Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Virveli liitsi

Started by Jessesukka, March 09, 2010, 20:48:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jessesukka

Olen ajatellut että mitenkä esimerkiksi nuo MA-liitsit toimisivat vaikka koskessa kirjolle? Niin ja mitähän välineitä mahdollisesti tarvitsisi että näitä itse voisi tehdä koska nuo kaupan MA-liitsit näyttää olevan aika kalliita. Ainakaan en löytänyt toista aihetta tällä nimellä. Ja kiitos avusta jo etukäteen

Pike

Perhonsidontakamat ja jigipäitä tarvii. Ja heittiksessä noin kymmenne sivunen juttu leecheistä.

Hagge

Menet Motonettiin ja ostat sieltä Rohmu-liitsejä. 21kpl. maksaa 7.90€. Ite jos teet niin saat tietty valittua semmoset värit kun haluat.

Jolle

Quote from: Hagge on March 10, 2010, 19:53:01
Menet Motonettiin ja ostat sieltä Rohmu-liitsejä. 21kpl. maksaa 7.90€. Ite jos teet niin saat tietty valittua semmoset värit kun haluat.
Noitahan vois ostaa myös vaikka ahvenen jigaugseen. Ja aika halpa hinta kyllä :-o

Pike

szczupak

Quote from: Jolle on March 10, 2010, 20:04:43
Quote from: Hagge on March 10, 2010, 19:53:01
Noitahan vois ostaa myös vaikka ahvenen jigaugseen. Ja aika halpa hinta kyllä :-o
Rohmujen pyrstö ei kyllä elä yhtään, omat lähti kirppikselle. Erän testaajat oli kyllä saaneet ihan hyvin kirrejaä, että en sitten tiedä haittaako elottomuus...
Samalla vois kysyä, että minkä painoisia päitä kannattaisi laittaa itse tehtäviin liitseihin?
Mistä näitä sinttejä oikeen tulee?

Jessesukka

Mitenkä noita liitsejä kuuluu oikeen uittaa?

Ruutti

Quote from: Jessesukka on June 20, 2010, 16:46:26
Mitenkä noita liitsejä kuuluu oikeen uittaa?
Ite oon uittanut ihan pohjaa myöten. Melkein samalla tavalla kuin jigiä, mutta enemmänkin raahaamalla pohjaa pitkin. Ite olen käyttäny 3,5 - 5g jigipäitä.