Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

perhokalastus-seurat

Started by Anonymous, November 12, 2003, 15:02:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Miten vois liittyy Helsingin perhokalastajii? Onko kerhoiltoja ja kuinka monesti? entä pääseekö 13-vuotias? Jos on kerhoiltoja niin missä?
T. SAKKe

Jani2

Aika paljon mäkin olen tänne näitä jo kirjotellukkin, mutta vielä:

Käyppäs sivlla: www.helsinginperhokalastajat.com

Tutki sieltä liittymismahdollisuuksia tai ainakin voit ottaa yhteyttä johonkin niistä numeroista mitä siellä on.

Kerhoillat ovat joka torstai, itsekin olen 13 vuotias ja kuulun Helsingin perhokalastajiin. Alle 15 vuotias maksaa juniorijäsenmaksun, joka on puolet aikuisten hinnasta, eli 13 vuotias maksaa 17 euroa vuodessa.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

Anonymous

Ootteko sitonut perhoja kerhoilloissa ja käyttekö myös seuran kanssa kalas? Entä ikä minkä ikäsiä siellä on? Lähetin muuten Helsinginperhokalastajien sivuilta viime käsän alussa sellasen liittymis lapun ja mitään postia ei ole tullut. :(    MITEN sinä liityit seuraan Jani25?            T. SAKKe

Jani2

Joo, siellä on ollut tosiaan vähän hidasta toimintaa noiden ilmotautumisien kanssa, kannattaa tosiaan soittaa vaikka kerhon puheenjohtajalle.

Seuralla on sidontailtoja ja kalareissuja järjestetään.

Minä liityin seuraan viime keväänä kaverini kanssa.
Soitimme puheenjohtajalle ja kävimme muutamassa kerhoillassa tutustumassa, kunnes ilmoittauduimme.

Voisit muuten Zeus, parantaa kirjoituksiasi, tuollaista tekstiä ei ole oikein kiva lukea! :(
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

taimen

Mäkin kuulun helsingin perhokalastajiin....
Sidontaa ja kala reissuja siel on ihan tarpeeksi
Tuu mukaan vaan!  ;)