koivusaaren-matalikko

Started by forell12, January 16, 2009, 10:39:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-Vitamiini

Minäkin olen saanut sieltä pikku lätäköstä 192g hauen. Oli muuten jättiläinen  :-D
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Jolle

Jospa siellä olisikin se mikon piilottama jättihauki :-D

D-Vitamiini

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

pilkkiäijä

Hyvä kalapaikka tosiaan se pikkulampi. Sisko kokeili siellä pilkkiä, ja käskin sen mennä sinne vasempaan reunaan. Kohta se sano: OO, tuli iso ahven. En kiinnittäny huomiota, mutta kohta katsoin niin tilastoissa luki Suurin Kala Ahven 520g  :-D Eli isoja ahvenia ainakin on.
Olen kalastelijapoika!

Kalaseppo

Oma lahnaennätys täältä parani huomattavasti kun ylös nousi 918g painava yksilö.

Savon kalamiäs

Oli ahven syönnillä 30min kisas reilu 12kg saalista.  :-)

Jolle

Äsken särki ennätys 95g keltaisella morrilla.

pyrytintti

Aika matalasta nappasi kuha, itselläkin on napannut noin matalasta kuha, normaalia?

(TKH) Juho

Quote from: pyrytintti on May 05, 2010, 17:28:21
Aika matalasta nappasi kuha, itselläkin on napannut noin matalasta kuha, normaalia?
Ei niin yleistä mutta kuitenkin ihan normaalia. Toiseksi suurin kuhani 1038g on noussut yhtä matalalta.

Munkki Skunkki

Kivan kokosta ahventa tulee välillä.

Zintti

Kuhaa saa esimerkiksi punavalkotasarilla ja muillakin tasareilla siitä veneväylän alueelta. Voi niitä tietysti saada melkein mistä vaan ja monellakin eri pilkillä.

lareman

Quote from: Pike on May 09, 2010, 13:56:33
Joo, veneväylän tiedänkin, mutta muita paikkoja  :-D
Jos vaikka etsisit itse? Eipä ko. mapissa mitään varmoja kuhapaikkoja edes ole..

Zintti

Onhan ne kalapaikat joku etsinyt. Ja pelin ideaanhan kuuluu että niitä kaloja etsitään ja tongitaan eri paikkoja.

Jjj

Quote from: Zintti on May 09, 2010, 15:41:52
Onhan ne kalapaikat joku etsinyt. Ja pelin ideaanhan kuuluu että niitä kaloja etsitään ja tongitaan eri paikkoja.
Niimpä ja Pike koita itse ettiä paikat äläkä kysele, mistä saa isoja kaloja, koska sun mielestähän esim. n.10kg haukia tulee koko ajan mistä tahansa.

Kalaseppo

Vasta nyt sain ite ensimmäisen näistä uusista kalalajeista tässä 0.8 versiossa, elikkäs koivusaaresta nousi kivinilkka ja painoa oli 53g.

pyrytintti

Sain äsken lyhyessä turnauksessa (keskivaikea) kaksi kuhaa samasta reijästä peräjälkeen, painoa ol niillä 804g-847g.
Mistä muuten kivinilkan tempaisit?

pyrytintti

Taas ihmeitä tapahtuu, yhdestä reijästä tuli 762g siika ja vähänajan päästä samasta reijästä puolen kilon kuha.
Pirskatti.  :-)

Kalaseppo

Suurinpiirtein tosta tuli se kivinilkka, kesken ahvenparven iski kultasiipeen..
http://img96.imageshack.us/img96/6727/koivusaarenkivinilkka.jpg

Kalaseppo

Ennätyksistä mikään ei oo häävi, lukuunottamatta lahnaa joka on ME -tulos.
http://img12.imageshack.us/img12/2774/koivusaarenenkat.jpg

Kalaseppo

Muistelin että olin ensimmäinen joka ilmoitti saaneensa täältä taimenen, nopea tsekkaus varmisti asian.
Nyt nousi eka Henk.Koht taimen täältä 0.8 Versiossa, painoa 1031g.

Edit. Nousi itelle eilen toinen näistä uusista kalalajeista, elikkäs 3-piikki

Kalaseppo

Menee näköjään yksinkirjoittelemiseksi tähän ketjuun, mutta ei anneta sen haitata. Nyt 0.8 Versiossa (vasta) nousi ensimmäinen yli kilon kuha. Tarkka paino 1085g.

Fisumees

Ennätys kuha sieltä oli 1297g(ja samalla oma enkka) ja muutenkin sieltä saa hyvin kuhaa ja ahventa hopealla tasurilla.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Lape_

Tämmönen turpa tuli, painoa kertyi 244g

Jännä kun miun kone jumahtaa 0.5sek aina kun uusi laji jää kiinni (ainakin tähän mennessä) niin voi olla valmiina painamaan kuvausnappia  :wink:
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."

Pilkkijä99

Quote from: [TRK]Lape on December 01, 2010, 09:21:06
Tämmönen turpa tuli, painoa kertyi 244g

Jännä kun miun kone jumahtaa 0.5sek aina kun uusi laji jää kiinni (ainakin tähän mennessä) niin voi olla valmiina painamaan kuvausnappia  :wink:

sama käy miulla että jumahtaa saitko muuten mun neuvomasta paikasta?

Lape_

Quotesaitko muuten mun neuvomasta paikasta?
Joo, siitä tuli  :-D
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."

Olteri

eilen oli kalat syönnillään  :-D ->-> http://img33.imageshack.us/i/propillkki2.png/
- Procyon II -

LeetWorld

Vaikutta aika rupuselta paikalta, kun ei mitään muuta kuin assua irronnut ja kaikki oli melkosen pieniä :/

juhox

Quote from: LeetWorld on February 04, 2011, 15:44:23
Vaikutta aika rupuselta paikalta, kun ei mitään muuta kuin assua irronnut ja kaikki oli melkosen pieniä :/
Päinvastoin. Isoja ahvenia tulee, kun vain löytää paikan. Kannattaa kokeilla saarirykelmän ja väylämerkkien luota. Kuhaa voi saada sieltä syvänteestä. ja siikaa tulee syksyllä ainakin ekan saaren pohjoispuolta.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

LeetWorld

Quote from: juhox on February 04, 2011, 17:29:50
Quote from: LeetWorld on February 04, 2011, 15:44:23
Päinvastoin. Isoja ahvenia tulee, kun vain löytää paikan. Kannattaa kokeilla saarirykelmän ja väylämerkkien luota. Kuhaa voi saada sieltä syvänteestä. ja siikaa tulee syksyllä ainakin ekan saaren pohjoispuolta.

Väylämerkkien kohalta ei tullut mitään ja saari rykelmän kohdalta irtos n. 150 gramman assuja.

LeetWorld