Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Battlefield - Bad Company 2

Started by Timpe, March 05, 2010, 16:58:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deeku

Joo mäki olin samaa mieltä ennen että eihän tossa oo mitää järkee padilla pelata fps-pelejä. Mut nyt on mieli muuttunu ja en juurikaan näppis+hiiri yhdistelmälle edes halua pelejä aina vaan jos sama peli sattuu pleikkarille olemaan ni en ees harkitse pc-versiota. Padilla vaa on siinä pelaamisessa joku oma viehätyksensä  8-). Jos siirrytte pc:ltä konsolille
fps-peleissä ni älkää heti luovuttako, ei muuta ku train train   :wink:.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Jessesukka

Alussa vähän hakemista mutta kun sitä sen 30h rämppää niin sitte tottuu :-D

Timpe

Jesh, eilettäin aukes uusia "vanhoja" kenttiä eri pelimuodoille. Ainakin tuo Laguna Presa tuolla Rush-modilla tuntu olevan aika kova :)

Kukas pelaa nimimerkillä Jahsu? Joku täältä?

DarkfireFIN

No nyt on reconilla kaikki unlockattu, M95 tuntuu olevan HC:ssa kuitenkin huonompi, ku gol. M24: 3x Gold star, XM8: 2x Gold Star, GOL Sniper Magnum 1x Gold Star (4 tappoo ni toinen.)
Et en oo kovin monipuolisesti pelannu. Engineerillä seuraavaks anti-tank miina, vehiclellä smoke ja medicillä T88.
Ennätyksenä 14k pisteitä yhestä pelistä nyt. Pikkuveli vetäs 16k ja on kolme vuotta nuorempi  :-o

Jessesukka

Itselläni on kaikki varusteet assaultista vehicleen, on tuota peli tuntejakin kyllä tullut jopa 61h. Leveli taitaa olla 36.

EDIT: Mitä HC tarkottaa?

Timpe

HC on HardCore, eli ei minimappia, tähtäimiä yms. muita helpottavia jutskia.
Itsellä tällähetkellä pelitunteja joku 55h, taso 25. Kaikki muut on unlockattu, paitti Engineeriltä muutama vimonen ase.
Yhen pelin enkat on jotaki 45k pistettä, kun tuli noita "10k" awardeja 3 samassa rundissa :), ja ensimmäinen platinium starkin aukesi AN-94:lle.
Nykyää pelki pelaan pelkällä assaultilla aseena AN-94, sarjatulipisla, punapistetähtäin ja extradamage bagi

DarkfireFIN

Kertokaapa mulle mikä on Platinum star ja minkä arvoinen se on?

Timpe

Quote from: DarkfireFIN on April 09, 2010, 17:16:28
Kertokaapa mulle mikä on Platinum star ja minkä arvoinen se on?

Platinium starin saat, kun kultatähtiä on joko 7 tai 8, en ole aivan varma kummasta se tulee, kun vaan 1 platinium star on saatuna.
Sen arvo on 10k pistettä, ja kahdesta platinium starista saat 10k "awardina"..

Timpe

Kaveriporukan kanssa päätettiin vuokrata testimielessä 16-slottinen BC2 serveri.
Serveri on HC SQDM, ja vehiclet on poistettu käytöstä.
Löytyypi serverihausta nimellä:
Finnish Hardcore SQDM Server, No vehicles!
IP on 217.163.23.140:19567
http://www.gametracker.com/server_info/217.163.23.140:19567/

Tulkaa ihmeessä pelailemaan, yleensä iltapuolella sieltä meitä löytää.
Vattumaista vaan tuo DICE:n homma, että pitää olla 4 pelaajaa, että pistelasku käynnistyy, mutta jos sinne saataisiin vakioporukkaa, niin varmasti muutkin löytäisi sen, ja voitaisiin jatkaa servun pyörittämistä.

Jessesukka

Vikke

Jahas. Tästäkin on täällä oma aiheensa :-)

Itse pelaan peliä pleikkarilla ja erittäin tyytyväinen olen peliin.
Mukavaa ajanvietettä.

Kuinkas moni muu pelaa tätä pleikkarilla ? Lähetelkääs ihmeessä Networkki tunnuksia vaikkapa yksityisviestillä ! :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze