Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?

Started by Pete, June 16, 2009, 22:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mikko_-Procyon-

Eminem. Korvat vuotaa verta, kun tuolta labrasta kuuluu radion ääni. Hitto minä inhoan muutenkin räpätystä ja tämä on juurikin sitä.. ja nyt tuollainen dj bobo tyylinen ällö kertsi, joka vetoaa kaikenmaailman radionova-kansaan ja sen vuoksi biisi soi kerran tunnissa. Voi v***u! Riittää jo.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Janxu

Aamulla alkavaksi suunniteltu kalareissu kusi isännän kanssa kun oli tullut isällä nautittua viinaa senverta enemmän ettei tänään kuulemma pysty.Näin meillä laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen :)

Mikko_-Procyon-

Ihan oikeasti. Nyt tuo Eminem voisi jumankauta vähitellen hävitä maailmasta. TAAS se soi tuolta radiokanavalta. V*ttu noiden tehosoittolistojen kanssa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Mikko_-Procyon-

Ristus ny tän kaiken kanssa taas.. koittaa pitää pään selvänä Eminemin ja ilmastointiputkien huminan kanssa, että saisi kirjoitettua. Spotify päivittää itseään koko ajan ja pitäisi olla admin, jotta sen saa toimimaan. Winamp ei futaa myöskään, kun on asennettu mutta ei käynnistetty 1. kertaa, jolloin se tekee myös muutoksia jotka vaativat admin tason käyttäjän. Sitten muistin, että on olemassa myös last.fm, mutta johan se on sekin muuttunut maksulliseksi! Perkele! Usa, Saksa ja GBR saa sitä yhä käyttää ilmaiseksi, mutta muut maksavat. Jo on v***u tuokin tehty epätasa-arvoiseksi.

Mikko_-Procyon-

Hmm.. nyt löytyi jango.com joka vaatii hivenen aikaa tutustumista. Onko kenelläkään muulla tästä kokemusta? Kunhan vain ei v-käyrä lähde enempää nousuun (esim. tyyliin spotify mainostaisi tuota Eminemin albumia jokaisessa mahdollisessa välissä).

perza

Miko laita radio poispäältä, istu tuolille ja hengitä syvään. Uloshengityksen aikana lausut "whoosaa" "whoosaa"...
:-D

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Mikko_-Procyon-

No se ei ole työyhteisön kannalta pakosta hyvä asia, jos menen toisten radion pistämään pois päältä. Minä istun tutkijakopissa koneella ja labrassa tekee hommia laborantit ja muutama tutkija, joilla on joku määritys käynnissä. Itsellä tätä iänikuista hakemusrumbaa käynnissä ja ajatukset pitäisi saada kuuluville noiden hälyäänien sijasta.

Ilmeisesti muut sitten diggailee tuota Eminemiä, kun ei haittaa... 

Mikko_-Procyon-

Tiedoksi, että sieltä kuuluu TAAS Eminem. Ei tää ole todellista. Miksi tämä kansakunta oikeasti sallii laein ja asetuksin tuollaisen p*skan soittolistoja suosivan toiminnan? Suuri osa ihmisistä valittaa radiokanavien laadun suhteen, muistellaan radio mafian aikaa nostalgisesti. Miksei voi olla jotain laatukanavaa tarjolla? Kaikki nämä nykyiset on surkeita.. ja sitten joku hehkuttaa, että radio Helsinki olisi hyvä.. eikä ole. Sitä tullut myös streamina kuunneltuna ja välistään sekin on niin turhaa jaarittelua studiossa, ettei isosti jaksa innostua. Onhan se erilainen ja verrattuna moniin (lähes kaikkiin) nykyisiin soittolista-kanaviin jopa loistava, niin ei se siltikään vielä täytä sitä isoa lokeroa, jolle tällä hetkellä olisi tilaus. Uskomatonta, ettei mikään taho edes yritä tälle tehdä mitään.

daiwa2

Olen vahvasti sitä mieltä että vastuu on kuuntelijalla, itse ihmiset ne kanavat valitsevat mitä kuuntelevat ja jos ei musiikki miellytä niin sen radion voi laittaa kiinni.

Ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää kaikesta musiikista, niinkun Mikko ei selvästi Eminemistä ja ymmärrän kyllä tilanteenkin, ettei Mikko voi tuossa tilanteessa kanavan valintaan vaikuttaa, mutta siitä huolimatta en ymmärrä tuollaista ylenpalttista avautumista asiasta...Kylläpä sitä on tullut työskenteltyä ympäristössä jos toisessa itsekkin jossa on ollut jos jonkin sorttista epämieluista häiriötekijää niin äänien kuin muidenkin muodossa, eikä sille voi mitään. Korvatulpat on ihan hyvä vaihtoehto myös tuollaisessa tilanteessa, sankamalliset on myös todella helppo ottaa nopeaa pois, mikäli tilanne sitä vaatii. Ja voihan sinne mp3-soittimeen ladata mieleistään musaa ja pistää napit korville niin ei Eminem taustalla kuulu :roll:

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Qkkeli

Kyllähän noiden radiokanavien pitää soittaa sitä mitä ihmiset haluavat kuulla, ei se sen ihmeellisempää ole. On siellä paljonkin sellaista, mitä ei jaksa/välitä kuunnella, mutta kyllä net biisit osaa sivuuttaa. Autossa sentään voi kanavaa vaihtaa, ylex soi pääasiassa, välissä nrj ja toisinaan nova. Joskus menee kaikkiin kanaviin hermot, niin sitten soi lapin radio, harvoin on radio kiinni.

Ja jos kaveri on myynyt maailmanlaajuisesti yli 80 miljoonaa albumia, niin ei se nyt mikään susipaska voi olla.

Harkkis

Kuunteleppa Mikko semmosta kanavaa netistä ku NRJ Suomihitit. Löytyy sieltä NRJ sivuilta. Ei varmasti kuulu sanaakaan Eminemistä. Ja vielä yksi neuvo, pistä se radio kiinni ja sen jälkeen myy se kelpo hintaan pois, jos se noin paljon häiritsee.
Radiokanavat myyvät paljon paremmin, kun soittavat sitä mitä valtavirta kuuntelee tai näin maalaisjärjellä ajateltuna asia on.  :mrgreen:

Itseäni hieman häiritsee, ei sinänsä ketuta, nuo ääliömäiset suomennokset Facebookista. Esim. lärviopus, naamakirja, pärstäeepos, jne jne. Eikö sitä voi ihan suoraan sanoa, vaikka fb tai fase.  :|
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Pike

Ja jos ei radiokanavat ole mieleisiä kuunnelkoot oman maun musiikkiaan vaikka ämpeestä.

EDIT; Harkkis ehkä esimerkiksi ne jotka eivät Facebookista pidä haluavat käyttää "haukkumanimeä" kuten juuri minä joka sanon kyseistä paikkaa yleensä juurikin esimerkiksi Naamakirjaksi.

Harkkis

Quote from: Pike on October 07, 2010, 18:28:49
Ja jos ei radiokanavat ole mieleisiä kuunnelkoot oman maun musiikkiaan vaikka ämpeestä.

EDIT; Harkkis ehkä esimerkiksi ne jotka eivät Facebookista pidä haluavat käyttää "haukkumanimeä" kuten juuri minä joka sanon kyseistä paikkaa yleensä juurikin esimerkiksi Naamakirjaksi.

Pike on asiallinen jätkä! :-D Jatka samaa rataa!
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Pike

Quote from: Harkkis on October 07, 2010, 18:37:33
Quote from: Pike on October 07, 2010, 18:28:49

Pike on asiallinen jätkä! :-D Jatka samaa rataa!

Siis jos saan kysyä mitä minä nyt olen tehnyt?  :-o

Mikko_-Procyon-

No jumalauta nyt on lukutaitoista porukkaa paikalla ja paljon. Kerrotaan nyt sitten vielä ydinkohdat uudestaan, ettei mene ihan väärille urille tämän avautumisen "palsta-psykiatrien neuvojen jako" :) Se ei ole mun oma radio ja sitä kuuntelee muut, en silloin siihen koske. (esim. laita kiinni, vaihda kanavaa, myy, riko).  MP3:t lähtisi soimaan, jos player toimisi, mutta kun ei ole admin-statusta koneessa minkä asennuksen loppuunvieminen vaatisi. Muutenhan kuuntelisin niitä kyllä. Spotifykin on asennettu, mutta kun se vaatisi päivitykseen taas admin statuksen jota mulla ei edelleenkään ole. Oletteko te olleet ikinä töissä paikassa, jossa koneilla on tietoturvataso korkea? Ja siellä on töissä muitakin ihmisiä? En minä voi niiden asioihin puuttua, vaan koitan selvitä tilanteesta jotenkin.. ja kuten jo sanoin: last.fm toimisi selaimessa, mutta ei anna kuin 30 biisiä kuussa ja sitten on rahaa vailla. Ja tuossa jangossa ei näemmä ole ihan mahdottomasti sisältöä.. pitää vielä sitä tutkia.  Ärh. >:(

Ja kyllä KAIKKI musiikki on p*skaa, jos sitä soitetaan kerran tuntiin. Kukaan ei jaksa kuunnella jotain artistia niin paljoa (varsinkaan samaa kappaletta). Tai se on sitten sitä 7 päivää kansaa, joka haluaa elää massan mukana ja olla "kyllä kansa tietää" -tyylisesti aina samalla tavalla kuin muutkin. Itse inhoan aina ylisoittoa. Samasta syystä inhoan kaikenlaisia kokoelmalevyjäkin, koska niissä on mukamas ne hitit.. eli juuri ne puhkisoitetut biisit. Parhaat helmet löytyy yleensä sieltä muun tuotannon seasta, jota ei ihan joka paikassa aina soiteta ja renkuteta. Hyvä musiikki vaatii yleensä enemmän kuuntelua ja perehtymistä. Tuo mainstream-sonta perustuu vain siihen, että se jää kerrasta soimaan päähän ja ärsyttämään. Sitten kansa, joka ei jaksa asiaan perehtyä, pitää sitä hyvänä ja haluaa kuulla sen 100x päivässä. Kertakäyttömusiikkia, kesähittejä yms.. Hyi.

lareman

Quote from: Mikko_-Procyon- on October 07, 2010, 19:34:41
No jumalauta nyt on lukutaitoista porukkaa paikalla ja paljon. Kerrotaan nyt sitten vielä ydinkohdat uudestaan, ettei mene ihan väärille urille tämän avautumisen "palsta-psykiatrien neuvojen jako" :) Se ei ole mun oma radio ja sitä kuuntelee muut, en silloin siihen koske. (esim. laita kiinni, vaihda kanavaa, myy, riko). 
Eikös niille radion omistajille ja kuuntelijoille voisi asiasta huomauttaa...

Mikko_-Procyon-

Miksi pitäisi? Enemmistö halunnee sitä kuunnella, joten en minä ala sellaista vaatimaan. Itsekin kuuntelisin mielelläni radiota, jos sieltä tulisi jotain muutakin kuin Eminemiä.. tai sitten nova-tyyliin mambaa ja eppu normaalia. Kukahan niitäkin yhä vieläkin haluaa kuunnella tehosoitossa, kun olivat oikeasti hittejä joskus 30 vuotta sitten.

Mikko_-Procyon-

Quote from: eza1992 on October 07, 2010, 20:14:56
Mikko, kokeilepas näitä:

http://listen.grooveshark.com/
www.shoutcast.com

Kiitos vinkeistä. Grooveshark nyt tutustumisen kohteena. Vaikuttaa ihan asialliselta. (Tosin käsittääkseni tämä ei ole ehkä laillisimmista se kaikkein laillisin tapaus.. siis sivun tekijän osalta). Nykyaika on outoa, kun kaikenlaista netistä aina löytyy, josta ei tiedä onko ne minkäkin pykälän mukaisia, kuten vaikka fin-tv.

Deeku

Hohoo! Itekki pähkäilly noitten kaa et mistä kuuntelis musiikkii ku last.fm oli hyvä mut perseestä ku se muuttu maksulliseks ja spotify on todellaki suoraan sanottuna paska. Mut joo toi grooveshark tosiaan vaikuttas iha hyvältä  :-P. Katotaas nyt ku kerkee paremmin tutustuu tohon.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Salone

Tämä voi kuulostaa valitukselta, mutta minua ärsyttää lukea netin keskustelupalstoilla tekstiä, josta puuttuu kaikki isot kirjaimet, pilkut, pisteet ja niin edelleen. :x Itse yritän kirjoittaa mahdollisimman oikein.

Pike

Onnistuin sitten taas saamaan oikeasta polvesta päälimmäisest ihot v*ttuun ja nyt on taas polvi oikein mukavan kipeä.  :-D

KÖSTER

Homokeskustelun tarkoituksenmukainen pakottaminen suuntaan jotta homot täytyy kaikkien hyväksyä tai ovat ihan tyhmiä.? Vai onko? no tietysti on varsinkin jos on olemassa ihan henkilökohtainen mielipide joka poikkeaa massasta, niin kauuhiata kerrassaan...

Voi elämän kevät, laitetaan oikein telkkaripaneeli ,kahdesta ääripäästä porukkaa  kinaamaan keskenään oli sitten aihe mikä hyvänsä ,ydinvoima,uskonto,politiikka jne.. tuo keskustelun älykkyys tiedetään jo etukäteen.

Otetaas keskustelu uusiksi ja laitetaan ev.lut,ateisti,muslimi,katolilainen,venäläinen,somali,suomalainen.homo ,lesbo,jne.. ja taas on iltasanomilla kirjoteltavaa suvaitsevaisuudesta suomalaisten suhteen? :evil:

Mikko_-Procyon-

Minua ärsyttää homokeskustelussa se, että media luulee että ihmisiä kiinnostaa tuo aihe. Tosiasiassa monen mielipide on se, että "Ihan sama mitä homot puuhaavat, kunhan sitä ei tarvitse kuulla/katsoa joka tuutista". Sama koskee näitä gaypride paraateja yms. Miksi aiheesta pitää messuta, kun sen tuloksena tulee vain ääripäiden aktivoitumista ja turpaanvetokisoja? Ylipäänsä koko homo-ilmiön popularisointi (kaikki ohjelmien kiintiöhomot, BB-homot, homo-aktiivit, sisustusohjelmien stereotyyppiset hahmot, yms) ärsyttävät, koska se on ihan turhaa tuputtamista. Miksi sitä pitää suoltaa joka tuutista koko ajan (media) ? Ja nyt vielä uskonto vs homot -keskustelu. Voi ristus sentäs. Ja massahysteriasta kärsivät ihmiset tekevät laumana taas päätöksiä: "erotaan hei kirkosta, ku muutkin niin tekee".  Mikä mielenosoitus se muka edes oikeasti on? Jos itse eroaisin kirkosta, niin syy olisi se kirkollisvero. Tuntuu vain järjettömältä, että uskomisesta/uskonnosta pitäisi maksaa joku tietty summa. Muuten ei olisi auki tietä taivaaseen.. ja jos raamattua tulkitaan tarkasti, niin kymmenyksiähän sinne pitäisi kantaa, kait? Aika vähän sieltä laitoksesta mitään itselle kuitenkaan tulee, kun lasten kerhotkin pitää maksaa erikseen.

KÖSTER

Jep,raha tuppaa pilaamaan kaiken ja se näkyy myös kirkkojen toiminnassa.

Suurin huoli lehdessäkin vaan tuo kirkkojen rahatappio? Muut arvothan ei kiinnostais ketään?
Leipäpappeja ym. ilmiöitä!

Kun henki on vahvaa niin vähäkin työ riittää maailman luomiseen...(ei siihen rahalla pystytä vaikka kaikki palkattais papin duuniin!)

Rikkaat elää hyvyydellä , rikkaat elää pahalla, köyhät ne vaan räpeltää ,..rahalla.? Tai,  Karsinaan vie lammaslaumaa, politikko ja sanoo hyvää saumaa..se on pukki vahtina kaalimaan se on pantu ihmistä vaalimaan.. ollaan ihmisiksi jne..
Näin lauleli Juice vainaa aikoinaan!

Mitäpä tuohon muuta lisäämään kuin, jotta kyl kyrsii tuo jatkuva rahan puute rikkaudesta ei nii väliä köyhällä  juu :-P ?

Kala Erkki

No voi harmi. Järvessä oli aamulla jonkinverran riitettä.  :x
Talvi se tulee väistämättä, ei sille mahda mitään. Pitää vain sinnitellä - kyllä se kevätkin onneksi aikanaan tulee.

Timpe

Quote from: TUOMARI on October 23, 2010, 17:44:33
mitä järkee maksaa 1000-2000€ vuodessa tyhjästä :-o
Mielummin ostan tietokoneen sillä rahalla, kuin maksan superrikkaalle kirkolle!

OT: Kovat on tulot, jos noin paljon kirkollisveroa maksat, keskiverto työläinen sitä maksaa sen 300-400€ vuodessa.

Aatami

Pakko tarttua kanssa tähän Homoillan aiheuttamaan kohuun, koska se kyrsii täälläkin kirjoittelevaa. Ensinäkin ihmetyttää miksi homojen pitää ehdoin tahdoin pyrkiä mukaan 2000 vuotta vanhan kirkon toimintaan? Kirkko on erillinen taho joka perustaa toimintansa Raamattuun ja sen teksteihin. Raamatusta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta päädyn vain toteamaan tällä kertaa, että Raamatun teksti on tulkinnallista tekstiä eikä kukaan voi tulla minulle sanomaan, että mikä mitäkin tarkoittaa. Kirkko tulkitsee, että Raamattu ei hyväksy homoutta eikä siksi suostu antamaan siunausta homoliitoille. Mitä sitten? Homot voi perustaa oman järjestön ja siunata toisiaan jos ne siunausta haluaa. Luulen, että mussutuksen takana on kuitenkin vain hyväksynnän hakeminen mitä homot ei koskaan tule saamaan kaikilta, ei ainakaan kirkolta.

Itse en missään tapauksessa aio erota kirkosta. Enkä tee sitä vain siksi, että uskon Jumalaan ja pääosin kirkon arvoihin vaan siksi, että ei se ole mikään ratkaisu. Sitä paitsi kirkko tekee paljon hyvää niillä rahoilla, jotka se veronmaksajilta saa. Ei tietenkään kaikki raha päädy järkevään käyttöön, mutta suurin osa. Itse ajattelen kirkollisveroa hyväntekeväisyytenä. Toki harrastan muutenkin vähistä opiskelijan tuloistani hyväntekeväisyyttä siinä määrin miten talous antaa myöten, mutta kirkko on hyväntekeväisyyskohteistani se paras, se josta viimeisenä karsin.

Sitten alkaa tällainen vähemmistöryhmä samasta sukupuolesta kiinnostuneita ihmisiä vaatimaan oikeuksia kirkolta. Ei saakeli. Sama kuin minä menisin johonkin järjestöön vaatimaan asiani puolesta. Ei ne asiat niin mene..
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Pike

Zintti

Pilkkikausi avattu- topicista saa lukea kun Lapissa on yöt -15 astetta ja päivälläkin reilusti pakkasta. Täällä taas hikisen pakkasta yöllä ja päivällä vähintään +1 aste lämmintä. Säätiedotus lupaa +6 muutaman päivän päästä :-(