaan nyt kumminkin viestiä tähänkin aiheeseen pitkästä aikaa.. :-)

Onko kukaan yrittänyt joelta haukea iskukoukulla tai jollakin muulla täkysysteemillä ?
Jos olette niin onko tullut ?

Olen kuullut, että joella ovat iskukoukut toimineet varsin hyvin.

Niin ja sitten vielä joen kalojen syömäkelpoisuudesta...

Itse en ole koskaan syönyt joen kaloja, mutta kuulemma talviaikaan kalat olisivat jopa ihan hyviä syötäväksi.
Onko moni syönyt joen kaloja ja mihin lopputulokseen olette tulleet ? Voiko niitä syödä vai kannattaako jättää suosista syömättä ?
"Suurta saalista

pro_kalastaja

Joo isot ahvenet ainakin paistan mutta hauet jää useimmiten minkeille jakissoille että on ne syötäviä
hah...