Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Maailman nopein kansa!

Started by jompsu, April 06, 2009, 21:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

lareman

Voisiko Team Onen ja FF:n yhdistää? Pattea ja Migelistä kun ei yhdessäkään kisassa ole näkynyt..

Shark

Samaa olen ajatellut, ja eiköhän se sovi kummallekin. Päättäkäähän tiimin uusi nimi. Ylivoimainen tallihan siitä tulee, mutta olkoon.
Jovain.

lareman

Quote from: Shark on May 05, 2010, 22:18:53
Ylivoimainen tallihan siitä tulee, mutta olkoon.
Jostain syystä Shark GP:llä on kuitenkin enemmän pisteitä? :-)

Shark

Quote from: lareman on May 05, 2010, 22:25:33
Quote from: Shark on May 05, 2010, 22:18:53
Ylivoimainen tallihan siitä tulee, mutta olkoon.
Jostain syystä Shark GP:llä on kuitenkin enemmän pisteitä? :-)

Hyvä tuuri ollu, edellisessä kisassakin kun vain kaksi kuskia pääsi maaliin ja voittaja Shark GP.
Jovain.

Migelis

Quote from: lareman on May 05, 2010, 22:10:21
Voisiko Team Onen ja FF:n yhdistää? Pattea ja Migelistä kun ei yhdessäkään kisassa ole näkynyt..
Juu yhistäkää pois ainakin minun puolesta. Nyt on niin vähän aikaa pelailuun ettei kerkeä.
Roger

Larzaman

Käyttääkö ketään teistä rattiohjainta?? Itellä olis tarkotus hankkia sellanen... Saa ehdottaa vaihtoehtoja 150 budjettiin... Tämmöstä kattelin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18686&pic=1 Onko tuo VAIN Gran Turismoon vai toimiiko myös Live For Speedissä??

UISTIN

"Logitech Driving Force GT toimii myös PC:ssä! PC-ajurin saat Logitechin kotisivuilta tai allaolevasta linkistä."
Taitaapa toimia...

lareman

Quote from: Armonlaakso on May 07, 2010, 11:24:48
Käyttääkö ketään teistä rattiohjainta?? Itellä olis tarkotus hankkia sellanen... Saa ehdottaa vaihtoehtoja 150 budjettiin... Tämmöstä kattelin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18686&pic=1 Onko tuo VAIN Gran Turismoon vai toimiiko myös Live For Speedissä??
En näe mitään syytä, miksei toimisi... Jotain microsoftin vanhaa paskaa rattia käytän ite, uuden ostaminen harkinnassa.

lareman

Aamun yrittäny päästä 1.15 alle, mutta kyllä on hankalaa.. Uus ennätys 1:15.01 :-)
E: 1:14.91 :-D

Deeku

Ai niin perskelees eipä pidetäkkää tänään niitä aika-ajoja. Entä jos huomenna aika-ajot ja tiistaina kisat? Sopiiko toi porukalle mulle ainaki sopis) :-)
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

lareman

Quote from: Deeku on May 08, 2010, 16:46:48
Ai niin perskelees eipä pidetäkkää tänään niitä aika-ajoja. Entä jos huomenna aika-ajot ja tiistaina kisat? Sopiiko toi porukalle mulle ainaki sopis) :-)
Itelle ei taida huomenna sopia, mutta maanantaina ja tiistaina kyllä.

UISTIN

Quote from: lareman on May 08, 2010, 16:52:25
Kannatteeko tuota nyt yhen pelaajan takia siirtää??Suomen matsia siltikkin aika moni varmasti kahtoo,niin näinä päivinä ei ehkä kannate pitä.

lareman

Quote from: UISTIN on May 08, 2010, 20:35:58
Quote from: lareman on May 08, 2010, 16:52:25
Kannatteeko tuota nyt yhen pelaajan takia siirtää??Suomen matsia siltikkin aika moni varmasti kahtoo,niin näinä päivinä ei ehkä kannate pitä.
Miten Suomen matsi tähän liittyy..?

Deeku

Juu eli aika-ajoja ei tänään ajeta koska paikalla oli vain 2 pelaajaa.
"Toi meni särki."

Deeku

Hmm. Aika-ajot vois olla tänään klo 21.00 ja kisa sitten jonaki seuraavana päivänä.
"Toi meni särki."

[TSK] Soppa

aijai, menee pahasti pilkkipelin päälle. Peli alkaa 20:00 ja kestääpi sinne 21:30 puolelle jos hitaita ollaan.
normipäivä..

Team Siiman Katkojat

Deeku

Hosti on auki aika-ajot alkaa kuitenkin vasta 21.00
kalassa.net
hauki
"Toi meni särki."

Deeku

Aika-ajoissa taas todella vähän porukkaa ja tässä tulokset
Shark (Shark GP)
larman (ForceOne) (Oliks se ees ton nimine se talli ?)
Deeku (Shark GP
Seuraavasta kisasta ei tietoa ku näyttö saattaa mennä (varmasti menee) vaihtoon jossain vaiheessa ku on hiukan paskana ni ei tietoo.
"Toi meni särki."

Deeku

Juup, elikkäs huomenna maanantaina pidetään kisat klo 21.30 ja kisahosti aukee jossain klo 21.10-21.15
Shark voi pistää kisan pituuden tähän koska mä en vielä sitä edes tiiä :-D.
"Toi meni särki."

Deeku

Kisat ohi ja väkeähän oli taas armottoman vähän ja tässä tulokset:

1. Deeku (Shark GP) 30/30 krs
2. SLN (Lotus) +1 krs
3. Shark (Shark GP) +1 krs
Keskeyttäneet:
UISTIN (Lotus)
"Toi meni särki."

Jessesukka

Taitaapi olla kisat jäissä näin kesän aikaan? Eli ehdottaisin että pidetäisiin taukoa nyt ainakin tuonne syksyyn ja jos joillakin on vielä silloin kiinnostusta niin aloitetaan uusi sarja?

Migelis

Paukku tuossa yksi kerta oma rataennätys kunnolla.
Uusi kirjattiin lukemin 1:14:38

perza

Kyllä minä olen mukana oli palkintoja tai ei, mutta se mikä on varmaa on että kesällä/alkusyksystä en varmaan pelaa. Ei kerkee millään. Syksy/talvi on sellasta aikaa että silloin kerkeää aina jossainvälissä pelata.
Mun mielestä kuitenkin parin-kolmen viikon välit kisojen välissä on liian pitkät. Tuo 8 talliakin on aika iso määrä. Tuskin saadaan 16 kuskia paikalle koskaan pelkästään kalassa.nettiläisiä. Tai no jos tulee uusia innokkaita niin ehkä se on mahdollista. Se "innokkuus" vaan loppuu monelta kun kokeilee peliä.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

[TSK] Soppa

minulta ei ainakaan innostu ole loppunut mihinkään :) uus pb on jo muutamaan otteeseen tullut ja se on tällä hetkellä 1:13,55. Kisoja vaan lisää ja jos 250gl jatkaa niin ainakin pulse racing team pysyy mukana kisoissa sitten kun uusi sarja aloitetaan jos aloitetaan ollenkaan.
normipäivä..

Team Siiman Katkojat

UISTIN

Mukana ollaan,todennäköisesti.Kone rikki tällä hetkellä,mutta eiköhän se kuntoon tule ennen sarjan alkua.

Jessesukka

Shark

Quote from: .Ville on August 09, 2010, 16:39:03
"Palvelin ei vastaanottanut UDP-pakettia"

Mikäköhän mättää? Ei ainakaan palomuuri.

Aivan varmaksi en tohi sanoa, mutta kokkeileppa pari kertaa kirjautua serverille, niin pitäisi auttaa. Ja multa häipy onkelmat kokonaan kun latasin spelin uusiksi tuolta viralliselta sivustolta: http://www.lfs.net/
Jovain.

Shark

Tuli uuelekki konheelle asennettua LFS, tuntuu kummalliselta ko ei pätki yhtään ko tehotki riittää koneessa... Joskus voisi ajella ympyrää kalassa.nettiläisten keskenki taasen?
Jovain.

[TSK] Soppa

Mikäpäs tuossa. Pitäis vaan saada porukkaa kasaan ettei kaksin ajella.
normipäivä..

Team Siiman Katkojat

lareman

Voishan sitä taas joku ilta ajella. Eilen tartuin rattiin vuoden tauon jälkeen ja kahdesti 1:14.94, eli vain kolme sadasosaa omasta enkasta.
E: Tänään sitten 1:14.69 :-)