Kysy mitä vaan....

Started by Pete, March 24, 2009, 07:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Patte123™

Kiinnostaisi vaan että onko foorumilla Loviisalaisia tai Loviisan seudulta porukkaa. ?

E: ei näytä sitte olevan... :-(
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Jolle

Quote from: Patte123™ on November 17, 2010, 16:55:46
Kiinnostaisi vaan että onko foorumilla Loviisalaisia tai Loviisan seudulta porukkaa. ?

En usko että kovin moni on edes vielä huomannut viestiäsi :wink:

Patte123™

Quote from: Jolle on November 18, 2010, 20:18:39
Quote from: Patte123™ on November 17, 2010, 16:55:46

En usko että kovin moni on edes vielä huomannut viestiäsi :wink:
kuitenki nii vähän loviisalaisia tääl. Oon yhen tai kaks loviisan seudulta löytäny täält...
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

pyrytintti

Mistä eroittaa pienen siian ja harjuksen? (Niin pieni harjus, jossa ei näy purje-evää vielä).

Qkkeli

Harjus ei kiillä läheskään yhtä paljon kuin siika ja harjuksen pilkut on havaittavissa jo pienillä kaloilla.

Qkkeli

Näkiskö tuota Heleniuksen ja Levinin ottelua tänään netistä? Enkä tarkoita mtv3:n katsomoa tms.

Tornio_River

tästä on joskus ollut juttukain mutta kysympä siltikkin kun en enää muista mihin tulokseen tultiin.

Elikkä youtubissahan on video missä hemmo pelailee pp2 Nindendo wii:n ohjaimella, siksi tuli mieleen kun päätin tänään itselle kyseisen konsolin ostaa.
Eli miten,tämä on voitu kaikessa viisaudessa toteuttaa vai onko kenties tehty jonnin sortn feikki tästä viteosta.

http://www.youtube.com/watch?v=Z3f6YhEamAE

D-Vitamiini

Voiko läppäriin liittää subbarit/kaiuttimet?

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Pike

Jos läppärissäsi on USB-portti niin voi.

Kala Erkki

Eli siis, minulla on Lexmark S500 -tulostin. Ongelma on siis se, että sillä ei voi skannata tai tulostaa, koska tietokoneen ja tulostimen välillä ei muka ole yhteyttä, vaikka oikeasti on - se usb kaapeli.

Kun yritän tulostaa, se väittää että "tiedoston siirto ei ole mahdollista" tjsp.

Mistä tämä johtuu?

eza1992

Ongelma johtuu siitä, että se on Lexmark...

Kala Erkki

Quote from: eza1992 on December 25, 2010, 18:56:18

Kertoisitko tarkemmin? Onko asialle tehtävissä mitään?

eza1992

Osta jokin parempaa merkkiä oleva tulostin, esimerkiksi Canon. Lexmarkista mulla on vain huonoja kokemuksia. Ongelmat tulostuksessa loppui ainakin meillä, kun vaihdettiin Canoniin.

karib

Quote from: Kala Erkki on December 25, 2010, 18:59:26

Jos ajurit on asennettu oikein ja ne tukevat käyttöjärjestelmää, niin pitäisi toimia.
Voisi tietysti kokeilla toista kaapelia, jos vaikka kaapelivika..

Kala Erkki

Quote from: karib on December 25, 2010, 19:54:56
Quote from: Kala Erkki on December 25, 2010, 18:59:26

Jos ajurit on asennettu oikein ja ne tukevat käyttöjärjestelmää, niin pitäisi toimia.
Voisi tietysti kokeilla toista kaapelia, jos vaikka kaapelivika..

Tuliko ne ajurit jommassakummassa asennuslevykkeessä, vai pitääkö ne ladata jostain netistä?

Kaapelissa ei uskoisi olevan mitään vikaa, kun ihan uusi on.

karib

Sillä levyllä, missä lukee "drivers".

jarmoankka

Ajurit löytyy myös netistä kun kuuklettelee tulostimen merkin mukaan drivers. tai ajurit.

Kannattaa kokeilla myös kaapelin laittoa toiseen usb- porttiin.

Kuin myös koko tulostimen liittämistä uudelleen. Esimerkiksi ensiasennuksessa on tärkeää kytkeä tulostin koneeseen vasta, kun käsky siihen tulee.

Lexmark ei ole ongelma, jokainen tulostinmerkki on sekä hyvä että huono.   Mutta ehkä kuitenkin ongelmat on samassa suhteessa kuin Ladan ja vaikkapa Volvon käyttäjillä.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Kala Erkki

Tietokoneen kaikkia viittä porttia kokeiltu, ei auta.
Asensin ajurit, eikä toimi siltikään.
Tulostinkin on liitetty uudelleen noin viisi kertaa, eikä pelaa. :-(

Pitää vissiin kokeilla sitä kaapelinvaihtoa...

7апхт

Quote from: Kala Erkki on December 25, 2010, 22:36:50

Ja käyttöjärjestelmänä toimii mikä? Seiskaan ei ainakaan tarvitse yleensä ajureita asennella. Tarkasta, että on oletustulostimena ohjauspaneelista.

Kala Erkki

Quote from: 7anxt on December 25, 2010, 23:25:49
Quote from: Kala Erkki on December 25, 2010, 22:36:50

Ja käyttöjärjestelmänä toimii mikä? Seiskaan ei ainakaan tarvitse yleensä ajureita asennella. Tarkasta, että on oletustulostimena ohjauspaneelista.

Windows Vista.
Sain muuten skannauksen toimimaan, joten vika siis tuskin on kaapelissa?

EDIT: Skannaushan vaatii yhteyden tietokoneen ja printterin välillä, miksi tietokone sitten väittää tulostaessa, että yhteyttä ei ole.

Vikke

Olin tänään ostamassa kaupasta Battlefield Bad Company 2 peliä, jonka ikäraja on 16.

Minulla on ikää 15 -vuotta, enkä sitten saanut ostettua ko. peliä.
Olen lukenut netistä sellaista, että muut ikärajat kuin k18 ovat vain suosituksia ja niitä pelejä pitäisi saada ostettua.

Tietääkö joku, pitääkö tämä paikkansa vai onko tosiaan niin, että minun pitäisi ostaa peli yhdessä vanhempieni kanssa ?
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

lareman

Quote from: Vikke on December 27, 2010, 17:01:18
Olin tänään ostamassa kaupasta Battlefield Bad Company 2 peliä, jonka ikäraja on 16.

Olen lukenut netistä sellaista, että muut ikärajat kuin k18 ovat vain suosituksia ja niitä pelejä pitäisi saada ostettua.

Tietääkö joku, pitääkö tämä paikkansa vai onko tosiaan niin, että minun pitäisi ostaa peli yhdessä vanhempieni kanssa ?
Vähän sama homma kuin energiajuomien kanssa, eli kauppias saa kieltäytyä myymästä, mutta hänen ei ole pakko tehdä niin. Kannattaa käydä seuraavana päivänä katsomassa, josko eri kassa.

Vikke

Quote from: lareman on December 27, 2010, 17:07:27
Quote from: Vikke on December 27, 2010, 17:01:18

Vähän sama homma kuin energiajuomien kanssa, eli kauppias saa kieltäytyä myymästä, mutta hänen ei ole pakko tehdä niin. Kannattaa käydä seuraavana päivänä katsomassa, josko eri kassa.
Selvä.

Kiitos vastauksesta.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

_kiiskenkalastaja_

Miksiköhän minun myynti ilmoitus on poistettu tuolta kauppahallin puolelta? :x

Timpe

Olisko se menny vanhaks? Tai sitten foorumin päiityksen aikana se jostakin syystä sieltä hävinnyt..
Moderoimaan ei noita kauppahallin kohteita me vielä pystytä..

Qkkeli

Näyttäisi muutenkin vähän bugittavan tuo kauppahalli, eli se kohde voi "ilmestyä" vielä kun alkaa taas toimimaan kunnolla.

Ja Timpe, kyllä kauppahalliakin voi moderoida.. ;)

_kiiskenkalastaja_

Tämän päivityksen jälkeen laitoin vasta sen ilmoituksen, pitää laittaa uus ilmoitus jos ei parin päivän aikana ilmesty takas.

Timpe

Quote from: Qkkeli on December 29, 2010, 20:57:29
Näyttäisi muutenkin vähän bugittavan tuo kauppahalli, eli se kohde voi "ilmestyä" vielä kun alkaa taas toimimaan kunnolla.

Ja Timpe, kyllä kauppahalliakin voi moderoida.. ;)

Jaa voi vai, tää on kyl menny ihan ohi :D

jarmoankka

Suosittelen että vähintään sisukset pois. Alkaa sulaessaan välittömästi pilaantumaan ja saattaa aiheuttaa vatsanväänteitä makuhaitoista puhumattakaan. Eli perkaa ainakin sisukset pois!
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

D-Vitamiini

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?e=552595&n=6910894&scale=8000&tool=siirra&width=600&height=600&lang=fi

Joo tämmöselle järvelle olen huomenna menossa pilkille. Olisiko ammattilaisilla mitään käsitystä mistä tuolta voisi saada kalaa ja millä pilkillä?
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.