Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Onko Flip hyvä skede-merkki??

Started by Miggomies666, October 05, 2010, 20:22:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miggomies666

elikkäs kokeneet skeittaajat voisivat sanoa onko Flipin dekit hyviä ja kestäviä... olen nimittäin harkinnut sellaisen ostoa  :-)

Miggomies666

Don Miguel

Jaa'a. Ehkei kalastajan alut olekaan sitä pahimpaa lökäpöksysukupolvea?
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Aatami

Eipäs nyt yleistetä mihinkään suuntaan. Tuntuu, että tämä aihe ei etene mihinkään.

Ehkä tällainen aihe kuuluu muualle. Vastataan nyt kuitenkin sen verran, että kyseinen valmistaja on erittäin tunnettu ja tekee ilmeisesti varsin laadukkaita tuotteita. Ainakin velipoikani on tätä merkkiä käyttänyt ja hän on lajia harrastanut 10-vuotta.

Ylimääräiset tekstit voi kukin kirjoittaja siivota itse pois ettei tällaisen turhanpäiväisen keskustelun takia työllistetä ketään.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Jjj

Flip on ainakin tunnettu ja varmaankin hyvä merkki, mutta minulla ei ole omaa kokemusta flipin lankuista, mutta kokeilemalla selviää. Ainakin Real-dekeistä on tosi hyviä kokemuksia ja oli hyvät muodot, kun minulla oli sellainen.
  Dekin kestävyys on usein käyttäjästä kiinni, jos ei ole valmistusvirheitä laudassa. Laudan hajoamisen eli "kräkkäyksen" mahdollisuutta voi pienentää ländäämällä temput mahdollisimman ruuvien päälle eikä esim. keskelle lautaa tai "noselle" tai "teilille" ja ei pidä lautaa ulkona ja estää kastumisen mahdollisimman hyvin, jolloin lauta ei pääse "löystymään"/lahoamaan, jolloin "poppi" ei katoa niin nopeaa.

Ja vähän OT:takin vielä: Vaikka harrastaa skeittausta ei välttämättä ole mikään lökäripelle. Se on ärsyttävän näköistä ja vaikeuttaa liikkumista myös skeittilaudallakin.