Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalastus polvikoukulla

Started by Tuukka007, May 31, 2010, 21:38:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tuukka007

Onko kukaan kokeillut kyseistä touhua kuhalle/ahvenelle?
oon kuullu et olis kova sana ahvenille mut ei oo mitään tietoo kuinka toimia.. :-P
Minkä kokosia syötti kaloja,tarvitaanko painoja/kohoja?

jäsen J

Tietääkö joku että toimiiko esim. Gulpin kumikalat, on mainostettu että toimii yhtä hyvin kuin oikeat. Riittävän pienten täkykalojen saaminen kun voi olla työlästä.

Tornio_River

Ongella ja pienillä koukuilla nyt saa kohtuu paikast kuin paikasta sinttejä ylös. Itse olen tehnyt muduille sun muille pikku kaloille pyydyksen ihan 1,5 litra limupulloista, joista katkaisen kaula osan ja käännän sen tavallaan sisään päin, eli nieluksi. Toivottavasti joku tajuaa, pullon runkoon toki reikiä vaikka poralla ja syötiksi vaikka kaurahiutaleita ja pyydys matalaan rantaa, jossa pikkukalaa liikkuu, niin johan on kaloja syötiksi.

Mode-edit.
Siistitty luettavaan muotoon..

jäsen J

Quote from: Tornio_River on June 01, 2010, 21:48:37
Ongella ja pienillä koukuilla nyt saa kohtuu paikast kuin paikasta sinttejä ylös. Itse olen tehnyt muduille sun muille pikku kaloille pyydyksen ihan 1,5 litra limupulloista, joista katkaisen kaula osan ja käännän sen tavallaan sisään päin, eli nieluksi. Toivottavasti joku tajuaa, pullon runkoon toki reikiä vaikka poralla ja syötiksi vaikka kaurahiutaleita ja pyydys matalaan rantaa, jossa pikkukalaa liikkuu, niin johan on kaloja syötiksi.

Mode-edit.
Siistitty luettavaan muotoon..

Juu kyllä ainakin minä tajusin. Tota limupulloa vois kokeilla, kiitos vaan vinkistä.

Tuukka007

En kysynyt kuinka niitä pikkukaloja saalistetaan vaan kuinka polvikoukkuja käytetään