Kysy mitä vaan....

Started by Pete, March 24, 2009, 07:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

.Ville

Ongelma ratkesi kun sammutin kokonaan ja käynnistin koneen uudelleen.  :-)
<><

Harkkis

Quote from: .Ville on August 16, 2010, 07:14:17
Ongelma ratkesi kun käynnistin koneen kokonaan.  :-)

Jos oikein ymmärsin, koneen käynnistys oli jäänyt sinulta puolitiehen edellisellä kerralla? Enpä ole itse onnistunut niin tekemään  :lol:

Ei ole nyt mitään kiinnostavaa kysymystä esitettäväksi...paitsi, että tietääkö joku miten tuo koneen täydellinen puhdistus tapahtuu? Sille oli jokin hienompikin nimitys. Kun sain tommosen tehokkaan, mutta hieman vanhemman koneen ja se on melko hidas. Mua neuvottiin tyhjentämään se kokonaan niin että vain käyttöjärjestelmä jää jäljelle. En tiedä kusettiko tuo tyyppi vai auttaisiko se tyhjennys jotenkin?
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Zintti

Sen puhdistamisen nimi taisi olla formatointi? Enpä tiijä miten tapahtuu ton nimen vaan kuulin. Kyllä siitä parempi tullee kun saa alottaa ihan alusta sen koneen kanssa.

.Ville

Quote from: Harkkis on August 16, 2010, 15:10:00
Quote from: .Ville on August 16, 2010, 07:14:17
Ongelma ratkesi kun käynnistin koneen kokonaan.  :-)

Jos oikein ymmärsin, koneen käynnistys oli jäänyt sinulta puolitiehen edellisellä kerralla? Enpä ole itse onnistunut niin tekemään  :lol:

Ohoh. Hieman epäselvä oli tuo minun aikaisempi viesti.  :roll:
<><

Kipster

Quote from: Zintti on August 16, 2010, 16:24:53
Sen puhdistamisen nimi taisi olla formatointi? Enpä tiijä miten tapahtuu ton nimen vaan kuulin. Kyllä siitä parempi tullee kun saa alottaa ihan alusta sen koneen kanssa.

Jep, ja tämä vaihtoehto ei jätä edes käyttöjärjestelmää, vaan poistaa aivan kaiken. En tiedä mitään muuta puhdistuskeinoa, joka jättäisi vain pelkän käyttöjärjestelmän, kuin manuaalinen ohjelmien yms. poisto.

D-Vitamiini

Quote from: .Ville on August 15, 2010, 19:40:41
Sellainen ongelma tuli tässä pari tuntia sitten, että työpöydän pikakuvakkeet ei toimi. Kaikki pitää käynnistää Käynnistä-valikon kautta. Käyttis Vista.

Ratkaisua?
Mulla oli ihan sama xp ja piti vaan käynnistää uudelleen.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

pyrytintti

Miksi järvilohen rasvaevää ei leikata kuten istaritaimenilla, vai kasvaako se vaan takaisin?
Miksi Kermankoskella on niin kovat alamitat (järvitaimen ja -lohi 55cm, suositus 60cm ja harjus 40cm), onko siellä niitä kaloja niin harvassa, vai halutaanko saada saaliskalojen kokoa kasvatettua?

Kipster

Alkais olemaan pikkuhiljaa tarvetta uudelle CAB regular lakkapurkille. Mutta ainakaan tällä hetkellä sitä ei löydy Samfishingin tuotevalikoimasta. Mistä löytyisi? Mieluiten verkkokauppa. Mutta jos joku tietää Porista paikan, josta lakkaa saa niin sekin käy.

PS. Nopee googlaus ei tuottanu tulosta

Aatami

Nyt tarvisi apua. Keksiikö joku, että minkä merkkinen vaappu mahtaa olla n.10cm taimenvaappu, jossa roikkuu leikarilla yksi kolmihaarakoukku alapuolella? Vaappu on satulalevyllinen ja solakkarunkoinen. Itse hankin vaapun alkuvuodesta Tampereen kalamarkkinoilta eräästä kojusta. Sama kojunpitäjä raahaa itsensä melkein jokaisille isommille markkinoille ja kojun takana on aina asuntovaunu. Omassa vaapussa on pääväri violetti ja kyljessä on mustia pilkkuja.

Olisi vaan kiva tietää, kun on osoittautunut aivan mahtavaksi ottipeliksi. Tarvisi lisää ja uusia värejä samalta valmistajalta :-)
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

RedRave

Quote from: Aatami on September 06, 2010, 10:18:29
Nyt tarvisi apua. Keksiikö joku, että minkä merkkinen vaappu mahtaa olla n.10cm taimenvaappu, jossa roikkuu leikarilla yksi kolmihaarakoukku alapuolella? Vaappu on satulalevyllinen ja solakkarunkoinen. Itse hankin vaapun alkuvuodesta Tampereen kalamarkkinoilta eräästä kojusta. Sama kojunpitäjä raahaa itsensä melkein jokaisille isommille markkinoille ja kojun takana on aina asuntovaunu. Omassa vaapussa on pääväri violetti ja kyljessä on mustia pilkkuja.

Olisi vaan kiva tietää, kun on osoittautunut aivan mahtavaksi ottipeliksi. Tarvisi lisää ja uusia värejä samalta valmistajalta :-)

Sillin 105:n vastaisi vahvasti kuvausta (n. sivun puolivälissä).
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

Aatami

Aika lähelle osui, mutta omassa vaapussani ei ole ollenkaan mahdollista laittaa takakoukkua, koska lenkki puuttuu. Lisäksi perä kapenee jyrkemmin.

Täytyy silti sanoa, että kyllä nuokin hyvältä vaikuttaa :-)

JamiDaMan

Nyt tarvitaan elektroniikkavelhojen asiantuntemusta!

Koira söi mun sonera koti-tv paketin mukana tulleen boxin muuntajanpiuhan.
Tarviis nyt jostakin muuntajan, joka sopis tuohon ko. laitteeseen ja antais ulos 5.7V ja 3A.
"Victory goes to the player who makes the next-to-last mistake"

perza

Quote from: Aatami on September 06, 2010, 10:18:29

Onkohan kyseessä nimimerkki "Kaltzu". Löytyy ainakin kalastus.comista ja vetouistelu.comista.
Mikkelin torilla ainakin aikasempina kesinä(heinäkuun) myi ilmeisesti päivittäin uistimia ja muutakin kalavermettä.
Vaapusta ei itellä ole hajuakaan.  
Ajattelin että häneltä voisit kysyä suoraan jos löytys lisää.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

tkj

Olisko Aatamilla laittaa kuvatusta?

Aatami

Perza tiesi kenestä puhun. Eli juurikin se Kaltsu on kyseessä. Ei ollu zombi valitettavasti. Ottiviehettäkin löytyy, mutta sekin on vinorunkoinen malli eikä suinkaan yksikoukkuinen :-)

Laitetaanpa yksi hyvin epäselvä kuva ja syy miksi haluan lisää kyseistä mallia :wink:

Uploaded with ImageShack.us
Mikään viehe ei ole taimenta niin paljon kiinnostanut kuin tuo.

tkj

Enpä ole aikasemmin nähny, mutta hyvännäkönen pelihän tuo on.

EDIT: Itseasisssa tuli mieleen että oliskohan tuo sepen tuurin yks koukkunen versio

Aatami

Ei taida Sepen Tuurikaan olla, kun muoto on erilainen eikä kyseinen valmistaja taida tehdä vaappuja yhdellä koukulla.
Tiedätkö Perza onko tuolla Kalt3ulla sähköpostia näkyvillä jossain? Edelleen nimi hakusessa tai valmistaja hakusessa.

tkj

Löysin muuten tuon sepen kuvan ja taitaapa tuolla olla tuo sinun värikin seassa eli sepen taimen 11cm

Perca

Kateellinen mulkerohan mä olen, mutta pistääkö muille silmään roikkokuvan ja kaupan puntarikuvan välinen ero tossa affenen mahanseudulla? Roikossa näyttää melko tavalliselta, vaakakuva taas äärimmäisen pinkeältä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712305643_uu.shtml
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

JamiDaMan

Quote from: Perca on September 07, 2010, 12:30:52
Kateellinen mulkerohan mä olen, mutta pistääkö muille silmään roikkokuvan ja kaupan puntarikuvan välinen ero tossa affenen mahanseudulla? Roikossa näyttää melko tavalliselta, vaakakuva taas äärimmäisen pinkeältä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712305643_uu.shtml

Vaa'alla ahven on pakastettuna. Voipi siitä syystä vähän pinkeltä näyttää :roll:
"Victory goes to the player who makes the next-to-last mistake"

Aatami

Kiitos tkj. Näköjään tuo on sitten kuitenkin Sepen tuuri. Mistä löysit kyseisen kuvan? Ei ainakaan Sepen kotisivuilla kyseistä valmistetta löytynyt.

tkj

Sain tuon kuvan joltain kaupparatsulta kalastus comista viime vuoden puolella ja se sepen tuurin sivu on tosiaan vuosia jälessä kehityksestä eli varmaan kannattaa soitella valmistajalle suoraan.

Aatami

Kiitos vielä kerran. Nyt on ongelmaan ratkaisu löytynyt  :-)

Jjj

Voiko tietokone hajota, jos ottaa hiiren tai näppäimistön johdon irti, kun on virta päällä?

D-Vitamiini

Quote from: terminator on September 08, 2010, 21:14:40
Voiko tietokone hajota, jos ottaa hiiren tai näppäimistön johdon irti, kun on virta päällä?
[/quote
Ei ainakaan mulla ole mennyt rikki.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Kipster

Quote from: terminator on September 08, 2010, 21:14:40
Aika epätodennäköistä se on. Varmaan satoja kertoja ottanu USB-portista hiiren tai jonkun pois kun virta päällä, eikä mitn ole vieläkään hajonnut

Jjj

Ok, kysyin tuota, koska koulussa väittävät, että olen särkenyt tietokoneen jotenkin, kun käytin hiirtä ja näppistä irti koneesta. Kuulemma kovalevy saattanut hajota tuossa ja minähän sen joutuisin korvaamaan...

Deeku

Quote from: terminator on September 08, 2010, 21:54:24
Ok, kysyin tuota, koska koulussa väittävät, että olen särkenyt tietokoneen jotenkin, kun käytin hiirtä ja näppistä irti koneesta. Kuulemma kovalevy saattanut hajota tuossa ja minähän sen joutuisin korvaamaan...
Hah hah ei kettu mitä paskaa puhuvat siellä sun koulussas. Taitaa olla rahat vähissä tai muuten vaan ihme porukkaa jos tommosta väittäävät siellä, ei nimittäin todellakaan mee miksikään jos ottaa näppäimistön taikka irti koneen ollessa päällä. Ihan uskomatonta miten kehtaavat tommosta edes väittää :-o.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Jjj

Quote from: Deeku on September 08, 2010, 22:39:47
Quote from: terminator on September 08, 2010, 21:54:24
Hah hah ei kettu mitä paskaa puhuvat siellä sun koulussas. Taitaa olla rahat vähissä tai muuten vaan ihme porukkaa jos tommosta väittäävät siellä, ei nimittäin todellakaan mee miksikään jos ottaa näppäimistön taikka irti koneen ollessa päällä. Ihan uskomatonta miten kehtaavat tommosta edes väittää :-o.
Tätähän oon koittanu väittää niille vastaan. Saapa nähdä mitä tästä tulee...