Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Matojoen hauki

Started by matias, August 26, 2002, 16:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jannu

Cop niin kyllä sieltä voi nousta 17 kilosia haukia mutta entä 18?Sitä en tiiä....
Elämä on laiffii... Kunhan ei oo köyhä!

Anonymous

Sain n.12,6kg hauen laiturin hieman alapuolelta. Toiseksi suurin oli jotain 6kg.

Anonymous

mä olen saanut sen kerran 18.6 kg. Ei sitä kukaan usko, mutta totta se on...

Reaper

4 kertaa on noussu ja viimeks sain äsken viis minuuttia äsken... Ensimmäinen painoi 4,3kg, toinen 8150g, kolmas 5,3kg ja nyt 4350g.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

sain ekalla yrittämällä 16.800grammasen hauen. enkä sitten valehtele.  jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön. ja uskon timon 18.6 kilon haukeen, mutta se saattaa olla jo maksimaalinen siitä paikasta..

Anonymous

Oon saanu sen peräti kahdeksan kertaa ylös!
3750,3750,4500,4750,4750,4750.5200,5500
viimeisen kahen viikon aikana kolme kertaa.
arvaa v****aako? :(

Anonymous

Heh.. No oottakeehan ku ennätyslistat tulloo nii nährään kuka puhuvvoo totta! On vaan eri asia saako sitä enää edes ylös  ;)

mekkis88

Mulla ei oo kuin joku vähä yli 5 kilonen. miten te ootte saanu nuo 16kiloset? En ymmärrä!  :D
-Lauantaikalastaja-

Jannu

Saanhan kysyy...Niin miks mul ei oo vielä tärpänny ja vetelee vaa iloissaan 18 kilosii!!!  >:(

iygbt78gbv87

Parhaiten sen Hauen saa kun menee Matojoelle, tasari veteen ja siima poikki. Toista tuo 20-30 kertaa päivässä niin kyllä se sieltä joskus tulee.
Kalastaakko vai eikö kalastaa? Tottakai kalastaa!

Anonymous

mää oon saanu sen kahesti ylös ja siinä meni aikaa vain puolituntia eka oli 5.0 kg ja toinen 5.5kg

Jannu

Mä en ees viitti kokeilla sitä niin useasti...Mutta kokelen mut sillon ei tuu :(((  :(

MM

SAMPPA se ei ole hai. Minä en ole saanu kertaakaan
pääasia on saada kalaa, eikun saada kalastaa

hauki_friikki

Onko siinä joen pätkässä muita haukia,kuin se halko?
Siellä maha missä painitaan

Anonymous

Oon saanu sen 5 kertaa ylös: 1,5kilosena & 5,3kilosena.

petri.k

Äsken laitoin pelin koneelle, ja toisella yrittämällä irtosi 5500g hauki laiturin juuresta.. :)
- Petri Kolehmainen

ToniW

Tämän threadin innostamana testasin tossa muutaman kerran ja pari kertaa tuli 5,1 kg hauki ylös. Täytyypä joku päivä kokeilla uudelleen, jos vaikka sais ton kympin rajan rikki.

dogi_89

Millä koodilla kiskotte noita 15-18 kilosia haukia, mä olen kokeillut jo varmaan 30 kertaa mutta en ole koko haukea nähnyt, en edes pienempää sellasta

petri.k

Millä koodilla kiskotte noita 15-18 kilosia haukia, mä olen kokeillut jo varmaan 30 kertaa mutta en ole koko haukea nähnyt, en edes pienempää sellasta

Menet vaan siihen Matojoen laiturin viereen ja alat pilkkiä, kyllä se sieltä tulee.. :)
- Petri Kolehmainen

Jesse^

voi vitsi...hain eilen ton ppykkösen ja olin ihan innoissaan ku löysin sen laituri paikan ja sain 5kg hauen mut on tainnu muutki sen löytää;)
Kalastus ei ole harrastus, vaan elinehto.

Hannu747

Nousi just 8150g hauki ja se oli mun toka eka oli 6500g.

pupuheta

SE hauki isonee koko ajan mutta miten pyydätte sitä nykittekö te koko ajan mä nykin....
kalaa tulee! Ainakin Pro Pilkissä!

Anonymous

Kaksi kertaa 5,3 ja 5,5kg. Noin 15 yritystä.

Potkuri

Yritin kerran niin pitkään kunnes sain sen ylös, 32 kertaa piti yrittää ennen kuin se tuli ja jaskat vain 5.5 kg muistaakseni. Sen jälkeen ei ole tullut yritettyä.
Team Ruoto

Kalalokki

Miten saatte sen hauen edes väsytysvaiheeseen? Itselläni se vain aina katkaisee siimat. Pitääkö siinä olla salaman-nopeat refleksit ettei siima ehdi katketa, vai eikö siima vain silloin joskus sitten katkea? Sitten myös, että jos se siima ei sitten kerran katkea, niin riuhtaiseeko se vain kerran ja siis vain YHDEN kerran, niin että kiinnisaamiseksi pitää käyttää paniikinomaista hiirenpainallusta, vai toimiiko siihen jättihaukeen se perinteinen kahden nykäyksen taktiikka?
Lokki Puulan järvestä.

Reaper

Siis ei siihen hauen väsytykseen mitään poppakonsteja tarvita! Uudestaan vaan koko ajan kun pilkin vie ja niin edelleen...

"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

fly

Näin pilkki kauden lähestyessä kaivon koneelta esiin jälleen kerran pro pilkin ja menin uittamaan viehettä matojoelle, sille isolle.

Hauet 2,9 kg ja 5,5 kg ihan tyytyväinen avaukseen  :D

Joel

ehkä 2 kertaa. ensimmäinen oli noin 4 kg ja toinen n.5.5kg

Anonymous

eli yli 18 kilosta ei voi saada :P käykääpä ja jos joku on saanut niin ilmoittakoon tänne ennätys listoille sen niin että kaikki näkevät :O

Anonymous

:Doon saanu sen kahesti ylös eka 6.7kg ja sit 12.6kg :D :D :D