Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mitä kalastusvälineitä sait joululahjaksi?

Started by Miksu, December 24, 2010, 20:41:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miksu

Itse sain: 2x takila, sähköperämoottori, 100 euron edestä pilkkivälineitä, vaappuja, peltejä ym... :-D

alizeirmk

Liskolla voidaan tarkoittaa mm. kaikkia kansaa sortavia herroja; poliisia, poliitikkoja, pankkiireja, yrityspomoja tai yleisesti henkilöitä joiden käytös tai teot ovat epäinhimillisiä, matelijamaisia.

kirjolohikäärme

Powerboots pilkkisaappaat ja fleece lapaset, joista lapasten kärjet saa käännettyä ylös. Sormet ei jää kuitenkaa paljaiksi niinku normaali kynsikkäissä vaan sormia jää suojaamaan vielä ohuehkot fleece sormikkaat.

Erittäin tyytyväinen olen!  :-)
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

DarkfireFIN

Pilkkihaalari
Kynsikkäät
Kalanperkausvälineet

Späde

pyrytintti

Abun hyrrän+siimat, pyrstölipan, ruotsin armeijan kynsikkäät, joihin saa käännettyä lapaset päälle ja 200e lahjakortti rialinnaan, jolla voin ostaa loop adventuren uuden (ja paranneltun) version sitten kun se tulee, tyytyväinen olen  :-)

_kiiskenkalastaja_

Itse sanoin vanhemmille etteivät ostaisi joululahjaksi tuota kuusamon vuosiuistinta vaan ostaisivat sen tilalle 2 viehettä koska tuon vuosiuistimen hinnalla saa jo 2 ihan kelpo uistinta. Niin ja sori jos joku vielä uskoi joulupukkiin tällä foorumilla :-D

D-Vitamiini

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Vige89

Zintti

Kannettavan kaikuluotaimen :-) Kunhan kelit lämpenee niin pilkille sitä testaamaan.

P.nieriä

perhosetin,kynsikkäät,vaapun,kirjolohipilkkivavan+tasurin.

Fisumees

Quote from: Zintti on December 25, 2010, 10:58:26
Kannettavan kaikuluotaimen :-) Kunhan kelit lämpenee niin pilkille sitä testaamaan.
Onkos fish tech merkkiä? Ite sain semmosen. :-)
Ja myös 20e lahjakortin kalastusliikkeeseen ja 20e.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

baakel

En mitään. :-( Mutta, ens vuodeksi urheilukalastus-lehti.. Ihan hyvä sekin jos ei pilkille pääse!
<KANAPOSKI>

Salone

Itse en saanut kuin  jäänaskalit, koska äiti ei oikein ymmärrä kalastusvälineistä mitään. Saan sitten kysyä maanantaina Meri&Metsästä pilkkihaalareita saamillani rahoilla.

KalamiesMika

Minulle pukki toi nils master tasarin, depaul design vaa'an ja puukon.

Jjj

Pukinkontista löytyi tänä vuonna perhonsidonta tarpeita mm. eri värisiä hanhen hartiahöyheniä ja kalkkunaa ja kultafasaanin pyrstö, sekä muuta tilpehööriä noihin perhoihin. :-)

NatoTaimen

2 abu fat head killeriä
1 jerk-it pike slinger

Aatami

Minäkin olin ollut kiltti ja sain lahjoja risujen sijaan. Ainoa kalastukseen liittyvä oli tuo ERÄ:n testivoittaja De Paul-kalavaaka. Yksi hiukan vähemmän kalastukseen liittyvä oli kehystetty kuva ennätys järväristäni mikä oli erittäin mieluinen lahja ettei aina tarvi katsella digitaalisia kuvia.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

KÖSTER

Tekniset sukat ,kun tuli ääneen teknikoille ihmeteltyä mitä tekniikkaa nuo sukatkin jo sisältää?... ja liittyiskö jotenkin pilkkitekniikoihin... ja sitten 30kpl vapaavalintaisia (kalastus)videoita,( kun ei kalaan pääse kumminkaan :-P.)

Pilkkipipo Mercedes logolla,( valitettavasti)... nyt ei ego mahdu enää volvoonkaan :-D!

Enempi nämä lahjukset vaan liittyy kalastukseen. Tuskin noilla kalaa saa, vaan opiihan noista videoistakin tyhjää pyytämään ja
kuivin sukin voi pyytää pidempään, kun ei jalat ala palelemaan :wink:.

dart water

Pukin kontista tuli pilkkikengät-ja haalarit sekä käsineet plus Nils masterin 3 tasuria ja kalavaaka

siika!

Nilsun tasari ja vapa (jotka itse valitsin) kolmet pilkki hanskat kynsikkäät, snow foxin veden pitävät ja lapaset. Ja tietenkin rahaa.. :D ja se liittyy kalastukseen kun se tulee käytettyä kalastukseen =)

Mind_Flayer

Mikähän mahtaa olla merkki ja ko. tuotteen hinta? Olen jo pitemmän aikaa haaveillut pilkkihommiin soveltuvaa kaikua, mutta mistään ei tahdo löytyä tietoa ja käyttökokemuksia.

Zintti

Quote from: Mind_Flayer on January 01, 2011, 19:00:23
Mikähän mahtaa olla merkki ja ko. tuotteen hinta? Olen jo pitemmän aikaa haaveillut pilkkihommiin soveltuvaa kaikua, mutta mistään ei tahdo löytyä tietoa ja käyttökokemuksia.

Merkki on FishTech. En tiedä tuotteen hintaa, kun vaihteleevat tietenkin vähän joka kaupassa. NEtissä varmaan jotain suuntaa antavaa tietoa. En ole vielä sitä päässyt testaamaan, mutta kunhan kelit keväällä lämpenee, että tarkenee sitä näppäillä :-)

200

Hong kongissa noita taidettiin joskus myydä..

Itse sain lahjaksi 2kpl Mutu leechejä,4kpl Kuusamon lätkiä ja lämpimän fleece takin.

Miksu the kalamies

Kokkeile ite, kyllä tasurilla pitäis tulla.