Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

kynäruiskuun Deka-lack

Started by Fiskala, September 26, 2003, 17:10:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fiskala

Siis, käykö Deka-lack maalit kynäruiskuihin? Olen ostamassa kynäruiskua ja minulla on niitä. Täytyykö vettä laittaa enemmän tai vähemmän, kun käyttää kynäruiskua?

Mah

Deka-Lackit käy...ainakin ite käytän niitä. Vettä saa laittaa aika reippaasti, kunhan väri ei haalistu.

Fiskala

Kiitos. Onko maalista tullut sinulla koskaan liian juoksevaa, jolloin jäljestä olisi tullut suttuista? Onko muilla kokemuksia? Täytyykö kynäruiskua muuten puhdistaa värin vaihdon yhteydessä?

lippa_mies

Kyllä ruisku pitää/kannattaa putsata värin vaihdon yhteydessä!!!

Jigi

Itse ainakin olen ohentanut deka lack maaleja n.20% vedellä, kuten ohjeissa neuvotaan. Kerran tuli liian juoksevaa kun maalasin valkoisella pohjamaalausta mutta onneksi sain korjattua asian.
Mitä käytät lakkanasi Fiskala?

Fiskala

Mulla on Sam probionaattia, tilasin sieltä Samfishingistä. Ohenteena käytän Dicco-tinneriä.

Anonymous

Joo kyl kaikki dekat käy kynäruiskuihin siis matt, crystall ja lack. Pitää vaan ohentaa. Lakkasi Probionaatti tekee maali pinnan "säloille". Käytä Cab lakkaa toimii kaikille väreille. DeKAt on muuten suhteellisen halpoja, kun niitä pitää viel ohentaa niin litra hinta on monta euroo halvempi kuin esim badgerin omat maalit