Niemisjärvet, jutut ja tapahtumat

Started by jarmoankka, October 31, 2009, 15:42:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henri R.

Tuli käytyä, hyvät vinkit annoitta, kiitos!  :mrgreen:

Tuli:
5 kirreä, suurin 1.65kg
3 taimenta, suurin 2.1kg (meni vihdoin se maaginen 2 rikki!!)
2 p.nieriää, suurin 450g

edit:
Kaikki 1 avannosta.

kala123

Jes! Nyt tuli taimen enkka kaks kilone vihdoin ja viimein rikki 2089g :lol:

kala123

Taas tuli tehtyä taimen enkka 2519g

pyrytintti

Omalla kohdallani on ollut outoa kun kaverin koneella ja mun iskän koneella olen vedellyt kirrejä ihan hyvin, niin sitten tällä mun omala koneella ei tule oikeasaan yhtään mitään, vaikka olen yrittänytkin.  :|
Anteeksi OT...
Noushan sieltä jotain, vartin kisassa kirjolohet 1,175 kg  ja 1,315 kg ja puronieriä 476g.  :-)
Pitää yritää jatkossakin.

Henri R.

Nasahti kiinni semmonen kala syvänteestä et katko jäykimmästä vavasta siimat et naps vaa. kerkes jotai minuutin kesyttää ja sai semmosen sentin nousemaan, ton körmyn oisin kyl halunnu ylös, se vituttaa näin pelissä mut voin sanoa et se vituttaa viel enempi luonnossa (3-5kg kirre light setissä kiinni sit kuuluu naps ja eiiiiih)

edit: taas oli iso kiinni mut pääs karkuun, kannattaako ennemmi nykästä siit vavasta ku tarraa kala kii vai painaa siit nostonappulasta onko siin eroja sen kalan kiinnipysyvyyden kannalta?
edit2: tosin tulihan sieltä oma kirre ennätys, karvaa vaille 1.8kg

Henri R.

Mistäs päin isoa tanea kannattaa yrittää, yhden ison tanen (tuon 2.1kg) olen saanut tuosta ruksin kohdasta, sen jälkeen ei ole tullut kuin 800g tumppia.

Kirreä on noussut todella paljon noista punaisella ympyröidyistä kohdista.

jussi88

mulla ainaki on tullut tosta alimman järven syvänteestä,kun on se niemen nokka niin siitä vähän ylöspäin :wink:

Henri R.

ei *tu ku meni hermot niemisjärviin, 5 karkuutusta putkee, 3 isoa peräkkäin, isoin iha avannonsuulla, ois ollu iha valtava kala, nii hitaasti kesytteli ja vaivalloisesti tuli ylös.

Onko siin mitää eroa tartuttamisen kannalta et vetäseekö vavasta ylös kun tärppää vai painaako sitä nostonappulaa.

pyrytintti

Potkii se onni semmoistakin, jolla niemiset tuottaa vaikeuksia, taimen 1724g!  :-D

Olteri

Quote from: HenXeli on January 08, 2011, 01:14:27
Mistäs päin isoa tanea kannattaa yrittää, yhden ison tanen (tuon 2.1kg) olen saanut tuosta ruksin kohdasta, sen jälkeen ei ole tullut kuin 800g tumppia.

Kirreä on noussut todella paljon noista punaisella ympyröidyistä kohdista.

Sain noilla vieheillä  ylälammesta 1650g kirjolohen.  :roll:
- Procyon II -

Henri R.

Niemisjärvet antoi vähän kalaa pitkästä aikaa :)

Oma niemisen enkka kirre tuli ja omat tane enkat tälle koneelle :)

Pike

Itse pelasin PP2 ensimmäistä kertaa tänä vuonna, ja varmaan ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Kyllä sieltä jotain tuli.

Henri R.

Minä en haukia tunnu oikee saavan mistää, jos niit tulee niin ne o iha tumppeja.

SarQK

Äsken tuli ainakin omasta mielestäni hyvin kalaa niemisiltä 15minuutissa 7969g.

4 kirreä  1 taimen  1 p-nieriä. Suurin tane 2004g :-)

*-*-TroutFish-*-*

Ite sain eka 15min kisassa n.6-7kg kalaa ja 10min kisassa 4-5kg kalaa. Vahvimmalla vavalla, syystalvella, aamulla, alalammen syvänteestä (kahdesta eri kohdasta samasta syvänteestä), räsäsellä jossa katkarapu, sateenkaaritahna tai punainentahna.

10minuutin kisa oli outo ku tulin vaa kolmoseks ku ykkönen sai +3kg hauen ja kakkonen +2kg kirren. :?

10min kisassa tuli vaa 5 kalaa: (3 p.nieriää ja 2 kirreä) ja jotain 3 karkuutusta.  :cry:
:);):-D

Henri R.

Minen oo saanu punasella tahnalla täältä mitää ja todennut et lähempätä pohjaa niin vihree tahna toimii hyvin tanelle täällä.

Mistä noin ison hauen vedit :o tosin ne pari ivp:eetä täällä on olleet haukia.

Pike

HenXeli saa lukea ajatuksella  :wink:
Quote from: *-*-TroutFish-*-* on January 22, 2011, 12:49:20
10minuutin kisa oli outo ku tulin vaa kolmoseks ku ykkönen sai +3kg hauen ja kakkonen +2kg kirren. :?
Eli joku tietokonepilkkijöistä, joka sijoittui ensimmäiseksi sai tuon +3kg hauen.

Btw itsellä loppui sateenkaaritahna niin kokeilin tuota punaista tahnaa ja tuo 1kg hauki nappasi juuri silloin. Ja kyseessä tuo minun 18.1. "tekemäni pilkkireissu" Niemisjärville, josta kuva ylempänä.

Itselläni ei ole 0.8 versiossa kertaakaan iso vienyt pilkkiä missään vesistössä. Johtunee siitä kun olen kalastanut ~1h tätä versiota. Josko sitten innostuisi pelaamaan lisää kun tulee tuo uusi, paremmigrafiikkainen versio.  :-)

Henri R.

En minä sitä tarkoittanut, vaan että on saanut edes kalaa tuolla punaisella tahnalla, itsellä se on toiminut vaa hossalaislampien pienemmässä lammessa.

Edit:
Tulipa pitkästä aikaa käytyä.

Tulipa samalla kertaa oma ennätys Taimen ja Hauki  :mrgreen:
Taimen oli ärhäkkä, otti eka microtasurii ja katko kesyttelyn jälkee siiman, äkkiä vaihdoin räsän ja sateenkaari tahnan ja hetki meni ja vapa taipui ja ylös tuli. :)
Hauki nappas syvänteen pohjalta, luulin että iso kirre tai tane tulee.

Henri R.

http://personal.inet.fi/koti/henkkazzz/tane.jpg

Alako hyvi tää ennätysten teko takas, tämmöne tärppäs heti ekana :D Isompiki oli tod.näk kiinni, aikansa veteli ja pääs karkuun.

LeetWorld

http://img89.imageshack.us/i/20847569.png/

Tommonen 1,2kg kirre napsahti  :-D
Kiitokset menevät Patakunkun ohjeille  :-P

Olteri

- Procyon II -

Henri R.

Mikä kölli tääl oikee asustaa? Nappas kii körmyvapaa sillee et vapa heti pohjaan, vastaisku niin samantien IVP!  :x

Taas otti joku isompi, mut nyt vanhaan pilkkiin, otti silleen tosi hennosti, luulin et nieriä kun nousi niin helposti jäänalle ja piennyky, rupeskin sitten jään alta vetämään ja kerralla pohjaan asti :D toisti tämän 5 kertaa ja sit sain jäänalle ja rupes nostamaan avantoa kohden niin IVP!  :cry:

jussi88

saanko udella missäspäin niemisiä toi tapahtui?

Henri R.

Se körmy oli siellä alimmassa lammessa syvänteen alapäästä, toista paikkaa en paljasta :)

Rancor26

Äsken nous 2026g kirjolohi :-), joka oli ilmeisesti 6 grammaa maailmanennätyksestä :-(

Aika huonu tuli tosta kuvasta tohon kun otin kuvan print screenillä, kopioin painttiin ja tallensin nimellä ja sit uppasin tinypicciin... tietääkö joku jotain parempaa tapaa saada näitä kuvia tänne?

Pike

1. Print Screen
2. Liitä painttiin
3. Rajaa kuva
4. Tallenna
5. Imageshack
6. 640x480

miksu 97(THP)

vähän saalista niemisiltä 8-)

Uploaded with ImageShack.us

jussi88

kävin niemisillä harjoittelussa tommosta tuli    http://img407.imageshack.us/i/niemistensaalis.png/
Ihan loppu hetkillä kun meinasin nostaa pilkin ylös niin otti semmonen jolli että väsyttelin noi 30sek vihdoin alkoi nousemaan jään reunaa kohti ; irtosi voi H*****tti kun vituttaa aina käy niin että isot irtoaa :x :x :x :x :x :x

Pilkkijä99

tossa tuli harjottelus vähä kirree ja tanee